Olakšajte potencijalnim kupcima da vas pronađu i odaberu. Vaš webshop može imati profil sa svim signalima povjerenja koji vam pomažu povećati prodaju. Evo kako to provesti u djelo.
Autor: Chris Bachelor
Što ako vam kažemo da vaša web trgovina može imati jedan jednostavan profil koji ima sve elemente koji pomažu potencijalnim kupcima da odluče mogu li vam vjerovati, vjerovati u vaš proizvod i kupovati od vas? Ovaj profil će potaknuti vašu online prodaju tako što će proces izgradnje povjerenja u vašu web trgovinu učiniti što lakšim.
Zamislite oznaku povjerenja Trusted Shop koja vašim potencijalnim kupcima govori da vaša tvrtka ispunjava zakonske regulative i zahtjeve privatnosti. Ili značku Sigurnog pregledavanja (Safe Browsing) koja im jamči da je vaša internetska trgovina sigurna za pregledavanje bez prijetnji od virusa. I naravno, recenzije s različitih platformi. A svi ti elementi bili bi vidljivi na jednom mjestu.
S našim partnerom Trustprofile imate različite signale povjerenja na jednom mjestu, tako da svojim potencijalnim kupcima olakšavate pronalaženje informacija koje im trebaju kako bi upravo vama povjerovali i odabrali vas kao trgovca od kojega će kupiti.
U eCommerce Hrvatska radimo na tome da kupnja putem interneta u Hrvatskoj bude sigurnija. Zato smo se udružili s Trustprofileom. Uz ovu suradnju, web trgovci kao naši članovi mogu bez imalo napora dodati značku “Trusted Shop” i dobiti slobodu prilagođavanja načina na koji se signali povjerenja pojavljuju na njihovoj web stranici. Osim toga, platforma pruža integraciju autentičnih recenzija kupaca i tako dodatno povećava pouzdanost web trgovina naših članova.
Željni ste naučiti kako povećati vašu online prodaju tako što ćete imati sve signale povjerenja na jednom mjestu? Evo kako to funkcionira.
Iako su eCommerce divovi jednostavan način da pronađemo proizvode koje tražimo, potrošači su danas sve više svjesni da imaju izbora. Budućnost eCommerce sektora su tvrtke koje brinu o našem društvu, okolišu, dobrobiti životinja ili bilo kojem drugom aspektu koji naš planet čini barem malo boljim.
Međutim, velika prepreka između odabira nečega iz Amazona – poznate kompanije – i vaše online trgovine jest mogu li vam kupci vjerovati. Nakon što potencijalni kupci naiđu na vašu internetsku trgovinu, tražit će signale povjerenja koji im govore da je sigurno kupovati od vas. Želimo učiniti proces izgradnje povjerenja u vašu web trgovinu što lakšim i posljedično povećati vašu prodaju. Evo što trebate učiniti kako biste povećali svoju online prodaju u pet koraka.
Kada vaši kupci naiđu na vašu web trgovinu, pokušat će utvrditi odgovara li im vaš proizvod. Važan dio tog procesa donošenja odluka čini društveni dokaz. Društveni dokaz, koji uključuje recenzije kupaca, oblikuje način na koji potencijalni kupci vide vaše proizvode. Kada vide vaše trenutne kupce kako pohvalno govore o vama i vašem proizvodu, osjećaju se sigurnije ulažući svoj novac u njega. Dakle, društveni dokaz jedan je od glavnih alata koji povećavaju vašu online prodaju.
Uz Trustprofile možete kombinirati sve postojeće recenzije s različitih platformi na svom profilu. Dakle, ako ste dobili recenzije na Facebooku, Googleu, Trusted Shopovima ili bilo kojoj drugoj platformi, one će se kombinirati u ukupnu ocjenu za vaš profil. Ovisno o platformama na kojima ste dobili recenzije, izgledat će otprilike ovako:
Kod internetske kupovine potrošači ne mogu dotaknuti ili isprobati proizvod. Stoga žele znati zaslužuje li vaša web trgovina njihovo povjerenje i može li ponuditi izvanrednu uslugu. To je svrha oznake povjerenja na vašem profilu. Vašim kupcima pokazuje da je vaša internetska trgovina sigurna, a sigurno pregledavanje bitno je za povećanje vaše prodaje.
Uz eCommerce Hrvatska možete pokazati svojim kupcima da ste odobreni od strane hrvatske eCommerce udruge pod oznakom povjerenja Trusted Shop. Time svoje kupce uvjeravate u to da je vaša online trgovina u potpunosti ažurna u pogledu pravila. Ova oznaka povjerenja također osigurava da će u slučaju sporova vanjska organizacija omogućiti rješavanje sporova posredovanjem i donijeti pravno obvezujuću odluku. Oznaka povjerenja može izgledati ovako:
Kako biste povećali svoje šanse za prodaju, vaši kupci trebaju provesti dovoljno vremena na vašoj web stranici. A prije nego što to učine, moraju znati da je to sigurno. Isticanje vaše pouzdanosti jednako je važno kao i vjerodostojnost, a opet povećava vaše šanse za povećanje prodaje u web trgovini.
Uz Trustprofile možete dodati značku “Sigurno pregledavanje” (Safe browsing koja vašim kupcima govori da je sigurno pregledavati vašu internetsku trgovinu bez opasnosti od susreta sa zlonamjernim softverom ili virusima. Ovo je danas ključno i jedna je od nekoliko prvih stvari koje vaši potencijalni kupci žele znati prije nego što nastave pregledavati vašu web stranicu.
Trustprofile koristi Google Safebrowsing i Trendmicro za automatsku provjeru zlonamjernog softvera svakih nekoliko tjedana, tako da vi ne morate ništa činiti po tom pitanju. Ovo će vaši kupci vidjeti:
Iako potrošači žele znati je li sigurno kupovati od vas i je li vaš proizvod vrijedan ulaganja, danas ih također zanimaju ljudi koji stoje iza brenda. Uz Trustprofile imate odjeljak u kojem se možete povezati s potencijalnim kupcima tako što ćete im ispričati svoju osobnu priču i pokazati im tko ste ne samo riječima, već i slikama. To povećava vaše šanse da unaprijedite svoju prodaju i steknete bazu lojalnih kupaca. Želite li znati zašto su prvi dojmovi važni i kako optimizirati svoj profil za povećanje broja konverzija? Kliknite ovdje da saznate više.
Budući da ste mala web trgovina, kupcima možete pružiti personaliziranije internetsko iskustvo. To znači da na njihova pitanja i zahtjeve možete odgovoriti osobno putem telefonskog poziva ili poruke. Ali moraju znati koji broj mogu nazvati ili na koju adresu e-pošte mogu poslati poruku.
Preko našeg partnera Trustprofilea, možete dodati relevantne informacije na svoj račun pomoću oznake povjerenja “Identitet”. To kupcima također pokazuje da je vaš identitet potvrđen. Što je lakše pronaći te informacije, njihovo iskustvo online kupnje postaje ugodnije, a time je i veća šansa za konverziju i povećanje vaše prodaje. Sretni i zadovoljni klijenti vraćaju se po još. A stalni kupci jedan su od najlakših načina za povećanje prodaje.
Povjerenje je srž online kupnje, a mi smo tu da vas podržimo u njegovoj izgradnji. Zatražite svoj Trustprofile i počnite prikupljati recenzije kako biste poboljšali svoj ugled.
Još se niste pridružili Udruzi eCommerce Hrvatska? Postanite dio naše Udruge već danas i otkrijte ekskluzivne pogodnosti. Dobijte oznaku povjerenja Trusted Shop bez ikakvih troškova, zajedno s trenutnim pristupom Trustprofileu.
Iskoristite priliku – postanite član odmah!
SVE JE U POVJERENJU
Pridružite se Udruzi i pokažite kupcima da ste pouzdani web trgovac.
Punopravno članstvo uključuje besplatnu
Safe Shop certifikaciju
Izgradite povjerenje u vaš webshop osobnim brendiranjem
Trusted Shop – Trustmark Udruge eCommerce Hrvatska
Daan Vaneker – Predstavljanje novog trustmarka Udruge eCommerce Hrvatska
Kada posjetite bilo koju web stranicu, ona može pohraniti ili dohvatiti informacije na vašem pregledniku, uglavnom u obliku kolačića. Ovdje možete upravljati postavkama svojih preferencija za kolačića.