fbpx

Webinar: Webshop i ERP pripadaju skupa

Budućnost je autonomna. Zašto ne bi bila i tvoja web prodaja?

Budimo iskreni, svi imaju barem jednu, dvije excelice koje tjedno, dnevno, a neki čak i svaki sat ažuriraju – sve ovisno o temi i prioritetu. Start-up tvrtke i manje online trgovine svojim će stanjem zaliha, cijenama, popustima, isporukama i povratima savršeno upravljati i ručno sinkronizirati svoj webshop, ERP sustav i pokoju excel tablicu. No velika gnjavaža tek nastupa kad posao krene baš kako treba.

Porastom prodaje i uspjeha, online trgovine se bez automatizacije procesa moraju uhvatiti u koštac s velikim nesrazmjerom vremena i količine operativnog rada.

Nesmetanom komunikacijom između vašeg atraktivnog webshopa i naprednog ERP sustava, specijaliziranog za upravljanje online & fizičkim trgovinama, rješavate više od samo jednog izazova. Upravo razlika između prihvatljive i odlične online trgovine leži u IT strategiji tvrtke koja je prepoznala važnost automatizacije internih procesa, a time i potpunu integraciju i sinergiju webshopa i ERP-a.

Biti i ostati preferirani webshop nije lako jer konkurencija je samo jedan klik iza ugla.

Tvrtke koje se ne žele diferencirati od konkurencije s uvijek nižim cijenama, stalnog kupca moraju iznova osvajati i kroz promociju privlačiti nove. Dobrim rezultatima posjete webshopa i online prodaje moraju odgovoriti s nekompliciranom i brzom obradom narudžbi, kratkim rokovima isporuke, pravovremenom komunikacijom i organizacijom povrata.

Podcijenjena važnost integracije Webshopa i ERP-a

Rezultati nekih anketa u Europi i svijetu ukazuju da od okolnosti uzrokovanih pandemijom ipak neće profitirati svi online shopovi. Jedan dio njihovih potrošača kupovinu će obaviti kod konkurencije i kod nje ostati privremeno ili trajno. Prema provedenim rezultatima svaki treći potrošač je u novim uvjetima za sebe otkrio novo online mjesto. Kada je riječ o mladim generacijama riječ je o svakom drugom potrošaču koji sada, umjesto na jednom, isti proizvod kupuje u dodatnom online shop-u. Razlozi tome mogu biti različiti, no zaključak je da će se online trgovci u borbi za kupca i opstanak na tržištu morati još više fokusirati na sadržaj i korisničko iskustvo – ostaje li im dovoljno vremena da ručno i pojedinačno ažuriraju ERP i webshop, popunjavaju excelice i izrađuju izvještaje?


U utorak, 22.9. u 19 sati u suradnji s Login.hr organiziramo besplatni webinar u kojem ćete otkriti kako kvalitetan ERP može pomoći vašem poslovanju.

.

O Autoru

eCommerce Hrvatska
Glavni cilj udruge eCommerce Hrvatska je povećati povjerenje u online kupovinu. Učlanite se i podržite rad Udruge!

Komentari

Odgovori

Želiš vidjeti vlastitu web trgovinu na popisu? Postani član!

Sve je u povjerenju! Pridruži se Udruzi i pokažite kupcima da ste pouzdani web trgovac. Punopravno članstvo uključuje besplatnu Trusted Shop certifikaciju.
>
Ocjena www.ecommerce.hr na Trustprofile recenzija je 10.0/10 temeljena na 15 recenzije.

Koristimo kolačiće kako bismo vam pružili najbolje online iskustvo. Pristankom prihvaćate korištenje kolačića u skladu s našom politikom privatnosti.

Close Popup
Privacy Settings saved!
Postavke privatnosti

Kada posjetite bilo koju web stranicu, ona može pohraniti ili dohvatiti informacije na vašem pregledniku, uglavnom u obliku kolačića. Ovdje možete upravljati postavkama svojih preferencija za kolačića.

Ovi su kolačići neophodni za funkcioniranje web stranice i ne mogu se isključiti u našim sustavima.

Tehnički kolačići
Za korištenje ove web stranice koristimo sljedeće tehnički potrebne kolačiće
  • wordpress_test_cookie
  • wordpress_logged_in_
  • wordpress_sec

Odbijam sve usluge
Spremi
Priihvaćam sve usluge