Zašto sam Mailchimp zamjenio s ActiveCampaignom

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Prema anketi koju smo proveli među našim članovima, preko 40 % trgovaca koristi email automatizacije. Ipak, iz razgovora s njima sam shvatio da nisu dovoljno upoznati s tehnikama koje im mogu pomoći povećati online prodaju. Zato sam odlučio u ovom članku predstaviti svoj omiljeni alat za email marketing, koji omogućuje puno naprednije automatizacije i segmentacije od Mailchimpa.

ActiveCampaign (AC) je email marketing alat koji je napravljen samo 2 godine poslije Mailchimpa (2003. godine), ali je sa svojih preko 100.000 korisnika još uvijek slabo popularan u našim krajevima. Nažalost.

Kažem nažalost zato što sam za njega čuo tek prije 2 godine. Dotad sam koristio Mailchimp, koji je u svojoj suštini odličan alat za početnike, ali počinje raditi probleme ako radite s velikim bazama, naprednim automatizacijama i brojnim segmentima. S druge strane, Mailchimp je super jer je potpuno besplatan za prvih 2.000 konkata, dok AC nudi samo free trial, nakon čega plaćate minimalno 9 dolara mjesečno za prvih 1.000 kontakata. No vjerujte mi – isplati se.

Iako je Active Campaign u startu nešto skuplji, nudi dosta više mogućnosti (vidi na slici niže).

 

Pa po čemu je taj AC toliko poseban? Osim što nudi brojne funkcionalnosti koje možda i nećete trebati (CRM, slanje SMS poruka i slično), AC jako dobro riješava neke stvari koje su dosta bitne za online prodaju.

1. ActiveCampaign je contact based system, a Mailchimp je list based

Ovo u praksi znači da u AC ne plaćate duplo za neki kontakt koji se nalazi u više lista, te da jedan kontakt neće dobiti isti mejl ako se nalazi u više lista. Ovo drugo je moguće zahvaljujući sustavu TAG-ova.

Ako koristite contact based (TAG/LIST) system možete imati samo jednu listu koja je segmentirana pomoću TAG-ova.

2. ActiveCampaign ima naprednu mogućnost segmentacije pomoću sustava TAG-ova

Iako Mailchimp nudi neke mogućnosti izrade segmenata, u AC je to dovedeno do puno veće razine uz pomoć različitih TAG-ova koji se mogu dodjeljivati za kontakte koji se nalaze unutar iste liste. Dodatno, ti se TAG-ovi mogu dodjeljivati putem formi, koje možete izraditi unutar AC ili preko vanjskih alata (za više informacije pročitajte prošlotjedni članak na temu „Najbolji alat za izradu landing stranica i CTA elemenata na WordPressu“).

Neki kontakti znaju imati i preko 20 TAG-ova, pa je pametno opisati uzrok dodavanja svakog TAG-a, što možete učiniti unutar sustava ili u excelici.

Ovi TAG-ovi nam omogućuju da na vrlo jednostavan način saznamo SVE o našim kontaktima (ne samo lead score, već i uzrok njihovog scorea), te da na temelju njihovih akcija pokrećemo neke automatizacije. Primjerice, svi koji su preuzeli neki ebook dobivaju TAG „PREUZEO EBOOK“, a svi koji su napravili preko 3 narudžbe dobivaju TAG „VJERAN KUPAC“. Doduše, za ovu zadnju opciju potrebna vam je integracija s webshopom putem API-ja ili putem plugina za WooCommerce (samo za korisnike s AC Plus računom i min. WP verzijom 3.0).

3. ActiveCampaign omogućava lakše kreiranje post purchase i abandoned cart sekvence

Iako Mailchimp ima mogućnost pokretanja automatizacija već u besplatnom paketu, one su prilično rudimentarne, te su bazirane na jednostavnim triggerima (okidačima) poput ulaska kontakta u neku listu. S druge strane, AC vam omogućuje kreiranje naprednih sekvenci koje ovise o iznosu potrošnje, broju kupovina, proizvodima, kategorijama itd. Osim toga, postoje mnoge predefinirane sekvence koje jednostavno importate u AC sustav i zamjenite copy. Zgodno, zar ne?

Primjer triggera za pokretanje abandoned cart sekvence

Primjer najjednostavnije post purchase sekvence koju možete postaviti uz vrlo malo truda – i uz veliki ROI.


Otkrijte stvarni potencijal vašeg webshopa

OCIJENITE ČLANAK
  • User Ratings (2 Votes) 5.1
Share.

About Author

• President of eCommerce Hrvatska Association • eCommerce Consultant

Comments are closed.

x

Naše web stranice koriste kolačiće koji nam omogućavaju korištenje Google Analyticsa te oglašavanje prema našim posjetiteljima. Ako želite znati više, pročitajte našu Politiku Privatnosti ili nas kontaktirajte.

Prihvaćam Ne prihvaćam