fbpx

Izgradite povjerenje u vaš webshop osobnim brendiranjem

Autor: eCommerce Hrvatska 26.10.2023.
Kategorija: Blog

U moru konkurenata u e-trgovini, ključno je istaknuti se.


Autor: Chris Bachelor

Izgradnja povjerenja s vašim potencijalnim kupcima ključna je za ostvarivanje prodaje. Osobni brend vam može pomoći da izgradite povjerenje i uspostavite vezu sa svojim kupcima. U ovom blogu istražit ćemo kako izgraditi povjerenje u vašu e-trgovinu i zašto vam osobno brendiranje može pomoći da ostavite sjajan prvi dojam na posjetitelje vaše internetske trgovine. Jeste li spremni podići spremnost svog webshopa na višu razinu? Započnimo!

Osobni brend vam pomaže izgraditi povjerenje u vašu e-trgovinu. Na taj biste način mogli doprijeti do prave publike, pokazati im što vas čini drugačijim od vaše konkurencije i uvjeriti ih u to da doista vrijedi kupovati od vas. Kako? Postoje četiri načina za to.

1. Personalizirajte svoju stranicu “O nama”.

Već ste čuli: ljudi kupuju od ljudi koje poznaju, vole i kojima vjeruju. Ima li boljeg načina da predstavite osobu koja stoji iza trgovine od stranice “O nama”? Ispričajte svoju osobnu priču i zašto ste pokrenuli svoju e-trgovinu. I pritom ne oklijevajte pokazati se: dodajte sliku.

2. Izgradite povjerenje pružanjem dokaza

S Trustprofile računom možete iskoristiti gore navedene pogodnosti. Imate profil koji prikuplja sve informacije vezane uz povjerenje koje potom možete prilagoditi bojama svog brenda, tonom glasa i osobnom pričom. Ali imat ćete i izravan dokaz: recenzije. Ne samo da možete jednostavno i brzo poslati pozivnice za recenziju, već također možete kombinirati sve recenzije koje imate na jednoj platformi.

Što je Trustprofile?

U eCommerce Hrvatska radimo na tome da kupnja putem interneta u Hrvatskoj bude sigurnija. Zato smo se udružili s Trustprofile platformom. Uz ovu suradnju, web trgovci koji su naši članovi mogu bez napora dodati “Trusted Shop” oznaku povjerenja i dobiti slobodu prilagođavanja načina na koji se signali povjerenja pojavljuju na njihovoj web stranici. Osim toga, platforma pruža integraciju autentičnih recenzija kupaca, dodatno povećavajući pouzdanost web trgovina naših članova.

3. Pronađite svoju nišu i budite stručnjak

Onaj koji pokušava prodati svima na kraju ne proda nikome. Što to znači? To znači da trebate pronaći svoju nišu: određenu skupinu kupaca koji žele ili trebaju vaš proizvod. Nakon što znate kome prodajete, možete ih istražiti i u skladu s tim prilagoditi svoju komunikaciju. Ljudi vole kupovati nešto što je napravljeno posebno za njih, a ne za svakoga.

4. Održite vaš dizajn konzistentnim

Dizajn vašeg webshopa je bitan. Jako bitan. Ono što je još važnije je da budete dosljedni. Boje, fontovi i ton glasa moraju biti dosljedni ne samo na vašoj web stranici, nego i na drugim platformama poput društvenih medija. Kupci koji su stalno izloženi vašem brendu bolje će vas pamtiti.

Kako izgraditi povjerenje s upečatljivim profilom

Izgled je bitan. Barem kada je riječ o online svijetu. Ukažimo sada na ono što je važno kada kreirate Trustprofile račun. Slijedi ono što potencijalni kupci vide i kako možete optimizirati svaki odjeljak svog profila kako biste izgradili povjerenje u svoj webshop.

– Signali povjerenja

Zahvaljujući našoj suradnji s Trustprofile platformom, na svom profilu možete koristiti temu eCommerce Hrvatska. Glavna privlačna snaga bila bi oznaka povjerenja Trusted Shop koju izdaje neovisan i stručan autoritet. Također, koristite značke koje pokazuju vaše provjerene kontakt podatke i da imate sigurnu web stranicu za pregledavanje. Ove značke bit će vidljive na vašem profilu svim potencijalnim kupcima. To ih uvjerava da će njihovo iskustvo kupnje biti sigurno.

– Vaše zaglavlje

Odaberite zaglavlje za svoj račun. Pazite da na njoj nema logotipa ili teksta jer će se ova slika rastegnuti prema veličini zaslona posjetitelja vaše web stranice. Evo još jednog savjeta: odaberite nešto što predstavlja vaš webshop, vaš brend. Nešto što ima iste boje brenda koje su prisutne na vašoj web stranici, tako da lako uspostavljaju vezu.

– Vaša ikona

To je otprilike isto kao favicon vaše web stranice ili profilna slika vaše Facebook poslovne stranice. Ključ je u jednostavnosti. Postoji mali prostor za kombiniranje tako da detalji neće biti ni vidljivi. Opće pravilo je izbjegavanje slova i zadržavanje boja ikone na brendu.

– Uvod

Sada je vrijeme da predstavite svoju tvrtku. Što prodajete i zašto bi nas to trebalo zanimati? Što imamo mi od toga? Možemo li vas kontaktirati ako imamo pitanja? I što je najvažnije, pobrinite se da unesete malo osobnosti u svoj uvod. Pišite onako kao što pričate. Korištenje razgovornog tona najlakši je način da zainteresirate publiku. Jeste li znali da ovaj dio funkcionira i za organske rezultate pretraživanja? Stoga iskoristite to i upotrijebite prave ključne riječi.

– Kategorije proizvoda

Ako imate nekoliko kategorija proizvoda koje prodajete, unesite ih u ovaj odjeljak. To omogućuje ljudima koji skeniraju da odmah vide ima li vaša internetska trgovina ono što traže. A ovaj dio također funkcionira za rezultate organskog pretraživanja. Dakle, zašto to ne iskoristiti?

Pokažite da ste autentični

Jeste li ikada čuli da je vaše “zašto” važno? To je istina. Ljudima je danas stalo do priče koja stoji iza tvrtke i proizvoda. A to sigurno možete pokazati koristeći Trustprofile.

Na sredini vašeg profila nalazi se odjeljak pod nazivom “Srcem za ostvarenje cilja”, gdje svojim klijentima pokazujete za što se zalažete. Ovdje postajete još osobniji. Tko stoji iza ovog proizvoda? Zašto ste pokrenuli ovaj posao? I kako zapravo izgledate? Nakon potpisivanja našeg manifesta o dobrom i poštenom online poduzetništvu, možete dodati do tri slike sebe i/ili svog tima. Kako biste izgradili povjerenje u svoj webshop, recite svojim kupcima tko ste, za što se zalažete i zašto bi trebali izabrati vas umjesto vaše konkurencije. Zanima vas što čini dobar, a što loš primjer Trustprofilea? Nastavite čitati.

Što se smije, a što ne

Sada kada smo uspostavili temeljne elemente za izradu impresivnog profila brenda, vrijedi istražiti neke stvarne primjere uspješnih profila koji su uspostavili snažnu online prisutnost. Proučavanje primjera učinkovitih profila može nam pomoći da prepoznamo što funkcionira, a što ne. Štoviše, možemo učiti iz njihovih pogrešaka i izbjeći slične krive korake. Dakle, bez daljnjeg odlaganja, pogledajmo uspješan primjer.

Zašto je ovo dobar primjer kako izgraditi povjerenje u svoj webshop? Zato što je:

● Prikazana Trusted Shop oznaka povjerenja

● dodano zaglavlje brenda

● uvedena jasna ikona

● uključeno osobno predstavljanje

● Korištene su tri glavne kategorije

● Dodana značka “Srcem za ostvarenje cilja”.

Oznaka “Heart for the Cause” čini razliku jer pruža privlačan vizualni sadržaj koji je poticajan i povećava pouzdanost.

Sada pogledajmo loš primjer kako izgraditi povjerenje u svoj webshop.

Zašto je ovo loš primjer kako izgraditi povjerenje u svoj webshop? Zato što je:

● neprofesionalan izgled zbog nedostatka zaglavlja

● nepotpun izgled zbog nedostatka ikone

● nema osobnog predstavljanja i koristi se samo standardni tekst

● tri glavne kategorije proizvoda nisu dodane

● nedostaje značka “Srcem za ostvarenje cilja “.

Slobodno se može reći da puno toga nedostaje ovom profilu. Biste li kupovali od njih? Dvojbeno.

Zaključna poruka

Za uspjeh u iznimno konkurentnom eCommerce svijetu ključna je izgradnja osobnog brenda. Personalizacijom vaše stranice “O nama”, prikazivanjem svoje stručnosti, održavanjem dosljednog dizajna i korištenjem signala povjerenja, možete uspostaviti vjerodostojnost i povezati se sa svojim klijentima na osobnoj razini.

Udruga eCommerce Hrvatska je autoritet koji podržava vašu pouzdanost. Ljudi se osjećaju sigurno znajući da ste odvojili vrijeme za temeljitu provjeru kako biste dobili certifikaciju Trusted Shop, a to ćete osjetiti u svojoj prodaji. Naš partner, Trustprofile, podržava nas u tom nastojanju. Pruža moćnu platformu za tvrtke koje žele stvoriti jedinstveni osobni brend koji ističe njihovu osobnost i gradi autentičnu vezu s kupcima. Zatražite svoj Trustprofile i počnite prikupljati recenzije kako biste unaprijedili svoju reputaciju.

Još se niste pridružili eCommerce Hrvatska? Postanite dio naše Udruge već danas i iskoristite ekskluzivne pogodnosti. Dobijte oznaku povjerenja Trusted Shop bez ikakvih troškova, zajedno s trenutnim pristupom Trustprofile platformi.

Iskoristite priliku – postanite član odmah!

SVE JE U POVJERENJU

Pridružite se Udruzi i pokažite kupcima da ste pouzdani web trgovac.

Punopravno članstvo uključuje besplatnu
Safe Shop certifikaciju

VEZANI ČLANCI:

Trusted Shop – Trustmark Udruge eCommerce Hrvatska

Lansirali smo novu web stranicu!

Daan Vaneker – Predstavljanje novog trustmarka Udruge eCommerce Hrvatska

O Autoru

eCommerce Hrvatska
Glavni cilj udruge eCommerce Hrvatska je povećati povjerenje u online kupovinu. Učlanite se i podržite rad Udruge!

Želiš vidjeti vlastitu web trgovinu na popisu? Postani član!

Sve je u povjerenju! Pridruži se Udruzi i pokažite kupcima da ste pouzdani web trgovac. Punopravno članstvo uključuje besplatnu Trusted Shop certifikaciju.
>
Ocjena www.ecommerce.hr na Trustprofile recenzija je 10.0/10 temeljena na 15 recenzije.

Koristimo kolačiće kako bismo vam pružili najbolje online iskustvo. Pristankom prihvaćate korištenje kolačića u skladu s našom politikom privatnosti.

Close Popup
Privacy Settings saved!
Postavke privatnosti

Kada posjetite bilo koju web stranicu, ona može pohraniti ili dohvatiti informacije na vašem pregledniku, uglavnom u obliku kolačića. Ovdje možete upravljati postavkama svojih preferencija za kolačića.

Ovi su kolačići neophodni za funkcioniranje web stranice i ne mogu se isključiti u našim sustavima.

Tehnički kolačići
Za korištenje ove web stranice koristimo sljedeće tehnički potrebne kolačiće
  • wordpress_test_cookie
  • wordpress_logged_in_
  • wordpress_sec

Odbijam sve usluge
Spremi
Priihvaćam sve usluge