Zašto trebate imati loyalty sustav (program vjernosti)

Loyalty program ili program vjernosti može povećati stopu konverzije, ali podiže i lojalnost brandu. Ako kupac kod vas može ostvariti popuste samo zato što je vjeran kupac, sigurno će izabrati vas prije konkurencije.

Početkom COVID-19 pandemije, vjerojatno ste svi mogli primjetiti kako se stopa konverzije digla isto kao i promet i broj novih kupaca. Zato je upravo sada najbolje vrijeme da razmislite o uvođenju loyaltyja.

Kako definirati loyalty?

Za početak možete krenuti od osnova – želite li da kupac učlanjen u loyalty dobiva određeni popust na svaku narudžbu ili želite da sakuplja bodove pa ih iskoristi nakon određenog vremena? Možda oboje?

Pokušajte ovo izvesti što jednostavnije, i radi vas i radi kupca. Umjesto da sakuplja bodove za popuste, možda bi bilo bolje da im ponudite kune. Na primjer, za svakih potrošenih 200 kuna ostvarite 2 kune popusta na sljedećoj narudžbi.

Idealan uvod u loyalty program bio bi nešto poput „Želite li ostvariti 2% popusta na ovu i sve iduće kupovine? Učlanite se u loyalty!“. Možete napraviti i nešto ovako: „Učlanite se u loyalty i odmah dobivate 200 bodova.“

U Emmezeta klubu sakupljate bodove za svakih potrošenih 100 kuna, a bodove možete zamijeniti za popuste na artikl ili na cjelokupnu kupnju, ovisno koliko ste bodova sakupili

Dodatne specifikacije

Naknadno možete razmisliti o nekim specifikacijama loyaltyja, ovisno o tome na kojem području želite poraditi. Ako trebate ideje, imamo ih nekoliko:

  • Rođendanski pokloni – kuponi ili dodatni bodovi u loyalty klubu na rođendan kupca (pripazite da ih pri registraciji u loyalty zatražite datum rođenja).
  • Dodatni bodovi za preuzimanje vaše aplikacije ili ispunjavanje upitnika – možda želite povećati preuzimanja aplikacije, ili želite upitati svoje kupce što im se sviđa, a što ne na vašem webshopu. Loyalty vam ovdje može uvelike pomoći.
  • Dodatni bodovi za ostavljanje recenzija proizvoda – oni dobivaju popust, a vi dobivate recenzije koje su itekako vrijedne za podizanje povjerenja. Pročitajte 3 dodatna načina kojima možete povećati povjerenje na webshopu.
  • Periodi u kojima članovi mogu ostvariti duplo više bodova – omogućite članovima loyaltyja ekskluzivu, ljudi se vole osjećati posebno 😊 Ako im ne želite dati dodatne bodove, dopustite im da prvi dobiju pristup novim proizvodima ili kolekcijama ili da u određenom periodu ostvare besplatnu dostavu.
U Babyland klubu pogodnosti, osim popusta od 10 % na sve artikle distributivnog asortimana, članovi također dobivaju e-mail o tjednim i mjesečnim akcijama te posebnim kuponima za popuste
  • Proizvodi uz kupnju kojih članovi ostvaruju duplo više bodova – ovo mogu biti proizvodi na kojima imate najveću maržu, ili proizvodi kojih se jednostavno želite „riješiti“.
  • Preporuči prijatelja i oboje dobivate dodatne bodove – najbolja prodaja je i dalje „word-of-mouth“, pa ako dopustite vašim članovima da pozovu svoje prijatelje i ostvare bonus, broj kupaca će sigurno rasti.
U Sonus art loyalty programu bodove dobivate za kupovinu, ostavljanje recenzija, ispunjavanje ankete, prijavu na newsletter i registraciju

About Author

Comments are closed.

Naše web stranice koriste kolačiće koji nam omogućavaju korištenje Google Analyticsa te oglašavanje prema našim posjetiteljima. Ako želite znati više, pročitajte našu Politiku Privatnosti ili nas kontaktirajte.

Privacy Settings saved!
Privacy Settings

When you visit any web site, it may store or retrieve information on your browser, mostly in the form of cookies. Control your personal Cookie Services here.

These cookies are necessary for the website to function and cannot be switched off in our systems.

In order to use this website we use the following technically required cookies
  • wordpress_test_cookie
  • wordpress_logged_in_
  • wordpress_sec

Decline all Services
Accept all Services
ecommerce

Prijavi se na newsletter i preuzmi vodič za online prodaju (PDF) 

54 stranice ekskluzivnog sadržaja za poboljšanje prodaje - BESPLATNO!