Loyalty program ili program vjernosti može povećati stopu konverzije, ali podiže i lojalnost brandu. Ako kupac kod vas može ostvariti popuste samo zato što je vjeran kupac, sigurno će izabrati vas prije konkurencije.
Početkom COVID-19 pandemije, vjerojatno ste svi mogli primjetiti kako se stopa konverzije digla isto kao i promet i broj novih kupaca. Zato je upravo sada najbolje vrijeme da razmislite o uvođenju loyaltyja.
Kako definirati loyalty?
Za početak možete krenuti od osnova – želite li da kupac učlanjen u loyalty dobiva određeni popust na svaku narudžbu ili želite da sakuplja bodove pa ih iskoristi nakon određenog vremena? Možda oboje?
Pokušajte ovo izvesti što jednostavnije, i radi vas i radi kupca. Umjesto da sakuplja bodove za popuste, možda bi bilo bolje da im ponudite kune. Na primjer, za svakih potrošenih 200 kuna ostvarite 2 kune popusta na sljedećoj narudžbi.
Idealan uvod u loyalty program bio bi nešto poput „Želite li ostvariti 2% popusta na ovu i sve iduće kupovine? Učlanite se u loyalty!“. Možete napraviti i nešto ovako: „Učlanite se u loyalty i odmah dobivate 200 bodova.“


Dodatne specifikacije
Naknadno možete razmisliti o nekim specifikacijama loyaltyja, ovisno o tome na kojem području želite poraditi. Ako trebate ideje, imamo ih nekoliko:
- Rođendanski pokloni – kuponi ili dodatni bodovi u loyalty klubu na rođendan kupca (pripazite da ih pri registraciji u loyalty zatražite datum rođenja).
- Dodatni bodovi za preuzimanje vaše aplikacije ili ispunjavanje upitnika – možda želite povećati preuzimanja aplikacije, ili želite upitati svoje kupce što im se sviđa, a što ne na vašem webshopu. Loyalty vam ovdje može uvelike pomoći.
- Dodatni bodovi za ostavljanje recenzija proizvoda – oni dobivaju popust, a vi dobivate recenzije koje su itekako vrijedne za podizanje povjerenja. Pročitajte 3 dodatna načina kojima možete povećati povjerenje na webshopu.
- Periodi u kojima članovi mogu ostvariti duplo više bodova – omogućite članovima loyaltyja ekskluzivu, ljudi se vole osjećati posebno 😊 Ako im ne želite dati dodatne bodove, dopustite im da prvi dobiju pristup novim proizvodima ili kolekcijama ili da u određenom periodu ostvare besplatnu dostavu.


- Proizvodi uz kupnju kojih članovi ostvaruju duplo više bodova – ovo mogu biti proizvodi na kojima imate najveću maržu, ili proizvodi kojih se jednostavno želite „riješiti“.
- Preporuči prijatelja i oboje dobivate dodatne bodove – najbolja prodaja je i dalje „word-of-mouth“, pa ako dopustite vašim članovima da pozovu svoje prijatelje i ostvare bonus, broj kupaca će sigurno rasti.

