MEETUP: Utjecaj društvenih mreža na online prodaju

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Facebook, Instagram, YouTube – velika trojka društvenih mreža. Kako utječu na online prodaju?

Prisutnost na društvenim mrežama danas je postala standard. Velika većina vaših kupaca prije kupnje radi istraživanje koje uključuje i društvene mreže. Samim time, prisutnost vašeg webshopa na društvenim mrežama mora biti napravljena na ispravan, ali jedinstven način.

Na ovom ćemo Meetupu predstaviti 3 case studyja, za svaku od gore navedenih društvenih mreža, jer svaka ima svoje zakonitosti, drugačiju publiku i način na koji prezentirate vaš webshop, te u konačnici drugačije utječe na sam proces kupnje.

Event će završiti interpretacijom analitičkih podataka, dat će odgovor na pitanje: koliku važnost imaju društvene mreže na ukupnu prodaju?

PROGRAM MEETUPA (21.11.2018.)

Svaki mjesec organiziramo besplatna druženja za web trgovce i one koji to žele postati. Snimku šaljemo svim našim newsletter pretplatnicima. 

19:00 – 19:30 Facebook – Kisha case study, Goran Čandrlić

Facebook možete koristiti na različite načine. Goran će nam prikazati kako je Kisha krojila svoj put. Koliko je važno istaknuti kvalitetne fotografije, plasirati video, čak istaknuti cijene proizvoda na Facebook stranici? Je li nužno raditi oglašavanje? Kako različiti segmenti kupaca reagiraju na Facebook postove? Je li istina da je Facebook meža samo za starce?

VAŽNO: svi koji ispune anketu na temu “Koliko ulažete u marketing?”  dobivaju mogućnost osvojiti novu Kishu na Meetupu 🙂

19:30 – 20:00 Instagram – Zlatarnice Karat case study, Rene Krasnić

Instagram je društvena mreža koju većinom koriste mlađe populacije. Imaju li oni dovoljno veliku kupovnu moć? Je li Instagram pravi kanal za promociju web shopa? Kakve moraju biti slike na Instagramu? Koja je važnost storya? Rene će nam na primjeru case studyja Zlatarnica Karat prikazati najbolje načine korištenja Instagrama kako biste povećali cjelokupnu prodaju.

20:00 – 20:30 YouTube, Centar alata, Dejan Šimić

Ako pogledamo trendove za 2019. godinu većina kaže da će video postati sve jači. Točnije, prognozira se da će u SAD-u pregled video sadržaja na Internetu izjednačiti se s pregledom sadržaja na TV-u. S druge je strane video oglašavanje uzelo sve veći zamah, kao i video tutoriali. Kako možete pomoću videja stvoriti brend? Što vaše kupce zanima i kako im plasirati prave informacije na YouTubeu? Centar alata ima svoj YouTube kanal na kojem radi edukaciju svojeg tržišta. Kako su uopće došli na tu ideju i što je potrebno da se napravi kvalitetan video, otkriva nam Dejan svojim case studyjem.

20:30 – 21:00 Mjerenje rezultata i utjecaj društvenih mreža na prodaju, Robert Petković

Kad bacite oko na vaš Google Analytics, prvo što vidite jest da je najviše prodaje došla putem Google Ads i organinskih pretraga. Vidite nekakve klikove koji su vam došli preko društvenih mreža. No, je li ovakav pregled uopće ispravan? Zanemarujete li cjelokupni buyers journey?  Koliko je potrebno dolazaka na vaš webshop prije nego što se ostvari kupnja? Što se skriva iza metrika poput Attribution models ili Conversion paths? Brojke su jedno, ali kontekst u koji ih stavljate otkriva vam pravu vrijednost društvenih mreža i utjecaj istih na prodaju. Robert će vam pokazati nekoliko primjera i ukazati na važnost metrika koje vam trenutno nisu u fokusu (a trebaju biti).

TKO MOŽE DOĆI? Partneri, članovi i pratitelji Udruge eCommerce Hrvatska
KADA? Srijeda, 21. studenog, od 19:00 do 21:00 h
GDJE? Remetinečka cesta 7, Zagreb
UPAD: besplatan za članove Udruge, 50 kn za ostale posjetitelje (članstvo za web trgovce je besplatno, a možete se učlaniti ovdje)

Prijavite se na Meetup

Mjesta su ograničena - osigurajte svoje na vrijeme.

Share.

About Author

• President of eCommerce Hrvatska Association • eCommerce Consultant

Comments are closed.

x

Naše web stranice koriste kolačiće koji nam omogućavaju korištenje Google Analyticsa te oglašavanje prema našim posjetiteljima. Ako želite znati više, pročitajte našu Politiku Privatnosti ili nas kontaktirajte.

Prihvaćam Ne prihvaćam