fbpx

Kako prikazati Trusted Shop oznaku na vašoj web stranici

Autor: eCommerce Hrvatska 22.11.2023.
Kategorija: Blog

Pobrinite se za svoju online vjerodostojnost i puzdanost. Dokažite korisnicima da vam mogu vjerovati i pretvorite ih u kupce svojih proizvoda.

Autor Chris Bachelor

Jeste li ikada primijetili da ćete vjerojatnije kupovati od brenda koji poznajete i kojem vjerujete? Ovo je uobičajena kognitivna pristranost koja se naziva heuristikom dostupnosti. U biti, to sugerira da smo skloni oslanjati se na prvu informaciju koja nam padne na pamet kada donosimo odluke. U web trgovini to znači da će kupci vjerojatnije kupovati od brendova koje poznaju i o kojima imaju pozitivan dojam.

Kupci mogu stvoriti pozitivan ili negativan dojam o vašoj web stranici u samo 50 milisekundi. Zbog toga je ključno pokazati svoju pouzdanost, posebno jer su ti korisnici vjerojatno već dobro zašli u svoje korisničko putovanje i možda će se uskoro konvertirati u kupce.

Heuristika dostupnosti predstavlja značajan izazov za male webshopove koji još nisu dobro poznati i možda nemaju jaku brend reputaciju. Međutim, prikazivanje pouzdanosti na vašoj web stranici u tome može pomoći.

U ovom članku istražit ćemo praktične savjete kako vašu web stranicu učiniti vjerodostojnijom, pomažući vam da se povežete s potencijalnim kupcima i izgradite vjerne sljedbenike. Zvuči dobro? Započnimo!

PRIKAŽITE OZNAKU POVJERENJA

Postavljanje bočne trake na vašu web stranicu koja prikazuje vašu prosječnu ocjenu može biti nevjerojatno učinkovit način da pokažete svoju reputaciju. No ljepljiva bočna traka ima više od pukog prikazivanja broja.

Ljepljiva bočna traka (sticky sidebar) može pružiti nekoliko prednosti vašoj web stranici kao što su:

● Povećana vidljivost važnih signala povjerenja budući da ostaju vidljivi dok se posjetitelji skrolaju prema dolje po stranici.

● Jednostavan pristup bitnim informacijama bez navigacije na posebnu stranicu.

● Poboljšan dizajn web stranice kji stvara osjećaj koherentnosti i organizacije.

● Održavanje signala povjerenja na fiksnoj lokaciji omogućuje lak pristup bitnim informacijama.

● Konkurentska prednost diferencijacijom vašeg brenda i postavljanjem sebe kao lidera.

Dodavanje ljepljive bočne trake na vašu web stranicu može poboljšati kredibilitet vašeg brenda, povećati angažman i razlikovati vas od konkurencije. To je mala, ali moćna značajka koja može značajno utjecati na uspjeh vaše web stranice.

TRUSTED SHOP SIDEBAR

Udruga eCommerce Hrvatska nudi interaktivni sidebar koji prikazuje prosječnu ocjenu vaše web trgovine, značke povjerenja (badge) koje predstavljaju pouzdanost vaše tvrtke i naš žig povjerenja Trusted Shop koji potvrđuje da je vaša tvrtka provjerena od strane nezavisnog autoriteta. Ovi pokazatelji mogu pomoći u uspostavljanju vjerodostojnosti kod vaših korisnika i povećati vašu stopu konverzije.

Osim toga, Trusted Shop sidebar prilagodljiv je za mobilne uređaje pružajući besprijekorno korisničko iskustvo na više platformi i čineći ga izvrsnim alatom za svaku tvrtku koja želi poboljšati svoj online ugled.

KAKO INSTALIRATI TRUSTED SHOP SIDEBAR

  1. Instalirajte dodatak Trustprofile iz svoje trgovine aplikacijama.

ŠTO JE TRUSTPROFILE?

U eCommerce Hrvatska radimo na tome da kupnja putem interneta u Hrvatskoj bude sigurnija. Zato smo se udružili s Trustprofileom. Uz ovu suradnju, web trgovci kao naši članovi mogu bez imalo napora dodati značku “Trusted Shop” i dobiti slobodu prilagođavanja načina na koji se signali povjerenja pojavljuju na njihovoj web stranici. Osim toga, platforma pruža integraciju autentičnih recenzija kupaca i tako dodatno povećava pouzdanost web trgovina naših članova.

  • Aktivirajte sidebar u konfiguraciji pluginova

Sidebar će se pojaviti na vašoj web stranici. Ne može biti jednostavnije!

ZAGLAVLJE. RAZMIŠLJAJTE O TOME KAO PRODAVAČ

Zaglavlje (header) vaše web stranice je poput prvog dojma – mora biti privlačno i informativno kako bi privuklo posjetitelje da ostanu. Zato je ključno koristiti ovaj premium prostor za prikazivanje kredibiliteta i pouzdanosti vašeg brenda. Prikazivanjem ocjena kupaca posjetiteljima govorite da je vaša robna marka pouzdana i vjerodostojna od samog početka.

Zamislite svoje zaglavlje poput prodavača koji predstavlja svoju marku potencijalnim kupcima. Mora brzo komunicirati tko ste, što radite i zašto to radite dobro. A signali povjerenja, kao što su ocjene i recenzije kupaca, mogu pomoći u oblikovanju percepcije posjetitelja o vašem brendu i povećati šanse da nešto poduzmu na vašoj web stranici.

WIDGETI ZA ZAGLAVLJE

Widgeti nude tvrtkama inovativan i privlačan način prikazivanja ovog društvenog dokaza, a postoje dva posebna widgeta koji čine čuda za zaglavlja web stranica.

Prvi je Widget Button ili Stars. Elegantan je i minimalistički, pruža sve potrebne informacije, kao što je ukupna ocjena, zadržavajući čist i sofisticiran izgled. Savršen je za web trgovine koje žele zadržati jednostavnost, a istovremeno pokazati svoju vjerodostojnost.

Možda biste trebali provjeriti i Balloon Widget. Ovo je najmanji od Trustprofile widgeta, ali neka vas njegova veličina ne zavara! Prikazuje samo prosječnu ocjenu, ali to je često sve što vaši klijenti trebaju vidjeti kako bi bili sigurni u vašu vjerodostojnost. Iskazivanjem ovog widgeta u zaglavlju vaše web stranice, korisnici mogu brzo vidjeti ocjenu vaše tvrtke i biti sigurni u kupnju.

KAKO INSTALIRATI TRUSTED SHOP WIDGETE

  1. Odaberite željeni widget na nadzornoj ploči i prilagodite ga po želji.
  2. Kopirajte i zalijepite IFrame kod s nadzorne ploče izravno u svoj HTML kod.

Widget će se pojaviti na mjestu gdje ste postavili kod.

PODNOŽJE. NEKA RADI JEDNAKO JAKO KAO I VI

Zašto podnožje (footer)? Pa, za početak, mnogi posjetitelji aktivno traže žigove povjerenja na dnu web stranice, gdje se obično nalaze. Postavljanje žiga povjerenja u podnožje vaše web stranice nudi dvije glavne prednosti.

Prvo, uspostavlja autoritet. Iskazivanjem žiga povjerenja pokazujete da ozbiljno shvaćate sigurnost i vjerodostojnost i da ste spremni poduzeti potrebne korake kako biste stekli povjerenje svojih korisnka. To vam može uvelike pomoći da postanete legitimna i pouzdana tvrtka.

Drugo, prikazivanje žiga povjerenja u podnožju vaše web stranice gradi povjerenje. Mnogi kupci traže žigove povjerenja kao način izgradnje pouzdanja u tvrtku. Uvid u to da je treća strana potvrdila sigurnost i legitimnost vaše web stranice može uvelike pomoći u ublažavanju svih zabrinutosti koje bi potencijalni korisnik mogao imati u vezi s vama. Postavljanjem žiga povjerenja u podnožje vaše web stranice posjetiteljima šaljete poruku da je vaša web stranica sigurna, što u konačnici može dovesti do povećanja konverzija i prodaje.

TRUSTED SHOP BANNERI ZA VAŠE PODNOŽJE

Udruga eCommerce Hrvatska nudi niz bannera koje tvrtke mogu prikazati u podnožju svoje web stranice. Ovi natpisi uključuju logotip samog Trusted Shopa. Dodatno, Trustprofile nudi bannere svojih partnera, koji predstavljaju oznake povjerenja iz različitih zemalja. Ovo je velika prednost za tvrtke koje prodaju proizvode u različitim regijama jer mogu prikazati odgovarajuću oznaku povjerenja za tu zemlju, kao što je SafeShops pečat povjerenja za Belgiju, Webwinkel Keur u Nizozemskoj i EHI-siegel za Njemačku. Ovi banneri izvrstan su način za tvrtke da pokažu svoju vjerodostojnost i izgrade povjerenje potencijalnih kupaca.

KAKO INSTALIRATI TRUSTED SHOP BANNERE

  1. Odaberite željeni format bannera s nadzorne ploče (SVG ili PNG).
  2. Kopirajte i zalijepite atribut a href s nadzorne ploče izravno u svoj HTML kod.

Widget će se pojaviti na mjestu gdje ste postavili kod.

STRANICA PROIZVODA. IMAJTE UTJECAJ NA ODLUKE O KUPNJI RECENZIJAMA PROIZVODA

Budimo realni, kada je u pitanju kupnja putem interneta, svi želimo znati u što se upuštamo prije nego što posegnemo za svojom kreditnom karticom. E upravo tu dobro dolaze recenzije proizvoda. One su poput pouzdanog pomoćnika koji nas vodi kroz zastrašujući proces odlučivanja hoćemo li nešto kupiti ili ne.

Prvo, razgovarajmo o najvažnijemu – prodaji. Konačni cilj bilo koje online trgovine je prodaja, a recenzije proizvoda mogu značajno utjecati na to. Veća je vjerojatnost da će kupci kupiti proizvod ako vide da su drugi s njim imali pozitivno iskustvo. Proizvodi s pozitivnim recenzijama imaju 270% veću vjerojatnost da će biti kupljeni od proizvoda bez recenzija!

Ali to nije sve! Prikazivanje recenzija proizvoda na vašoj web stranici također može smanjiti povrat proizvoda. Pružajući potencijalnim kupcima detaljne opise proizvoda i autentične recenzije, oni su bolje informirani o proizvodu koji razmatraju kupiti. To znači da je manja vjerojatnost da će vratiti proizvod zbog nezadovoljstva.

Dakle, ako već ne prikazujete recenzije proizvoda na svojim stranicama proizvoda, vrijeme je da počnete! Vaši klijenti (i vaši prihodi) bit će vam zahvalni.

SLIDE WIDGET

Slide Widget (klizni widget) je moćan alat koji prikazuje bitne informacije kao što su prosječna ocjena zvjezdicama, logotip sustava za recenziranje, ukupan broj recenzija i prosječnu ocjenu, sve u kompaktnom i prilagodljivom formatu.

Uz mogućnost podešavanja broja prikazanih recenzija i hoće li se recenzije prikazati u obliku popisa ili klizača, web trgovine mogu prilagoditi widget svojim specifičnim potrebama.

Prikazujući svoju pouzdanost korištenjem recenzija kupaca na ovaj način, slide widget pruža potencijalnim kupcima samopouzdanje i povjerenje koje im je potrebno za donošenje informiranih odluka o kupnji. Nije ni čudo zašto je ovaj widget popularan izbor za tvrtke koje žele povećati svoj kredibilitet i steći povjerenje svojih klijenata. Pa zašto ga ne isprobati i vidjeti kako može koristiti vašem poslovanju danas? Dobivanje ovog widgeta s Trustprofilea moglo bi biti upravo ono što vam treba.

NAPLATA. PRIKAŽITE RECENZIJE TAMO GDJE JE NAJVAŽNIJE!

Internetska kupnja može biti neodoljiva. Uz toliko opcija i nepoznanica, nije ni čudo da kupci oklijevaju pritisnuti gumb “kupi sada”. Srećom, prikazivanje recenzija u procesu naplate (checkout) moglo bi donijeti razliku.

Ne samo da vašim kupcima daje sigurnost potrebnu da dovrše kupnju, već također povećava konverzije i gradi povjerenje u vaš brend.

Evo nekoliko razloga zašto:

  • SMANJENJE NAPUŠTANJA KOŠARICA

Jedna od najvećih prednosti prikazivanja žiga povjerenja i recenzija u procesu naplate jest to što može pomoći u smanjenju napuštanja košarice. Kada kupci oklijevaju s kupnjom, pozitivne recenzije mogu pružiti dodatnu sigurnost koja im je potrebna da dovrše transakciju. Prikazujući pozitivna iskustva drugih, potencijalnim kupcima dajete povjerenje koje im je potrebno da nastave s kupnjom.

  • POVEĆANJE KONVERZIJA

Osim smanjenja napuštanja košarice, pokazivanje vaše pouzdanosti prikazivanjem recenzija na naplati također može pomoći u povećanju konverzija. Kada kupci vide da su drugi imali pozitivno iskustvo s vašim proizvodima ili uslugama, veća je vjerojatnost da će vjerovati vašoj tvrtki i kupovati od vas. Pružanjem društvenog dokaza gradite vjerodostojnost i povjerenje potencijalnih kupaca, što u konačnici može dovesti do veće prodaje.

DODATNI SAVJET!

Udruga eCommerce Hrvatska preporučuje korištenje widgeta Button ili Star za stranicu za naplatu. Ovdje korisnici žele brzo i besprijekorno iskustvo, a ovaj je widget savršena opcija da im pruži bitne informacije koje su im potrebne na jednostavan, ali učinkovit način.

Povjerenje je srž online kupnje, a mi smo tu da vas podržimo u njegovoj izgradnji. Zatražite svoj Trustprofile i počnite prikupljati recenzije kako biste poboljšali svoj ugled.

Još se niste pridružili Udruzi eCommerce Hrvatska? Postanite dio naše Udruge već danas i otkrijte ekskluzivne pogodnosti. Dobijte oznaku povjerenja Trusted Shop bez ikakvih troškova, zajedno s trenutnim pristupom Trustprofileu.

Iskoristite priliku – postanite član odmah!

SVE JE U POVJERENJU

Pridružite se Udruzi i pokažite kupcima da ste pouzdani web trgovac.

Punopravno članstvo uključuje besplatnu
Safe Shop certifikaciju

VEZANI ČLANCI:

Društveni dokaz i zašto je ključan za eCommerce?

Povećajte prodaju zahvaljujući signalima povjerenja

Izgradite povjerenje u vaš webshop osobnim brendiranjem

O Autoru

eCommerce Hrvatska
Glavni cilj udruge eCommerce Hrvatska je povećati povjerenje u online kupovinu. Učlanite se i podržite rad Udruge!

Želiš vidjeti vlastitu web trgovinu na popisu? Postani član!

Sve je u povjerenju! Pridruži se Udruzi i pokažite kupcima da ste pouzdani web trgovac. Punopravno članstvo uključuje besplatnu Trusted Shop certifikaciju.
>
Ocjena www.ecommerce.hr na Trustprofile recenzija je 10.0/10 temeljena na 15 recenzije.

Koristimo kolačiće kako bismo vam pružili najbolje online iskustvo. Pristankom prihvaćate korištenje kolačića u skladu s našom politikom privatnosti.

Close Popup
Privacy Settings saved!
Postavke privatnosti

Kada posjetite bilo koju web stranicu, ona može pohraniti ili dohvatiti informacije na vašem pregledniku, uglavnom u obliku kolačića. Ovdje možete upravljati postavkama svojih preferencija za kolačića.

Ovi su kolačići neophodni za funkcioniranje web stranice i ne mogu se isključiti u našim sustavima.

Tehnički kolačići
Za korištenje ove web stranice koristimo sljedeće tehnički potrebne kolačiće
  • wordpress_test_cookie
  • wordpress_logged_in_
  • wordpress_sec

Odbijam sve usluge
Spremi
Priihvaćam sve usluge