Ovaj Meetup za online trgovce i sve one koji nude eCommerce usluge se održao u srijedu, 29. svibnja 2024. u Sky Officeu, a izvještaj možete pročitati na ovom linku: Affiliate marketing je prodajni alat budućnosti
U svibnju otvaramo Pandorinu kutiju najdinamičnijeg područja s kojim se susreću web trgovci – marketinga. Navike kupaca se konstantno mijenjanju, ljudi provode sve manje vremena na društvenim mrežama, pažnja im je sve kraća, a jedna od (zabrinjavajućih!) tema je nemogućnost kupca da izvrši proces kupnje. Sve je teže poznavati svoju publiku, GA4 nam daje drugačiji tip podataka, newsletteri su postali znanost za sebe, Google i Facebook Ads nude sve opcija, SEO se mijenja, a tu i je sveprisutni AI…
Jednostavnost je ključ. Kad pojednostavimo:
…već smo u velikoj prednosti. Jedino što nam preostaje jest da budemo u korak s trendovima i prihvatimo inovativnost u svakodnevnom radu. Kako je Peter Drucker napisao u jednoj od svojih knjiga – Innovate or die.
Tu ima jedna svijetla točka, a to je affiliate marketing koji raste iz godine u godinu. Prodajni kanal koji koriste vodeće web trgovine kao što su: Aboutyou, Notino, Gant, Sensilab, PinkPanda, eCipele, Modivo, Answear, PRM, BigBang i drugi. Glavna prednost affiliatea jest temelj na unaprijed definiranoj proviziji za online publishera, koja se plaća samo ako dođe do prodaje – konkretno, stavite vaše objave, tekstove, i sl. na web platforme trećih strana, kupci to vide, dolaze na vaš webshop i kupuju. Vrednuju se isključivo plaćene i nevraćene narudžbe. Imate punu kontrolu nad troškovima, a koristite sve vrsta publishera u promociji, kao što su kuponski i cashback portali, programi lojalnosti, content promocije, portali za usporedbu cijena, katalozi, tehnološki publisheri, itd. Affiliate prati kupca na cijelom putu do kupnje. Pozitivno utječe na branding i prodaju – donosi vam nove kupce, više prodaje, a publisher koji promovira vaš webshop zarađuje, dakle, proviziju.
Za dobro funkcioniranje affiliate prodajnog kanala neophodna je transparentna tehnologija, kao što je CJ.com affiliate mreža, koju smo imali prilike vidjeti u akciji na zadnjoj CRO Commerce konferenciji, a u okviru koje pratite i optimizirate affiliate prodajne kanale. Tvrtka VIVnetworks.com specijalizirana je za affiliate prodajni kanal, dio je svjetskog affiliate lidera CJ.com i predstavlja CJ u središnjoj i istočnoj Europi. Ima za cilj prenijeti uspješne modele u našu regiju.
Predavači / panelisti
Business Development Manager u tvrtki CJ VIVnetworks, diplomirani ekonomist s bogatim menadžerskim iskustvom u radu po principu provizijske naknade za webshopove, na kojem se zasniva affiliate princip suradnje. Cilj joj je razvoj affiliate prodajnog kanala na teritoriju Hrvatske, Slovenije, Srbije, Bosne i Hercegovine, Crne Gore, Makedonije.
Diplomirao je na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu, nakon čega je radio na menadžerskim pozicijama u nekoliko vodećih hrvatskih kompanija. Kroz 20 godina karijere specijalizirao se za poslove pregovaranja, nabave, digitalnog marketinga i eCommercea.
Godine 2011. zajedno s Andrijanom Majstorović osniva Tvornicu snova, inovativnu izdavačku kuću specijaliziranu za produkciju i web prodaju personaliziranih knjiga za djecu. Prvih nekoliko godina njegova uloga na projektu bila je volonterska te je djelovao prije svega kao investitor i savjetnik. Poslovanje Tvornice snova počinje se snažno razvijati i pokazivati veliki potencijal, tako da krajem 2017. godine preuzima rizik i daje otkaz s direktorske pozicije u korporaciji te preuzima ulogu CEO-a u Tvornici snova, na kojoj se, kako kaže, vidi još puno godina.
U svijetu eCommercea i digitalnog marketinga još od 2005. godine, suosnivač i tajnik udruge eCommerce Hrvatska. Danas radi kao samostalni konzultant za digitalni marketing, rado dijeli svoje znanje, a često je predavač i voditelj na domaćim i međunarodnim konferencijama. Voli izazove i vjeruje da za svaki problem postoji rješenje. Pomiče granice uspješnim kombiniranjem tehnologije i marketinga.
Glavni cilj svakog Meetupa Udruge eCommerce Hrvatska je razmjena iskustava i druženje. Stoga nemojte biti sramežljivi – zaletite se ravno na šank i upoznajte ekipu.
Predavač: Dino Oreški
Fokus stavljamo na ključne promjene i trendove koji definiraju digitalni marketing za webshopove. Bacit ćemo pogled na napredak u primjenu umjetne inteligencije (AI) za poboljšanje personalizacije i automatizaciju marketinških kampanja, što omogućuje pružanje ciljane ponude kupcima. Analizirat ćemo i novi val promjena u zakonodavstvu o privatnosti, koje postavlja strože zahtjeve za prikupljanje i korištenje korisničkih podataka, te kako te promjene utječu na strategije praćenja i segmentaciju publike. Posebna pažnja bit će posvećena evoluciji društvenih mreža i njihovom utjecaju na digitalni marketing, posebno u kontekstu promjena algoritama koje favoriziraju autentičan i angažirajući sadržaj. Na kraju, sudionici će naučiti kako navigirati kroz ove nove izazove i prilike, primjenjujući najnovija saznanja za optimizaciju svojih marketinških inicijativa.
Predavač: Marina Kostkova
Marina iz CJ VIVnetworksa pružit će detaljan uvid u ključne korake za uspostavu uspješnog affiliate programa. Osvrnut će se na softver koji podržava tracking, izvještavanje i upravljanje provizijama, što je temelj za efikasno praćenje i motivaciju affiliate partnera. Diskutirat će se o strategijama – kako kreirati atraktivne provizijske strukture i promocijske materijale koji potiču online prodaju. Predstavit će najbolje prakse za usklađivanje affiliate ciljeva s općim marketinškim ciljevima vašeg poduzeća, osiguravajući da affiliate kanal doprinosi ukupnom poslovnom rastu i brendiranju. Na kraju, sudionici će naučiti kako redovito analizirati performanse svojih affiliate programa i prilagoditi taktike kako bi maksimizirali povrat investicije (ROI).
Osvježit ćemo se vinima koja dolaze iz vinarije Čobanković smještene na obroncima Fruške gore u Iloku i craft ginom Old Pilots kreiranom posebnom tehnologijom destilacije koji se sastoji isključivo od hrvatskih biljaka (list masline, lavanda, kadulja, borovica, naranča i anđelika). Iskoristite ovo vrijeme za networking!
Panelisti: Marina Kostkova i Goran Galetić
Voditelj: Dino Oreški
Marini i Dinu će se na završnom djelu pridružiti Goran Galetić, čovjek koji je napustio korporacijski direktorski posao kako bi se posvetio vođenju webshopa Tvornica snova (koja je nedavno dobila eCommAward u kategoriji UX!). Konstante promjene, hvatanje u koštac s (marketinškim) izazovima, praćenje trendova i kreiranje strategija svakodnevni su posao koji Marina, Goran i Dino rade s guštom!
Pripremite pitanja, jer će drugi dio panela biti postavljen po principu AMA (Ask Me Anything), što znači da će gore navedena trojka odgovarati na vaša pitanja i dati vam konkretne savjete za rješavanje izazova s kojima se susrećete!
ŠTO? MEETUP – Marketinški trendovi u 2024. godini
ZA KOGA? Partneri, članovi i prijatelji Udruge eCommerce Hrvatska
KADA? Srijeda, 29. svibnja 2024., od 18:00 do 21:00 h
GDJE? Sky Office, Ul. Roberta Frangeša Mihanovića 9, 10110, Zagreb (Google maps)
KAKO? Upad je besplatan za članove Udruge. Učlanite se ovdje!
*članstva kreću već od 100 eura/god, što uključuje upad na sve naše Meetupove (min 6 godišnje)
NAPOMENA: Prijave na ovaj Meetup su završile! Ako želite biti u toku s novim događanjima, zapratite naš kalendar događanja ili newsletter.
SVE JE U POVJERENJU
Pridružite se Udruzi i pokažite kupcima da ste pouzdani web trgovac.
Punopravno članstvo uključuje besplatnu
Trusted Shop certifikaciju
Kada posjetite bilo koju web stranicu, ona može pohraniti ili dohvatiti informacije na vašem pregledniku, uglavnom u obliku kolačića. Ovdje možete upravljati postavkama svojih preferencija za kolačića.