Većina kupaca će radije kupovati na webshopu koji ima recenzije

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Iako samo mali broj kupaca ostavlja recenzije nakon kupovine ( 9 % prema Consumer Barometru), istraživanje koje je proveo Econsultancy pokazuje da većina kupaca (61 %) čita recenzije prije nego što donesu odluku o kupovini.

Svi znamo da je cijena i dalje najčešći razlog za donošenje odluke o kupovini kod određenog trgovca. To nam govori podatak da 9 od 10 kupaca uspoređuje cijene proizvoda prije kupovine, a preko polovice njih odluku bazira i na cijeni dostave. Također, poznato je da trošak dostave također uvelike utječe na donošenje odluke o kupovini.

No ako izuzmemo cijene i UX webshopa – što možete napraviti da povećate broj kupovina na svom webshopu?

Potaknite kupce na ostavljanje recenzija

Povjerenje je najvažnije za izgradnju bilo kakvih odnosa, a pogotovo onih na internetu – gdje sama stopa konverzije uvelike ovisi o osjećaju da ćemo dobiti ono što smo (unaprijed) platili. No jeste li znali da je prikaz recenzija najlakši način za povećanje konverzija na webshopu?

Recenzije kupaca služe kao dokaz (social proof) da je netko imao određeno iskustvo s vašim brendom, a ako je to iskustvo bilo (uglavnom) pozitivno, isto će poslužiti kao okidač kod potencijalnih kupaca koji još nisu 100 % donijeli odluku o kupovini kod vas.

Kupci cijene informacije koje dobivaju od recenzija puno vise nego one koje dobivaju od bilo kakvih oglasa ili opisa na webu. Zato ja uvijek potičem trgovce da istaknu recenzije proizvoda ako ih imaju, odnosno da pozovu svoje kupce da im ostave recenzije nakon svake kupovine.

Ako želite maksimizirati efikasnost prikupljanja recenzija, predlažem da napravite osnovnu „post-purchase“ email sekvencu kojom ćete svakog kupca pozvati da vam ostavi recenziju u određenom periodu nakon kupovine. Pročitajte članak o email automatizacijama ako želite saznati više o tome.

Uzmite u obzir i to da su mnogi posjetitelji skeptični prema tim ocjenama, pogotovo ako ste odlučili prikazati samo pozitivne. Ključ uspjeha nije u sakrivanju negativnih iskustava naših kupaca, već u odgovarajućoj reakciji na iste. Također, kada god je to moguće, pokušajte prikazati recenzije na vanjskim servisima, tako da bude odmah jasno da nemate mogućnost manipuliranja s prikazom istih.

Isto sam pokušao napraviti još 2015. godine implementacijom Google My Business recenzija na naslovnici webshopa koji sam tada vodio. Obzirom da smo sve recenzije dobili od stvarnih kupaca, uglavnom su bile pozitivne, te smo vrlo lako uspjeli povećati povjerenje prema našem webshopu.

Kada smo prikupili prvih 100 recenzija za webshop. značajno se diglo povjerenje – ali i naš rating na Googleu.

Problem je bio što smo za iste tražili korištenje Google računa, što je sasvim sigurno mnoge natjeralo na to da odustanu od ostavljanja recenzije. Da sam istu stvar radio danas, napravio bih to malo drugačije – omogućio bih kupcima da ostave recenziju korištenjem nezavisnog sustava recenzije poput onoga koji omogućuje Safe.Shop.

Uz novi Safe.Shop sustav možete svoje kupce tražiti recenzije bez potrebe za skupim alatima poput Trustpilota.

Zašto Safe.Shop – oznaka povjerenja koju prepoznaju kupci diljem svijeta

Udruga eCommerce Hrvatska je ove godine certificirala preko 30 web trgovina prema Globalnom Kodesku Ponašanja. Sve te trgovine su dobile mogućnost prikaza Safe.Shop značke na svom webu, koja je povezana s njihovim profilom na Safe.Shop stranici – čime su jasno pokazali da je treća strana provjerila i dokazala da se radi o sigurnom web trgovcu.

Safe.Shop značku je nedavno zamijenio widget koji u sebi sadrži i prikaz recenzija. Ako želite, možete nam ostaviti recenziju klikom na link u sidebaru 🙂

Safe.Shop je oznaka povjerenja koju je osnovala nizozemska organizacija Ecommerce Foundation, u suradnji s vise od 20 zemalja iz cijelog svijeta. Samim time, postala je i jedina oznaka povjerenja koja je priznata diljem svijeta. Obzirom da je naša Udruga distributer Safe.Shop značke za Hrvatsku, dobili smo mogućnost istu besplatno dodjeliti svim našim punopravnim članovima koji su zadovoljili osnovne kriterije sigurnosti propisane od Safe.Shopa.

Početkom ovog mjeseca, Safe.Shop certifikacija je nadograđena i s besplatnom ocjenom povjerenja baziranom na tehničkim aspektima webshopa, ali još važnije – naprednim sustavom recenzija koje naši članovi mogu besplatno koristiti na svim svojim webshopovima. Sve što morate napraviti kako bi isti mogli koristiti je “položiti” na ispitu sigurnosti koje rade stručnjaci iz Udruge.

Prijavite se za Safe.Shop certifikaciju i postanite
punopravni član Udruge eCommerce Hrvatska.

U cijenu članarine je uključena certifikacija, stručna analiza i konzultacije

OCIJENITE ČLANAK
  • User Ratings (3 Votes) 6
Share.

About Author

• President of eCommerce Hrvatska Association • eCommerce Consultant

Comments are closed.

x

Naše web stranice koriste kolačiće koji nam omogućavaju korištenje Google Analyticsa te oglašavanje prema našim posjetiteljima. Ako želite znati više, pročitajte našu Politiku Privatnosti ili nas kontaktirajte.

Prihvaćam Ne prihvaćam