TOP 10 savjeta za online trgovce (ili one koji će to tek postati)

Potaknuti pitanjima koje često dobivamo od online trgovaca, odlučili smo napraviti popis 10 najboljih savjeta za web trgovce. Ovi savjeti izvučeni su iz naših najčitanijih članaka, ali željeli smo vam omogućiti da ih sve imate na jednom mjestu bez da morate tražiti. Nadamo se da će vam naši savjeti pomoći u vašem budućem online poslovanju. 😊

1. Pozitivne i negativne strane Shopifyja

Unatoč manjku slobode customizacije, Shopify je platforma koja sve ostalo radi besprijekorno. Od proizvoda i kategorija, detalja, stranica pa kroz do blog postova – sve je jednostavno za napraviti i intuitivno dizajnirano. Stranicu u Shopifyju je jednostavno napraviti uz osnovno znanje HTML-a i odmah možete krenuti s prodajom.

Naši članovi su zatražili custom plan od Shopifyja i uspjeli dobiti 0% transaction fee te 20% popusta zahvaljujući plaćanju 2 godine unaprijed. Ipak, kada im je istekao custom plan, mjesečni račun im je postao previsok pa su se odlučili prebaciti na open source rješenje, koje pruža više mogućnosti prilagodbe dizajna i više funkcionalnosti na samom webshopu. Pročitajte više

2. Kako pokrenuti webshop i kome se to uopće isplati

U našem Vodiču za pokretanje webshopa naći ćete 10 kriterija/pitanja na koja morate odgovoriti kako biste pokrenuli webshop. Pomoći će vam odlučiti koju platformu odabrati, kako odrediti strategiju prodaje, odabrati hosting i slično.

Na pitanje kome se to isplati, govore informacije da 28 % hrvata kupuje online, a čak 59 % istražuje proizvode online prije kupovine (2017). Također, kvalitetan webshop može povećati broj posjeta fizičkoj poslovnici. Ako imate ideju i možete odgovoriti na pitanja u Vodiču, go for it! Pročitajte više

3. Kako kupuje hrvatski online kupac

Krajem 2019. proveli smo istraživanje nad skoro 2000 hrvatskih online kupaca. Otkrili smo tko su hrvatski online kupci te kako steći povjerenje kupaca prema webshopu. Saznali smo da Hrvati odluku o kupovini najčešće donose na temelju recenzija, kod dostave im je najbitniji poziv dostavljača, a za ponavljanje kupnje im je najvažnije pozitivno iskustvo kod prve kupovine.

Rezultate istraživanja smo objavili u Vodiču za online prodaju, u kojem možete pročitati i savjete o tome kako se zaštititi od lažnih kupaca, koja su prava trgovaca u EU te koje su tajne uspješnih hrvatskih web trgovaca. Vodič možete preuzeti ovdje.

4. Zašto trebate voditelja webshopa

Izrada webshopa ne mora biti skupa, no odabir pogrešne platforme (koja primjerice nije kompatibilna s vašim poslovnim softverima) može udvostručiti predviđeni trošak, dok odabir lošeg izvođača za izradu, promociju ili distribuciju robe može taj nepotrebni trošak učiniti i puno, puno većim.

Zato bi voditelj webshopa trebao biti uključen u priču od samog početka, odnosno od same izrade webshopa, kada će biti zadužen za izradu koncepta, sadržaja te općenitog korisničkog iskustva na webu, pa sve do pripreme i analize marketinške strategije kasnije. Pročitajte više

5. Može li se napraviti kvalitetan webshop na WordPress platformi

WordPress u kombinaciji s Woocommerce pluginom jedna je od najpopularnijih ecommerce platformi na svijetu.

Glavni razlog tome je vjerojatno što WordPress ima veliki community, open source je platforma i većinu funkcionalnosti možete implementirati u formi pluginova. Osim toga, WordPress webshop je izuzetno fleksibilan što znači da ga možete prilagoditi za svoje potrebe i povezati s raznim servisima. Pročitajte više

6. Odgovori na najčešća pitanja budućih web trgovaca

Koliko košta izrada webshopa, na što treba posebno obratiti pažnju kod pokretanja webshopa, koje sve troškove treba uključiti u poslovni plan, postoje li već gotova rješenja za webshopove…

Sve odgovore na najčešće postavljana pitanja pronađite ovdje.

7. Tajna uspjeha Emmezete

Emmezeta je inicijalno koristila web stranicu isključivo za predstavljanje proizvoda i ponude, kao katalog i poziv na dolazak u trgovine. Godine 2012. na istoj plaformi pokrenuli su webshop.

Od tada se promijenilo štošta – uveli su telefonsku prodaju, kao i Web point prodaju. Kako kupuju njihovi kupci, koliko ljudi radi na njihovom webshopu, s kojim izazovima su se susretali ili se još uvijek susreću pročitajte ovdje.

8. Kako voditi projekt razvoja webshopa

Prilikom razvoja webshopa često se događa da sudionici na projektu imaju različito mišljenje o tome kako bi se projekt trebao razvijati. Logično je da uprava želi uštediti novac, prodaja i marketing žele poboljšati prodaju, a developeri samo žele završiti projekt bez većih komplikacija.

Problem je što se te 3 uloge često međusobno uopće ne razumiju. Zbog toga je potreban voditelj projekta. Potrebno je prvo definirati cilj i budžete, a potom razraditi nivoe glavnih aktera za razvoj webshopa (Stakeholderi, Project manageri, Development tim i Team members). Pročitajte više

9. Kako najlakše do fiskalizacije na webshopu

Fiskalizacija je precizna kontrola svakog izdanog računa od strane Porezne uprave, koji je naplaćen gotovinskim putem. Fiskalni račun sadrži jedinstveni JIR kôd prema kojem je lako identificirati proces kupnje/prodaje određenog proizvoda ili usluge, kao i naknadni polog na bankovni račun.

Prvo je potrebno registrirati poslovni subjekt u PKI sustav, a zatim nabaviti fiskalnu blagajnu ili softver za konačno fiskaliziranje računa. Na webshopu je onda moguće nekoliko rješenja – implementacija sustava za automatsku fiskalizaciju, kupnja/najam odabranog softvera ili nabavka fiskalne blagajne. Pročitajte više

10. Dvije najčešće SEO i content pogreške kod domaćih webshopova

Prva najčešća pogreška je nedostatak contenta ili loš content. Najveći problem u ovom je što dosta hrvatskih trgovaca ima jednu osobu koja se brine za webshop, pa tako i content, i ona jednostavno ne stiže pisati opise proizvoda. Zato je potrebno napraviti popis prioriteta, tj. staviti popularnije proizvode ili one proizvode koje najviše želimo prodati na vrh i za njih razraditi odlične opise.

Druga pogreška je loša informacijska arhitektura i kanibalizacija ključnih riječi. Ovdje govorimo najviše o nazivima kategorija, tj. slučaju kada webshopovi pokušavaju natrpati jednu ključnu riječ na što više različitih stranica. Idealno bi bilo da je se svaka ključna riječ koristi za samo jednu stranicu webshopa. Pročitajte više

Želite primati ecommerce savjete i novosti na email?

Prijavite se na naš mjesečni newsletter i poslat ćemo vam naš ekskluzivni Vodič za online prodaju na 54 stranice!

About Author

Comments are closed.

Naše web stranice koriste kolačiće koji nam omogućavaju korištenje Google Analyticsa te oglašavanje prema našim posjetiteljima. Ako želite znati više, pročitajte našu Politiku Privatnosti ili nas kontaktirajte.

Privacy Settings saved!
Privacy Settings

When you visit any web site, it may store or retrieve information on your browser, mostly in the form of cookies. Control your personal Cookie Services here.

These cookies are necessary for the website to function and cannot be switched off in our systems.

In order to use this website we use the following technically required cookies
  • wordpress_test_cookie
  • wordpress_logged_in_
  • wordpress_sec

Decline all Services
Accept all Services