Web trgovine:
‘Trusted Shop’ oznaka povjerenja
Iskustva članova
U konzultacijama za članove sam zatražio analizu FB kampanja… razumljivo ekipa možda ne poznaje dovoljno brand niti poslovne ciljeve ali jednostavno to je pogled iz drugog ugla. Uz dobre aktivnosti i brojke otkriveni su i problemi u nekim područjima. Kolege su dali sugestije za poboljšanja i savjete iz njihovog iskustva… Sve u svemu prihvaćam to i pretvaram u nove izazove u poboljšanju prodaje na WS. Toplo preporučujem.
Hrvoje Fligić
voditelj webshopa, argentum.hr
Uvijek se iznova iznenadimo koliko dobivamo kao članovi eCommerce udruge. Tako je bilo i s konzultacijama za online marketing. Marcel je na temelju brzog skeniranja ukazao na ključne propuste, a dečki iz Hero Factoryja zaista su si dali truda i napravili super analizu. Iako smo do sada prodavali jako dobro, vjerujem da ćemo od sada prodavati puno više.
Igor
50nijansi.hr
Konzultacije mi uvelike pomažu u savladavanju prepreka na koje nailazim u vođenju web shopa i social & google oglašavanja. Čak i za prepreke koje su bile kvalificirane kao nerješive, E-commerce udruga me spojila sa uspješnim mladim poduzetnicima koji imaju rješenje za sve. Tako mi je Cwebspace ponudio rješenja za sve Shopify probleme i sretno surađujemo. Ekipa iz Herofactory je fenomenalno analizirala moguće probleme i ukazala na konkretne korake koje bi valjalo napraviti.
Rene Krasnić Velicki
Karat jewelry
eCommerce Hrvatska, hvala na anketi, ali bolje rečeno na vašoj inicijativi koja nas je potakla da se pokrenemo prema boljem korištenju digitalnog marketinga. Konzultacije i analiza naših marketinških aktivnosti napravljene brzo i profesionalno, a dostavljeni izvještaji i check liste su prepuni korisnih savjeta. Veliko hvala Hero Factory timu na angažmanu, zaključcima i prijedlozima. Ovo nam je veliki korak naprijed ????
Nikola Smircic
CEO, Funestra d.o.o.
Analiza nam je ukazala na neke ključne web propuste i uputila nas na kontakte njihovih partnera koji su nam detaljnije analizirali web shop i napravili upute o daljnjim koracima marketinških aktivnosti. Ova analiza nam je došla u ključnom trenutku kada smo odlučili napraviti veći iskorak u svom razvoju i investirati veća sredstva u marketing.Pored stručnog dijela koji smo dobili u ovoj analizi, komunikacijski i organizacijski aspekt tima E-commerce nas je oduševio. Sva komunikacija se odvijala lako, brzo, neformalno ali poslovno. Njihov tim je nesebično spreman pomoći savjetima, kontaktima i svojim iskustvima što se iznimno cijeni kod razvoja malog poduzetništva.Sve pohvale timu E-commerca i njihovim partnerima u ovoj analizi! Zbog takvih mladih, agilnih i sposobnih mladih poduzetnika vjerujemo u budućnost razvoja naše ekonomije. Bravo bravo!
Ana Buljan
Vlasnica, 365 COFFEE d.o.o.