Tri stvari kojima možete povećati povjerenje na webshopu

Prema našem istraživanju, veliki broj online kupaca zabrinut je kada kupuju na webshopu s kojim nisu upoznati. Za vas bi ovo značilo gubitak potencijalnog kupca, pa čak i dugoročni gubitak kupaca.

Na sreću, postoje načini na koje svoje potencijalne kupce možete uvjeriti da je vaša stranica sigurna za kupovinu. U nastavku ćete naći tri faktora uz pomoć kojih možete povećati povjerenje u vaš webshop.

1. Jasno istaknute informacije o dostavi i povratu

Čak 23 % kupaca odustaje od kupovine u slučaju skrivenih ili neodgovarajućih informacija o dostavi i povratu. Dostava je jedan od najvažnijih faktora kupovine, a začuđujuće velik broj web trgovaca ovu informaciju skriva u općim uvjetima i slično.

Preporučamo da uvjete dostave i povrata istaknete kao posebnu stranicu koja će se nalaziti u footeru, ali i kao ikonice ili slično pri vrhu na naslovnici, jer je ovo jedna od informacija koje kupci najčešće traže. Ne samo to, nego je i vaša zakonska obveza omogućiti povrat u roku od 14 dana.

2. Recenzije i social proof

Social proof je izraz koji je prvi koristio Robert Cialdini u svojoj knjizi „Utjecaj“. Opisuje pojavu u kojoj ljudi kopiraju ono što drugi ljudi rade kako bi se znali ponašati u određenoj situaciji.

U online prodaji, social proof se koristi kako bi se utjecalo na ponašanje posjetitelja. Na primjer, ako proizvodi imaju dobre recenzije, veća je šansa da će ih još ljudi kupiti.

Ovaj termin se također može primijeniti na recenzije cjelokupnog webshopa / testimoniale, listu najpopularnijih / najprodavanijih proizvoda, broj pratitelja na društvenim mrežama, savjete stručnjaka itd.

3. Trustmark

Trustmarkovi ili oznake povjerenja, koriste se u gotovo svim svjetskim zemljama. U ovom trenutku postoji preko 300 oznaka povjerenja diljem svijeta. Neke se fokusiraju na zakone, druge na sigurnost, recenzije i suzbijanje krivotvorenja.

Iako čak 24 % ispitanika odustaje od kupovine zbog potrage za boljom cijenom, naše istraživanje koje smo proveli na skoro 2000 hrvatskih online kupaca, pokazalo je da kao jedan od najvažnijih kriterija za prvu kupnju kupci navode „sigurnosni certifikat“.

Udruga eCommerce Hrvatska je početkom 2018. godine krenula s distribucijom Safe.Shop trustmarka, koji sadrži i sustav za recenzije. Safe.Shop certifikacija je besplatna za sve punopravne članove Udruge, te svima koji ne zadovoljavaju Globalni ecommerce kodeks nudi priliku da isprave propuste i ostvare certifikat sigurne kupnje.

Cijelo istraživanje možete pročitati u našem Vodiču za online prodaju.

SVE JE U POVJERENJU

Pridružite se Udruzi i dokažite da ste pouzdani web trgovac.

Punopravno članstvo uključuje besplatnu Safe.Shop certifikaciju

About Author

Comments are closed.

Naše web stranice koriste kolačiće koji nam omogućavaju korištenje Google Analyticsa te oglašavanje prema našim posjetiteljima. Ako želite znati više, pročitajte našu Politiku Privatnosti ili nas kontaktirajte.

Privacy Settings saved!
Privacy Settings

When you visit any web site, it may store or retrieve information on your browser, mostly in the form of cookies. Control your personal Cookie Services here.

These cookies are necessary for the website to function and cannot be switched off in our systems.

In order to use this website we use the following technically required cookies
  • wordpress_test_cookie
  • wordpress_logged_in_
  • wordpress_sec

Decline all Services
Accept all Services
ecommerce

Prijavi se na newsletter i preuzmi vodič za online prodaju (PDF) 

54 stranice ekskluzivnog sadržaja za poboljšanje prodaje - BESPLATNO!