Kako raditi SEO u 2016. godini

Internet  trendovi ubrzano i konstantno se mijenjaju. Rezultati na tražilicama moraju biti što relevantniji, te su algoritmi za pretraživanje podložni promjenama kako bi pratili trendove i donosili što relevantnije rezultate. Ako radite SEO optimizaciju onda znate da treba biti stalno u toku i pratiti svaku promjenu u algoritmu odnosno smjernice koje daje Google. Mobilne i glasovne pretrage kreirat će budućnost SEO optimizacije, dok Google postavlja naglasak i  na direktne odgovore kada se u tražilice upisuju pojmovi u obliku pitanja.

Trend porasta mobilnog prometa ubrzano se nastavlja

Prema podacima  eMarketera,  više prometa se odvija putem smartphonea i tableta u odnosu na desktop. Trend porasta mobilnog prometa ubrzano se nastavlja i treba se u potpunosti prilagoditi tim uređajima.

 

seo_mobile

Povećanje pretraga putem mobilnih uređaja od 2013. do 2018. – eMarketer  

Mobilne verzije web stranica postaju sve važnije za SEO, pa se tome treba i prilagoditi. Nije dovoljno imati samo responzivnu stranicu, već treba imati mobilnu verziju stranice koja će dizajnom, sadržajem i jednostavnošću  motivirati korisnika da na njoj ostane što duže, te ga potaknuti na akciju.

Korisnik bi trebao doživjeti jednako iskustvo na mobilnoj stranici kao i na desktop stranici. Korištenje mobilnih platformi postaje ključna praksa koja podrazumijeva donošenje odluka o optimizaciji za mobilne uređaje što prije kako bi zadržali ili poboljšali pozicije na tražilicama.

Promjene u pretraživanju

Google donosi nova pravila što se tiče pretraživanja. Naime, kako je u svijetu  popularno pretraživanje pomoću digitalnih asistenata kao što su Siri, Google now, Cortana itd., Google je odlučio pridati na važnosti takvom načinu pretraživanja koja su većinom postavljena u obliku pitanja.

Danas takva pretraživanja nisu popularna samo glasovnim pretraživanjem, već korisnici sve više upisuju pitanja u tražilice. Odgovori na takve pretrage Google algoritam više će cijeniti, te bi vam takav način optimizacije mogao pomoći u povećanju organskog prometa.

Društveni sadržaj biti će bolje indeksiran

U 2016. će više društvenih mreža platformi biti nagrađeno boljom indeksacijom na tražilicama.

Postovi na društvenim mrežama imat će veću vrijednost, te će se uzimati u razmatranje kao i svaka zasebna web stranica. Popularnost pretraživanja putem mobilnih uređaja sve više će se povećavati zbog dolaska novih, naprednijih uređaja na tržište, kao i navike korisnika da koriste internet dok su u pokretu.

U konačnici najvažnije je pružanje kvalitetnog sadržaja, koji može pomoći korisnicima te povećati korisničko iskustvo. Na taj način osigurat ćete bolju poziciju vaše web stranice na tražilicama, veću vidljivost i veći promet.

Comments are closed.

Naše web stranice koriste kolačiće koji nam omogućavaju korištenje Google Analyticsa te oglašavanje prema našim posjetiteljima. Ako želite znati više, pročitajte našu Politiku Privatnosti ili nas kontaktirajte.

Privacy Settings saved!
Privacy Settings

When you visit any web site, it may store or retrieve information on your browser, mostly in the form of cookies. Control your personal Cookie Services here.

These cookies are necessary for the website to function and cannot be switched off in our systems.

In order to use this website we use the following technically required cookies
  • wordpress_test_cookie
  • wordpress_logged_in_
  • wordpress_sec

Decline all Services
Accept all Services