fbpx

Nominis e71: No Bullshit guide to SEO

Autor: Goran Pavlović 12.01.2024.

Davor Bomeštar, osnivač Fortis Agency, poduzetnik koji se u zadnjih 16 godina specijalizirao za B2B marketing, content marketing, SEO i društvene mreže, bio je gost Nominisa, podcasta s ljudima na dobrom glasu, u njegovoj 71. epizodi.

Pogledaj cijelu epizodu:

Tema emisije bila je “No Bullshit guide to SEO”, a u njoj se govorilo o tome kako optimizirati web stranice za Google, ali i o tome što se sve promijenilo u zadnjih nekoliko godina u ovom području, u kojem nažalost ima i dosta prodaje magle.

U razgovoru s Marcelom Majsanom, voditeljem podcasta i predsjednikom udruge eCommerce Hrvatska, Davor je pokrio cijeli niz tema, od svojih početaka kada su forumi vodili glavnu riječ i bili “social media before social media “pa do današnjeg vremena kada generativna umjetna inteligencija nalazi primjenu u svim alatima.

Pritom je naglasio kako je i danas kao i prije desetak godina sadržaj najvažniji u komunikaciji i da je od ključne važnosti kreirati relevantan, vrhunski sadržaj. Prema njegovim riječima, ono što se promijenilo je kvaliteta sadržaja i linkova koja je danas na značajno višoj razini poručivši kako svaki objavljeni članak treba odgovarati na potrebe korisnika te imati zanimljive fotografije kao vizualnu podlogu.

Novinarski pristup izradi sadržaja je ono što je kvalitetan sadržaj danas te je pritom najvažnije da je tematika dobro istražena, što obuhvaća četiri područja – ekspertiza, iskustvo, autentičnost i povjerenje. Važan je ‘ručni rad’ kao i u brojnim drugim industrijama te se cijeni originalan sadržaj”, poručio je Davor.

Pad posjeta za web stranice i do 50 posto

Davor je rekao da je najveći problem kod webshopova u tome što imaju previše dupliciranog sadržaja kao što su primjerice ponavljajući opisi proizvoda jer Google nikako ne voli takav sadržaj te želi znati koja je prva, glavna stranica, a koje su njene kopije.

U više navrata je naglasio kako je veliki pobornik sadržaja i content marketinga te je poručio vlasnicima webshopova da se tome više posvete i tako grade svoj brend. Google sve više ubacuje personalne rezultate i nagrađuje brendove, dok na društvenim mrežama također prolaze osobni brendovi, a ne profili tvrtki. Osobno je ključna riječ.

Osim toga, posebno se traži tematski autoritet te Google preferira rangirati stručnjake o nekoj temi posebno pritom prateći one koji pišu stručan sadržaj i u rezultatima ga rangira jako visoko. Tako i na webshopovima treba objaviti barem nekoliko članaka mjesečno o važnim aspektima koji su od interesa za potrošačku publiku i tako kreirati vlastiti tematski autoritet.

SEO se mijenja, upozorio je Bomeštar, dodajući kako će Google na vrh svojih rezultata integrirati nešto vrlo slično Chat GPT-u – Search Generative Experience (SGE). “To znači da će ljudi manje klikati na rezultate, na same stranice, te će one dobivati 30, 40, a možda i 50 posto manje posjeta s Googlea“, naglasio je Bomeštar dodajući kako će to možda rezultirati s manje posjeta, ali će one biti kvalitetnije.

SVE JE U POVJERENJU

Pridružite se Udruzi i pokažite kupcima da ste pouzdani web trgovac.

Punopravno članstvo uključuje besplatnu
Trusted Shop certifikaciju

VEZANI ČLANCI

Copy (ni)je mrtav

Što to žele hrvatski online kupci?

Kako izgraditi webshop kojem ljudi vjeruju?


Warning: Undefined variable $post_id in /home/ecommerc/public_html/wp-content/themes/ecommerce/single-post.php on line 62

O Autoru

Goran Pavlović
urednik eCommerce Magazina

Želiš vidjeti vlastitu web trgovinu na popisu? Postani član!

Sve je u povjerenju! Pridruži se Udruzi i pokažite kupcima da ste pouzdani web trgovac. Punopravno članstvo uključuje besplatnu Trusted Shop certifikaciju.
>
Ocjena www.ecommerce.hr na Trustprofile recenzija je 10.0/10 temeljena na 14 recenzije.

Koristimo kolačiće kako bismo vam pružili najbolje online iskustvo. Pristankom prihvaćate korištenje kolačića u skladu s našom politikom privatnosti.

Close Popup
Privacy Settings saved!
Postavke privatnosti

Kada posjetite bilo koju web stranicu, ona može pohraniti ili dohvatiti informacije na vašem pregledniku, uglavnom u obliku kolačića. Ovdje možete upravljati postavkama svojih preferencija za kolačića.

Ovi su kolačići neophodni za funkcioniranje web stranice i ne mogu se isključiti u našim sustavima.

Tehnički kolačići
Za korištenje ove web stranice koristimo sljedeće tehnički potrebne kolačiće
  • wordpress_test_cookie
  • wordpress_logged_in_
  • wordpress_sec

Odbijam sve usluge
Spremi
Priihvaćam sve usluge