Prošla je godina u roku od nekoliko mjeseci preokrenula poslovni svijet i natjerala organizacije na velike promjene u svakodnevnom poslovanju. Neki su zatvorili prodavaonice i prešli u online, neki su proširili poslovanje u druge države, nekima je krenulo, nekima ne.
Dok se ovi kojima je dobro nadaju kako će predstojeća godina biti još bolja, ostali žele da im ova godina donese više uspjeha i profita. Zajedničko svima je što iz vida ne smiju izgubiti nove trendove u usklađenosti poslovanja (koje moraju implementirati u svoje trgovine) budući da će im nove kazne donijeti glavobolje, a ne profit.
Budite svjesni promjena u regulativi kako bi ostali usklađeni i zaštitili svoje kupce
2021. godina donosi nam mnoštvo promjena kod usklađivanja offline i online trgovine. Promjene se događaju na razini cijele Europske Unije, a Hrvatska će nove odredbe u zakon unijeti tijekom ove godine. Upravo je ovaj period do donošenja zakona pravo vrijeme u kojem se trebate upoznati s novinama koje donose novi propisi te unaprijed planirati strategije svog poslovanja.
Konačno povoljne promjene za trgovce
Dok se, s jedne strane, povećavaju prava potrošača, s druge se po prvi put na razini Euorpske Unije uočilo da se trgovci ne nalaze u dobrom položaju. Također, uočilo se da potrošači često zlorabe svoja prava. Cilj koji se gurao do sada, a to je da potrošači imaju visoku razinu zaštite, doveo je do toga da potrošači tu zaštitu zlorabe. Stoga su neke od posljednjih izmjena u propisima dobra vijest za sve trgovce.
Primjerice, neke od promjena su novi rokovi za popravak i zamjene proizvoda s materijalnim nedostacima, gdje su ti rokovi prilagođeni uzimajući u obzir različite industrije. Trgovci će moći popravljati proizvode, umjesto sadašnje situacije u kojoj potrošač može tražiti novi proizvod i odbiti popravak. Također, promjene se događaju i u komunikaciji sniženja, kod recenzija, ali i u samim iznosima kazni ukoliko vaša trgovina nije usklađena s regulativom.
Ovaj webinar je održan 29.1.2021., pratite naša buduća događanja ovdje.