TOP 3 eCommerce Novosti – 21.4.2021.

Anketa i webinar: Kako je COVID utjecao na online prodaju

Prema našoj anketi 55.6 % trgovaca tvrdi da im je webshop promet nakon lockdowna u kontinuiranom porastu.

Ispunite kratku anketu i saznajte kompletne rezultate istraživanja na webinaru „eCommerce COVID transformacija“ koji se održava 28.4.


ECOMMERCE TRENDOVI – Nijemci nude uslugu pretplate na tehnologiju i ide im odlično

Grover je tvrtka koja posluje na području Njemačke, Austrije i Nizozemske. Kod Grovera je zanimljivo što, za cijenu ponekad i duplo manju od iznosa mjesečne rate, potrošači i tvrtke mogu iznajmiti tehnologiju. U ponudi Grovera možete naći sve – od Apple AirPodsa do robotskih usisivača i smartphonea.

Prošle godine je ova tvrtka doživjela rekordnu potražnju, s 2.5x više kupaca, neto prihodom od 37 milijuna eura i uštedom preko 4000 metričkih tona CO2 zahvaljujući recirkulaciji uređaja.

Grover lets you rent gadgets on a monthly basis
Izvor slike: Techspot

Ove godine tvrtka se planira proširiti na Španjolsku, a uz to želi  pokrenuti paušalnu tehnološku pretplatu, financijsku uslugu i bolju ponudu za poslovne kupce. Također, planiraju i proširenje asortimana proizvoda.

Modeli pretplate postaju sve zastupljeniji u svijetu, od rentanja odjeće, filmova pa, kao što vidimo, sve do gamerskih slušalica. I Hrvati se lagano privikavaju na modele pretplate zahvaljujući najviše Netflixu i Amazon Primeu. Preostaje pitanje hoće li se netko od domaćih trgovaca odvažiti na pothvat online iznajmljivanja uređaja, ili čemo ipak pričekati Grover da dođe i na naše područje.

Izvor: Yahoo!


25,5 % europske online prodaje je cross-border

Internetsko cross-border tržište u Europi vrijedilo je 146 milijardi eura u 2020. To je porast od 35 posto u odnosu na situaciju godinu dana prije. Prekogranični udio predstavlja 25,5 posto ukupne internetske prodaje u Europi.

Prekogranični udio polako se povećava. U 2018. godini bilo je 22,8 posto, u 2019. 23,55 posto, a sada raste prema 26 i više posto.

To pokazuje treće izdanje „TOP 500 Cross-Border Retail Europe“, godišnje ljestvice 500 najboljih cross-border online trgovina u Europi. Navode da ukupno cross-border tržište u Europi predstavlja promet od 146 milijardi eura.

Cross-border TOP 10

Ikea je i dalje prva na ovom popisu, s ukupnom prodajom od 53,25 milijardi eura. H&M je i dalje broj dva, ali brandovi H&M Grupe Cos i & Other Stories također su pronašli mjesto na vrhu ljestvice. Pandora je sada ušla u top 10 s trećim mjestom. S druge strane, Zara je prošle godine s trećeg mjesta prešla na mjesto izvan ove top liste:

Cross-border ecommerce in Europe (2020).

CBCommerce komentira: „Po prvi put se ovih 10 najboljih sastoji isključivo od trgovina s omnichannel prodajom. Novi na ovoj listi su Swarovski, Pandora, Expert, COS i & Other Stories. Oni koji više nisu na ovoj listi, a prošle godine su bili, jesu pure ecommerce shopovi Zalando i Vivino, kao i C&A, Zara i TomTom. “

Izvor: Cross-Border Commerce Europe

SVE JE U POVJERENJU

Pridružite se Udruzi i dokažite da ste pouzdani web trgovac.

Punopravno članstvo uključuje besplatnu Safe.Shop certifikaciju

About Author

Comments are closed.

Naše web stranice koriste kolačiće koji nam omogućavaju korištenje Google Analyticsa te oglašavanje prema našim posjetiteljima. Ako želite znati više, pročitajte našu Politiku Privatnosti ili nas kontaktirajte.

Privacy Settings saved!
Privacy Settings

When you visit any web site, it may store or retrieve information on your browser, mostly in the form of cookies. Control your personal Cookie Services here.

These cookies are necessary for the website to function and cannot be switched off in our systems.

In order to use this website we use the following technically required cookies
  • wordpress_test_cookie
  • wordpress_logged_in_
  • wordpress_sec

Decline all Services
Accept all Services
ecommerce

Prijavi se na newsletter i preuzmi vodič za online prodaju (PDF) 

54 stranice ekskluzivnog sadržaja za poboljšanje prodaje - BESPLATNO!