Upoznajte Daria Begonju, speakera na našoj CRO Commerce konferenciji koja se održava 7.10.2022. u Krašu Zagreb, a moguće ju je pratiti i online.
Dario Begonja, direktor Hero Factory e-commerce performance agencije, na marketinškim i webshop projektima radio je s preko 100 webshopova iz regije.
Kroz 12-godišnje iskustvo marketinških projekata te iskustvo rada kao Business Development Manager za regionalni ogranak TOYOTA MH, Dario spaja znanja marketinga i prodaje s dugogodišnjim iskustvom u business developmentu, poslovnim strategijama, logistici i aftersalesu. Uvijek direktan i bez okolišanja, o ovim temama svakodnevno konzultira velik broj domaćih shopova.
Znate li koje ključne metrike treba pratiti svaki webshop? Što razlikuje dobru od loše marketinške odluke za webshop? I zašto je većina domaćih trgovaca samo par jednostavnih popravaka udaljena od znatno većih prihoda?
U 2021. godini, udruga eCommerce Hrvatska i Hero Factory napravili su veliku marketinšku analizu domaćih shopova – od Facebooka do Googlea, od analitike do komunikacijskog smjera. Ove godine ponavljaju tu analizu, a rezultate istraživanja će predstaviti na CRO Comemerce 2022.
Peta konferencija u organizaciji trgovaca
29.9.2023.
Ekonomski fakultet Zagreb
HUMANS VS MACHINES
Sesija istekla
Ponovo se prijavite. Stranica za prijavu otvorit će se u novom prozoru. Nakon što se prijavite, možete je zatvoriti i vratiti se na ovu stranicu.
Komentari