MEETUP: Novi trendovi u pakiranju i dostavi proizvoda

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Svaki mjesec organiziramo besplatna druženja za web trgovce i one koji to tek žele postati. Snimku šaljemo svim našim newsletter pretplatnicima. 

Kupovinom na internetu odgađamo zadovoljstvo konzumacije proizvoda, pa je prvi kontakt s paketom iznimno važan. Brzina i fleksibilnost dostave, ali i sam izgled pakiranja postaju sve važniji faktor za kreiranje pozitivnog korisničkog iskustva s brendom. Kako bi saznali kojim metodama trgovci mogu poboljšati kvalitetu svoje usluge, pozvali smo profesionalce za pakiranje iz Modipacka da zajedno s predstavnicima logističkih kompanija (DPD, GLS i MBE) predstave novosti u svijetu ecommerce logistike.

Pročitajte kratki intervju s direktorom Modipacka, Marijem Vučićem, i prijavite se na event putem Meetup aplikacije ili ispunjavanjem forme pri dnu ovog članka.

 

Koliko je kvalitetna dostava bitna za kupovinu preko interneta?

Pouzdana i brza dostava je jedan od najvažnijih faktora za donošenje odluke o kupovini. Nekad je prva interakcija s kupcem bila tek kada je on fizički stupio u naš dućan.Danas je dućan zamijenjen kutijom u kojoj mu šaljemo proizvod kupljen na webu. Ta kutija je sada postala prva opipljiva točka interakcije između prodavača i kupca.

Trgovci bi trebali tražiti nove načine za diferencijaciju i izgradnju odnosa s korisnicima, a jedan od najboljih načina za izgradnju kvalitetnog odnosa je stvaranjem pozitivnog iskustva prilikom preuzimanja kupljenih proizvoda. Prvi korak na tom putu je kvalitetno pakiranje.

Kako pakiranje može pomoći u izgradnji boljeg odnosa s kupcima?

Svaki paket koji brand ili tvrtka šalje prema korisniku predstavlja priliku za oduševljenje ili razočaranje. Iskustvo otvaranja proizvoda bi trebalo oponašati iskustvo isprobavanja proizvoda u fizičkoj trgovini. Pakiranje je ovdje posljednja prilika za povezivanje.  Osim toga, mnogi kupci se jako vesele otvaranju novog proizvoda, pa je prvi dojam jako bitan.

Što je najgore što se može dogoditi prilikom dostave?

Uz porast povjerenja u online prodaju, došlo je i do porasta očekivanja od same dostave. Kupci nisu posebno iznenađeni kada su proizvodi primljeni neoštećeni – to je ono što očekuju. No nema goreg iskustva nego zaprimanja razbijenog proizvoda kojeg smo čekali 2 do 3 dana ili više. Tada u sekundi nastaje velika šteta za brend ali i povjerenje u web trgovinu općenito.

U čemu trgovci najčešće griješe?

Stavljaju previše materijala za pakiranje, koji pružaju premalo zaštite za proizvod. Bilo da je to papir, slama, ili razne pahuljice – svega je previše. I to se nalazi u kutijama s premalim stupnjem zaštite. Ukratko, ambalaža je postala simbol kojim se pokazuje koliko vam je stalo do vaših kupaca. To je prijelomni trenutak koji pretvara kupce u ponavljajuće kupce ili nezadovoljne hejtere koji ostavljaju loše recenzije.

Želite saznati više o ovoj temi? Prijavite se na Meetup i postavite pitanja koja vas zanimaju!

PROGRAM:

19:00 – 19:30 Modipack – prezentacija rješenja za pakiranje
19:30 – 20:15 Panel rasprava (Modipack, DPD, GLS i MBE) – trendovi u dostavi
20:15 – 21:00 Networking

TKO MOŽE DOĆI? Svi koje zanima ova tema
UPAD: besplatan za prvih 50 prijava
KADA? Srijeda, 3. listopada, od 19:00 do 21:00 h
GDJE? Remetinečka 7, Zagreb

NAPOMENA: snimku eventa možete pogledati u Facebook grupi eCommerce Hrvatska

Share.

About Author

• President of eCommerce Hrvatska Association • eCommerce Consultant

Comments are closed.

x

Naše web stranice koriste kolačiće koji nam omogućavaju korištenje Google Analyticsa te oglašavanje prema našim posjetiteljima. Ako želite znati više, pročitajte našu Politiku Privatnosti ili nas kontaktirajte.

Prihvaćam Ne prihvaćam