Na novom webinaru ćemo prokomentirati rezultate ankete o marketinškim navikama hrvatskih web trgovaca, a službeni partner Facebooka za Hrvatsku (Httpool) će održati edukaciju o uspješno oglašavanju putem Facebooka.
Tko su moji kupci i kako ih pronaći?
Kako bismo bili sigurni u uspjeh naših kampanja, više puta preispitujemo koji od odabranih kanala komunikacije je najefikasnije prenio našu poruku. Uz to, preispitujemo tko je zapravo naš idealni kupac – jesmo li dobro definirali osobu za koju mislimo da ne može bez našeg proizvoda?
Na primjer, ako je naš brend „Specialty coffee“, koja je organski uzgojena, ne prepržena, pomno brana i sušena kava, pretpostavljamo da je to brend kave koju će cijeniti samo pravi entuzijasti za kavu.
Targetiranje entuzijasta
Krećemo s targetiranjem entuzijasta. Ciljamo dob od 18 do 40 godina, jer starija generacija ne voli nove okuse, niti su fanovi „kisele“ kave. Stavljamo interese kao „Specialty Coffee“, „Coffee Culture“, „Coffee Roasting“, „Coffee Lovers“. Ne targetiramo običnu kavu jer znamo da svi vole kavu, a isto tako znamo da naša kava nije za svakoga. Na taj način smo jasno definirali publiku i suzili potencijalni target, jer ne želimo riskirati sa širenjem targeta na one koji nisu entuzijasti.
Micanje barijere
Nakon par dana kampanje vidimo da su rezultati ispod očekivanja. CPC je visok, CPA je još veći, a reach je nizak. U biti smo predvidjeli mogućnosti Facebook algoritama, koji uz Machine Learning i Liquidity alate, pronalazi kupce koji ne spadaju ni u jedan od gore navedenih interesa. I stvorili smo si nepotrebne barijere.
Svaki put kada Facebooku nametnemo „ograničenje“ onemogućili smo Facebookovom algoritmu da pronađe kupce koji će uistinu obaviti kupovinu. Postavljajući ograničenje interesa, postavili smo specifična pravila kako se taj kupac mora ponašati. Postavljajući ograničenje godina, predefinirali smo koliko taj kupac mora imati godina. Facebook Machine Learning nam omogućuje da dođemo i do onih korisnika koji će tek postati naši kupci, koji se nisu definirali na Facebooku kao entuzijasti za kavu, a možda oni to upravo jesu.
Na nama je da privučemo kupca kvalitetnim proizvodom i kreativama, postavimo dobro svoje odredišno mjesto kako bi se kupac osjećao sigurno te u konačnici obavio svoju kupnju.
Brigu o specifičnom ponašanju ciljne grupe je najpametnije ostaviti algoritmu, a na koji način to možete napraviti saznajte na predavanju 10.11. u 19 sati.
NAPOMENA: svi koji se prijave na webinar će dobiti kompletne rezultate ankete o marketinškim navikama web trgovaca na email. Ako je još niste ispunili, možete to napraviti ovdje.