Kvalitetne fotografije su preduvjet uspješne prodaje na webshopu

Prema našem istraživanju online kupaca, 12 % ispitanika je reklo da odustaju od kupnje na webshopu jer žele vidjeti proizvod ili opipati ga. Mislite bi da bi isti broj kupaca jednako razmišljao kada bi svi webshopovi imali profesionalne fotke proizvoda?

Loše fotografije bi vas mogle stajati gubitka velikog broja potencijalnih kupaca, a da toga niste ni svjesni. Posjetitelji ne čitaju tekstove na stranici, već skeniraju stranicu. Stoga najčešće prvo primijete fotografije proizvoda.

Kako možete biti sigurni da su vaše fotografije dovoljno dobre? Pregledajte našu checklistu:

Svaki proizvod na mom webshopu ima barem jednu fotografiju

Ovo nije samo pitanje fotografije, već i user experiencea. Zamislite doći na npr. Amazon, ući u kategoriju i vidjeti da hrpa proizvoda nema sliku. Biste li dovoljno vjerovali tom webshopu/prodavaču da obavite kupnju kod njih? Sigurno ne.

Imam 2-5 fotografija za one proizvode koje najviše želim prodati

Možda na te proizvode imate najveću maržu, ili su jednostavno ekskluzivni proizvodi koje je ionako teško prodati na webshopu – kvalitetne fotografije (i puno njih) vam mogu uvelike pomoći u prodaji takvih proizvoda.

Imam nekoliko tipova fotografija po proizvodu, kao na primjer fotografiju proizvoda na bijeloj/krem pozadini, fotografije na modelima i ambijentalne fotografije

Fotografije proizvoda na bijeloj pozadini korisne su za prikazivanje detalja proizvoda, jednostavno ih je tako lakše pregledati. Fotografije na modelima najčešće se koriste u modnoj industriji, kako bi bolje prikazali kako proizvod stoji na osobi. Ambijentalne fotografije mogu biti korisne za sve vrste proizvoda – osvježivači prostora u kafiću, lampice na terasi, nakit na ormariću i slično. Također mogu služiti za prikaz omjera veličine proizvoda. Ambijentalne fotografije su odlične jer ne prodaju proizvod, već doživljaj proizvoda.

Fotografije su dovoljno velike da se mogu zoomirati bez gubljenja na kvaliteti

Zoomiranje je jedna od najkorisnijih opcija na webshopu, a služi tome da potencijalni kupac može vidjeti sve detalje proizvoda koje bi inače vidio uživo. Bitno je da fotografije nisu „pikselizirane“ kada se zoomiraju, ali u isto vrijeme ne smiju biti ni pre velike da se ne bi usporila brzina učitavanja web stranice. Ovo već ovisi o serverima, ali nekakva optimalna veličina fotografije bi bila oko 300kB.

Koristim 360° fotografije proizvoda

Ova vrsta fotografije bit će korisna za više tipova robe. Mnoštvo webshopova koji prodaju obuću su već počeli koristiti 360° fotografiju na svim modelima obuće. No, zašto ne proširiti ovo i na druge industrije? Satovi, mobiteli, pa čak i dvosjedi – svi mogu dobiti na autentičnosti uz pomoć 360° fotografija.


Udruga eCommerce Hrvatska je pokrenula profesionalni foto studio, a svi članovi ostvaruju 30 % popusta na sve usluge.

About Author

Comments are closed.

Naše web stranice koriste kolačiće koji nam omogućavaju korištenje Google Analyticsa te oglašavanje prema našim posjetiteljima. Ako želite znati više, pročitajte našu Politiku Privatnosti ili nas kontaktirajte.

Privacy Settings saved!
Privacy Settings

When you visit any web site, it may store or retrieve information on your browser, mostly in the form of cookies. Control your personal Cookie Services here.

These cookies are necessary for the website to function and cannot be switched off in our systems.

In order to use this website we use the following technically required cookies
  • wordpress_test_cookie
  • wordpress_logged_in_
  • wordpress_sec

Decline all Services
Accept all Services
ecommerce

Prijavi se na newsletter i preuzmi vodič za online prodaju (PDF) 

54 stranice ekskluzivnog sadržaja za poboljšanje prodaje - BESPLATNO!