Digitalni marketing radite ako – komunicirate s vašim kupcima preko bilo kojeg digitalnog kanala (od Googlea do emaila) i nudite bilo koje proizvode. Svugdje ćete naići na razne članke i definicije, ali jedno je sigurno; da bi digitalni marketing uopće funkcionirao, trebamo:
Digitalni marketing možemo svesti na nekoliko zajedničkih tematskih struktura:
Digitalni marketing je u svojoj osnovi: ciljan, mjerljiv, interaktivan i pun paradoksa.
Ciljan: obraćate se upravo onim ljudima koji žele vaš proizvod.
Mjerljiv: sve aktivnosti se mogu mjeriti, a sva mjerenja su barem 30% netočna – naglasak stavljamo na trendove pomoću kojih donosimo odluke.
Interaktivan: kupac vam je na Facebooku i kupac želi da mu se odgovori odmah i sad.
Pun paradoksa: pojam u svijetu Digitalnog marketinga je Google koji nema svoj web site – zašto biste ga imali vi?! 🙂
Digitalni marketing više nije budućnost, digitalni marketing je tu, događa se ovdje i sada. Prigrlite ga, zavolite ga i on će voljeti vas. Ispunit će sva vaša očekivanja i ciljeve, od dobrog glasa do dobre zarade
SVE JE U POVJERENJU
Pridružite se Udruzi i pokažite kupcima da ste pouzdani web trgovac.
Punopravno članstvo uključuje besplatnu
Safe Shop certifikaciju
Sesija istekla
Ponovo se prijavite. Stranica za prijavu otvorit će se u novom prozoru. Nakon što se prijavite, možete je zatvoriti i vratiti se na ovu stranicu.
Kada posjetite bilo koju web stranicu, ona može pohraniti ili dohvatiti informacije na vašem pregledniku, uglavnom u obliku kolačića. Ovdje možete upravljati postavkama svojih preferencija za kolačića.
Komentari