Šest od deset web trgovaca Facebook kampanje vode sami, a nešto više od trećine njih taj posao prepuštaju profesionalnim agencijama
Prema istraživanju marketinških navika koje je Udruga eCommerce Hrvatska provela prošle godine, apsolutna većina web trgovaca, njih čak 83%, navela je da koriste Facebook oglašavanje.
S druge strane, ukupno je 13% web trgovaca navelo da ne koriste ovaj oblik komunikacije s korisnicima i tržištem, dok je vrlo mali udio odnosno nešto manje od 5% onih koji su istaknuli da Facebook oglašavanje ne koriste ali planiraju u to krenuti ili pak kažu da ne znaju kako se rade Facebook oglasi.
Najveći broj ispitanih trgovaca, njih 39%, u Facebook mjesečno ulažu od 1.000 do 5.000 kn. Zanimljivo je kako su vrlo izjednačene dvije krajnosti – oni koji ulažu ispod 1.000 kn, kojih ima 23%, te 21% onih s izdašnijim budžetima koji ističu da za ovu namjenu mjesečno izdvajaju više od 10.000 kuna. Tek nešto manje je onih web trgovaca (17%) koji u Facebook oglašavanje investiraju od 5.000 – 10.000 kuna.
Pritom ukupno šest od deset web trgovaca (58%) Facebook kampanje vode sami, a nešto više od trećine njih (37%) taj posao prepuštaju profesionalnim agencijama. Oko 6% za taj posao angažiraju vanjske suradnike odnosno freelancere.
Ocjenjujući svoje zadovoljstvo Facebook oglašavanjem ocjenama od 1 – 10, najviše je web trgovaca dalo ocjenu 8, njih 31%, a tek nešto manju sedmicu dalo je 19% ispitanih. Prosječna ocjena zadovoljstva Facebook oglašavanjem iznosila je 6,53.
Je li se nešto promijenilo u međuvremenu te kakvi su trendovi u ovom području doznajte na meetupu koji organiziramo 31. listopada pod radnim naslovom “Kako optimizirati oglašavanje na Facebooku i Instagramu”.
Glavni cilj svakog Meetupa Udruge eCommerce Hrvatska je razmjena iskustava i druženje. Stoga nemojte biti sramežljivi – zaletite se ravno na šank i upoznajte ekipu.
Prezentacija je osmišljena tako da vam pruži konkretne korake i akcijski plan za optimizaciju vaših oglašivačkih kampanja na Facebooku i Instagramu. Očekujte uvid u najnovije tehnike i alate koji će vam pomoći da se istaknete u sve konkurentnijem digitalnom prostoru.
U ovom ćemo panelu diskutirati o stvarnim izazovima i rješenjima za optimizaciju oglašavanja na Facebooku i Instagramu. Od razmatranja učinkovitosti kampanja do razumijevanja specifičnih potreba pojedinih industrija (i sektora), panel će pružiti korisne uvide za poboljšanje vaših digitalnih marketinških inicijativa.
ŠTO? Kako optimizirati oglašavanje na Facebooku i Instagramu
ZA KOGA? Partneri, članovi i prijatelji Udruge eCommerce Hrvatska
KADA? Utorak, 31. listopada 2023., od 18:00 do 21:00 h
GDJE? Sky Office, Ul. Roberta Frangeša Mihanovića 9, 10110, Zagreb (Google maps)
KAKO? Upad je besplatan za članove Udruge. Učlanite se ovdje!*
*članstva kreću već od 100 eura/god, što uključuje upad na sve naše Meetupove (min 6 godišnje) i konferencije (2 godišnje)
CRO Commerce 2022: Kako se oglašavaju hrvatski web trgovci (istraživanje)
Kada posjetite bilo koju web stranicu, ona može pohraniti ili dohvatiti informacije na vašem pregledniku, uglavnom u obliku kolačića. Ovdje možete upravljati postavkama svojih preferencija za kolačića.