Zašto sam Mailchimp zamjenio s ActiveCampaignom

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Prema anketi koju smo proveli među našim članovima, preko 40 % trgovaca koristi email automatizacije. Ipak, iz razgovora s njima sam shvatio da nisu dovoljno upoznati s tehnikama koje im mogu pomoći povećati online prodaju. Zato sam odlučio u ovom članku predstaviti svoj omiljeni alat za email marketing, koji omogućuje puno naprednije automatizacije i segmentacije od Mailchimpa.

ActiveCampaign (AC) je email marketing alat koji je napravljen samo 2 godine poslije Mailchimpa (2003. godine), ali je sa svojih preko 100.000 korisnika još uvijek slabo popularan u našim krajevima. Nažalost.

Kažem nažalost zato što sam za njega čuo tek prije 2 godine. Dotad sam koristio Mailchimp, koji je u svojoj suštini odličan alat za početnike, ali počinje raditi probleme ako radite s velikim bazama, naprednim automatizacijama i brojnim segmentima. S druge strane, Mailchimp je super jer je potpuno besplatan za prvih 2.000 konkata, dok AC nudi samo free trial, nakon čega plaćate minimalno 9 dolara mjesečno za prvih 1.000 kontakata. No vjerujte mi – isplati se.

Iako je Active Campaign u startu nešto skuplji, nudi dosta više mogućnosti (vidi na slici niže).

Pa po čemu je taj AC toliko poseban? Osim što nudi brojne funkcionalnosti koje možda i nećete trebati (CRM, slanje SMS poruka i slično), AC jako dobro riješava neke stvari koje su dosta bitne za online prodaju.

1. ActiveCampaign je contact based system, a Mailchimp je list based

Ovo u praksi znači da u AC ne plaćate duplo za neki kontakt koji se nalazi u više lista, te da jedan kontakt neće dobiti isti mejl ako se nalazi u više lista. Ovo drugo je moguće zahvaljujući sustavu TAG-ova.

Ako koristite contact based (TAG/LIST) system možete imati samo jednu listu koja je segmentirana pomoću TAG-ova.

2. ActiveCampaign ima naprednu mogućnost segmentacije pomoću sustava TAG-ova

Iako Mailchimp nudi neke mogućnosti izrade segmenata, u AC je to dovedeno do puno veće razine uz pomoć različitih TAG-ova koji se mogu dodjeljivati za kontakte koji se nalaze unutar iste liste. Dodatno, ti se TAG-ovi mogu dodjeljivati putem formi, koje možete izraditi unutar AC ili preko vanjskih alata (za više informacije pročitajte prošlotjedni članak na temu „Najbolji alat za izradu landing stranica i CTA elemenata na WordPressu“).

Neki kontakti znaju imati i preko 20 TAG-ova, pa je pametno opisati uzrok dodavanja svakog TAG-a, što možete učiniti unutar sustava ili u excelici.

Ovi TAG-ovi nam omogućuju da na vrlo jednostavan način saznamo SVE o našim kontaktima (ne samo lead score, već i uzrok njihovog scorea), te da na temelju njihovih akcija pokrećemo neke automatizacije. Primjerice, svi koji su preuzeli neki ebook dobivaju TAG „PREUZEO EBOOK“, a svi koji su napravili preko 3 narudžbe dobivaju TAG „VJERAN KUPAC“. Doduše, za ovu zadnju opciju potrebna vam je integracija s webshopom putem API-ja ili putem plugina za WooCommerce (samo za korisnike s AC Plus računom i min. WP verzijom 3.0).

3. ActiveCampaign omogućava lakše kreiranje post purchase i abandoned cart sekvence

Iako Mailchimp ima mogućnost pokretanja automatizacija već u besplatnom paketu, one su prilično rudimentarne, te su bazirane na jednostavnim triggerima (okidačima) poput ulaska kontakta u neku listu. S druge strane, AC vam omogućuje kreiranje naprednih sekvenci koje ovise o iznosu potrošnje, broju kupovina, proizvodima, kategorijama itd. Osim toga, postoje mnoge predefinirane sekvence koje jednostavno importate u AC sustav i zamjenite copy. Zgodno, zar ne?

Primjer triggera za pokretanje abandoned cart sekvence

Primjer najjednostavnije post purchase sekvence koju možete postaviti uz vrlo malo truda – i uz veliki ROI.


Otkrijte stvarni potencijal vašeg webshopa

OCIJENITE ČLANAK
  • User Ratings (4 Votes) 5.7
Share.

About Author

• President of eCommerce Hrvatska Association • eCommerce Consultant

Comments are closed.

Naše web stranice koriste kolačiće koji nam omogućavaju korištenje Google Analyticsa te oglašavanje prema našim posjetiteljima. Ako želite znati više, pročitajte našu Politiku Privatnosti ili nas kontaktirajte.

Privacy Settings saved!
Privacy Settings

When you visit any web site, it may store or retrieve information on your browser, mostly in the form of cookies. Control your personal Cookie Services here.

These cookies are necessary for the website to function and cannot be switched off in our systems.

In order to use this website we use the following technically required cookies
  • wordpress_test_cookie
  • wordpress_logged_in_
  • wordpress_sec

Decline all Services
Accept all Services