CRO Commerce 2019 Speakers – Marko Pačar

Upoznajte Marka Pačara, koji je član eCommAwards žirija i govornik na našoj CRO Commerce konferenciji koja se održava 15.2.2019. u Zagrebačkom Inovacijskom Centru na Velesajmu.

TKO JE MARKO PAČAR?

Marko je jedan od trojice osnivača Granular Group konzultantske agencije za unaprjeđenje digitalnih marketinških aktivnosti. U svom radu pomaže klijentima sastaviti održivu strategiju digitalnog rasta kroz koordinaciju timova zaduženih za SEO, CRO, UX, UI, te digitalne analitike.

Prije nedavnog otvaranja vlastite agencije, radio je u Degordianu kao voditelj odjela za web analitike i optimizaciju web stranica. Ima iskustvo rada u brojnim industrijama i kategorijama klijenata – od lokalnih do globalnih korporacija

O ČEMU ĆE PRIČATI NA CRO COMMERCE 2019 KONFERENCIJI?

Na konferenciji ću, kao i prethodne godine, sudjelovati kao član žirija koji će birati najkvalitetniju web trgovinu u Hrvatskoj, a moj zadatak će biti ocijeniti kvalitetu prijavljenih trgovina iz SEO perspektive.

Obzirom na to da je organski promet za većinu web trgovina često najvažniji prodajni kanal i izvor prometa, ovaj segment je itekako važan, a uspješnost kvalitetne SEO arhitekture podrazumijeva i dobru strukturu informacija, kvalitetno korisničko iskustvo, bogat i kvalitetan sadržaj te odnose s javnošću – stvari koje itekako doprinose kvaliteti same trgovine, a samim time i njenim poslovnim rezultatima

TOP SAVJET KOJI BI DAO HRVATSKIM WEB TRGOVCIMA?

Znam da već zvučimo kao papagaji ponavljajući da web trgovci posebno trebaju obratiti pažnju na content, odnosno da im proizvodi imaju kvalitetne opise (opise općenito, kad već to spominjem) koji nisu generički copy-paste, već unikatan sadržaj, no stvari se popravljaju te bi se volio referirati na onu skupinu koja tu najviše (često s pravom) zaostaje, a to su trgovine koje se bave prodajom generičkog proizvoda, često u velikim količinama, za koji je teško napisati sadržaj (primjerice, prodaja kablovine, prodaja zamjenskih dijelova za bijelu tehniku itd.). Evo nekoliko savjeta:

  1. Bolje išta nego ništa – Neću biti puritanac koji inzistira na hiper-kvaliteti, ali budite svjesni da vaša konkurencija uglavnom nema baš ništa tako da čak i najmanji paragraf sadržaja može značiti ogromnu prednost, a i posjetitelji će vam biti zahvalni.
  2. Konsolidirajte proizvode – Ako imate goleme količine proizvoda koji se ne razlikuju previše (npr. matice u više dimenzija), konsolidirajte ih u jedan proizvod i dajte korisniku mogućnost biranja varijanti – lakše ćete raditi content, UX vam neće patiti, a informacijsku arhitekturu ćete srezati na održivu razinu. Generalno pravilo – gdje god možete rezati, režite!
  3. Vjerujte mi, vidio sam blogove shopova koji se bave prodajom vezica za tenisice – svi, ali baš svi, mogu naći prostora za content. Nisam jedan od onih koji uzdižu content u nebesa u svakoj prilici, ali ako vidite da je konkurencija tu slaba (što će uglavnom biti slučaj) – ulažite u to.
  4. Pazite na to da vam je filtriranje dobro odrađeno i da se proizvodi ne dupliraju pod različitim URL-ovima (čest slučaj kod većih webshopova koji nude generičke proizvode). Ako je to slučaj, naučite što su canonical tagovi i kako ih koristiti (jednostavno je).

Budite svjesni da vaša konkurencija uglavnom nema baš ništa tako da čak i najmanji paragraf sadržaja može značiti ogromnu prednost.

PRIJAVE SU ZAVRŠILE - ako imate pitanje, javite se na udruga@ecommerce.hr

About Author

Comments are closed.

Naše web stranice koriste kolačiće koji nam omogućavaju korištenje Google Analyticsa te oglašavanje prema našim posjetiteljima. Ako želite znati više, pročitajte našu Politiku Privatnosti ili nas kontaktirajte.

Privacy Settings saved!
Privacy Settings

When you visit any web site, it may store or retrieve information on your browser, mostly in the form of cookies. Control your personal Cookie Services here.

These cookies are necessary for the website to function and cannot be switched off in our systems.

In order to use this website we use the following technically required cookies
  • wordpress_test_cookie
  • wordpress_logged_in_
  • wordpress_sec

Decline all Services
Accept all Services
ecommerce

Prijavi se na newsletter i preuzmi vodič za online prodaju (PDF) 

54 stranice ekskluzivnog sadržaja za poboljšanje prodaje - BESPLATNO!