CRO Commerce 2022: Kako se oglašavaju hrvatski web trgovci (istraživanje)

Upoznajte Daria Begonju, speakera na našoj CRO Commerce konferenciji koja se održava 7.10.2022. u Krašu Zagreb, a moguće ju je pratiti i online.

Tko je Dario Begonja?

Dario Begonja, direktor Hero Factory e-commerce performance agencije, na marketinškim i webshop projektima radio je s preko 100 webshopova iz regije.

Kroz 12-godišnje iskustvo marketinških projekata te iskustvo rada kao Business Development Manager za regionalni ogranak TOYOTA MH, Dario spaja znanja marketinga i prodaje s dugogodišnjim iskustvom u business developmentu, poslovnim strategijama, logistici i aftersalesu. Uvijek direktan i bez okolišanja, o ovim temama svakodnevno konzultira velik broj domaćih shopova.

O čemu će pričati na CRO Commerce 2022?


Znate li koje ključne metrike treba pratiti svaki webshop? Što razlikuje dobru od loše marketinške odluke za webshop? I zašto je većina domaćih trgovaca samo par jednostavnih popravaka udaljena od znatno većih prihoda?

U 2021. godini, udruga eCommerce Hrvatska i Hero Factory napravili su veliku marketinšku analizu domaćih shopova – od Facebooka do Googlea, od analitike do komunikacijskog smjera. Ove godine ponavljaju tu analizu, a rezultate istraživanja će predstaviti na CRO Comemerce 2022.

powered by Paket24

CRO Commerce 2022

 Četvrta konferencija u organizaciji trgovaca

7.10.2022. Kraš Zagreb ili online

EXPERIENCE THE FUTURE

O Autoru

Kristina Matić
Assistant Manager @ eCommerce Hrvatska

Komentari

Odgovori

Želiš vidjeti vlastitu web trgovinu na popisu? Postani član!

Sve je u povjerenju! Pridruži se Udruzi i pokažite kupcima da ste pouzdani web trgovac. Punopravno članstvo uključuje besplatnu Trusted Shop certifikaciju.
>