Vodič kroz sponzorirane i native članke – Bojan Bernik

Autor: Bojan Bernik 26.05.2018.
Kategorija: Blog, Savjeti i novosti

Bojan Bernik iz agencije Morgan Grey napisao je opširni “Vodič kroz sponzorirane i native članke” u kojem je na 35 stranica sažeo svojih 10 godina iskustva u medijskom zakupu portala.U vodiču za marketing, PR i sales stručnjake ćete saznati:

✓ da zakupom sponzoriranog članka na top 5 news portala možete imati potencijalni doseg od 1.000.000 čitatelja iz Hrvatske

✓ koji veliki news portali imaju najčitaniju naslovnicu (i zašto je to bitno)

✓ koji dani u tjednu i koje vrijeme u danu su najbolji za objavu članka

✓ koliko posjetitelja velikih news portala dolazi iz Zagreba

✓ koliko posjetitelja velikih news portala je starije od 60 godina

✓ zašto portal nikada ne može biti odgovoran za rezultate sponzoriranog članka

✓ kako izračunati koji je portal isplativiji

i još puno toga…

O Autoru

Komentari

Odgovori

Želiš vidjeti vlastitu web trgovinu na popisu? Postani član!

Sve je u povjerenju! Pridruži se Udruzi i pokažite kupcima da ste pouzdani web trgovac. Punopravno članstvo uključuje besplatnu Trusted Shop certifikaciju.
>