Istraživanje kupaca koje je Udruga eCommerce Hrvatska provela prošle godine pokazalo je da će 60 % ljudi prvi put kupiti nešto na vašem webshopu samo ako imate pozitivne recenzije i oznaku povjerenja.
Tema ovog panela je upravo povjerenje. Jorij Abraham (direktor eCommerce Foundationa), Marcel Majsan (predsjednik Udruge eCommerce Hrvatska), Dalibor Šumiga (specijalist za bihevioralni marketing) i Aleksandar Zarić (voditelj USAID Projekta za ekonomski rast i razvoj malih i srednjih poduzeća u Srbiji) razgovarat će o izazovima s kojima se webshopovi susreću kada je u pitanju povjerenje, koliko je povjerenje važan faktor u drugim zemljama te kako ga možete povećati na vašim webshopovima.





Jorij Abraham
Jorij je radio u velikim europskim kompanijama od 1997. do 2013. godine, a onda je osnovao Ecommerce Foundation uz podršku nacionalnih ecommerce udruga diljem svijeta.
Krajem 2017. godine, počinje s distribucijom Safe.Shopa – prve globalne ecommerce oznake povjerenja. Danas uz pomoć više od 50 udruga diljem svijeta provode edukacije i rade istraživanja na temu ecommerce poslovanja.





Dalibor Šumiga
Specijalist za bihevioralni marketing i osnivač Promosapiensa – prve marketinške agencije za bihevioralni marketing u Adria regiji. Dalibor je Google Growth Engine Ambasador i član NMSBA - svjetskog
neuromarketinškog društva.
Također je certificirani Google Adwords i Youtube stručnjak te predavač na mnogim sveučilištima i internacionalnim konferencijama. Najpopularnije teme njegovih predavanja su upravo potrošačka psihologija i neuromarketing.





Aleksandar Zarić
Business Environment Director USAID Projekta suradnje za ekonomski razvoj čiji je cilj poboljšati uvjete
poslovanja u Srbiji i potaknuti ekonomski razvoj.
Aleksandar je pravni stručnjak s MBA diplomom i
velikim znanjem iz područja financijskih tržišta. Prije nego što je ušao u ovaj projekt, bio je direktor
odjela za pravne poslove i poslove usklađenosti za balkansku regiju u KBC Securities, dijelu KBC Grupe,
gdje je stekao temeljno razumijevanje financijskog i poslovnog sektora u Srbiji i susjednim zemljama
(Crna Gora, Makedonija i BiH).





Marcel Majsan
Marcel Majsan predsjednik je i osnivač Udruge eCommerce Hrvatska. Magistrirao je novinarstvo na fakultetu političkih znanosti u Zagrebu, nakon čega je nastavio edukacije na području web dizajna, prodaje i digitalnog marketinga. Karijeru je započeo u medijima, no posljednjih 10 godina radi na razvoju webshopova i promociji hrvatske ecommerce scene.