Vodite malu tvrtku ili startup i imate svoj webshop? Ili ste vlasnik dobro uhodane velike korporacije koja je u potrazi za novim rješenjima po pitanju eCommerce ambalaže?
Ispravno prilagođena eCommerce ambalaža može vam pomoći da dobar proizvod postane izvrstan, a i dati poticaj vašem brendu kakav zaslužuje.
No, danas je prilagođeno pakiranje puno više od fizičkog izraza vaše brenda. Naravno da izvrsno pakiranje može dodano uzbuditi kupce zbog onoga što je unutra i stvoriti „unboxing“ iskustvo vrijedno dijeljenja, ali pakiranje po mjeri također je prilika da uštedite novce koje niste ni znali da gubite.
Važno je znati da kalkulacija cijene prijevoza vašeg proizvoda od točke A do točke B više ne ovisi samo o težini proizvoda već i o dimenziji ambalaže. Stoga je optimizacija vaše eCommerce ambalaže esencijalna za uštedu novca.
Upravo nas ovo dovodi do odabira eCommerce ambalaže namijenjene za vaš proizvod. Generalno gledano svu eCommerce ambalažu mogli bi podijeliti na kutije, vrećice i kuverte, a varijacije su brojne.
Kutija je vjerojatno prvo što vam padne na pamet kada razmišljate o ovoj temi i to s razlogom. Namijenjena je za široku paletu proizvoda (odjeću, kozmetiku, tehniku, knjige…), lako se adaptira potrebama vašeg proizvoda (razni umetci, dodatna „bubble“ ili „smoki“ zaštita, „box sleeve“…), garantira sigurnost dostave vašeg proizvoda u izvornom stanju sa posebno dizajniranim perforacijama ili sigurnosnim zatvaračima te ima mogućnost implementacije dvije ljepljive trake – jednu za dodatno osiguranje vaše robe, a drugu kako bi se i eventualni povrat robe mogao dostaviti u istoj kutiji.
Vrećica možda nije toliko poznata kao kutija, ali je važan proizvod koji se koristi u modernoj maloprodaji, što znači brzo kretanje robe između prodavača i kupaca. Izvrsno je rješenje za prijevoz odjeće, ali i kao zaštita vaše kutije u prijevozu. Napravljene od jakog, vodootpornog polietilena otpornog na trganje, s trajnom ljepljivom trakom visoke čvrstoće. Kao i kod kutije moguća je implementacija i druge trake za povrat robe, a povrh toga, vrećica može imati „džep“ za dokumente, ručku, itd.
Kuverte u svojoj eCommerce izvedbi primarno su namijenjene za prijevoz dokumenata, knjiga, DVD-a i drugih manjih plosnatih predmeta. Najvažnije karakteristike su otpornost na vodu, „bubble“ zaštita iznutra, odnosno folija s mjehurićima koja dodatno štiti vaš proizvod, te traka koja se može više puta zatvarati i otvarati ukoliko vam je to potrebno.


Da pojednostavimo? Ako želite stvoriti posebno „unboxing“ iskustvo, ili želite uštedjeti na nepotrebno neiskorištenom prostoru vaše eCommerce ambalaže, ili pak tražite lokalnog dobavljača s prihvatljivim „tvorničkim“ cijenama – Modepack je sve što tražite i više, a kako bismo dodatno pojednostavili stvari podijeliti ćemo s vama listu svega bitnog za eCommerce ambalažu koja pobjeđuje.
- Povoljna cijena – troškove treba smanjiti kad god je to moguće bez gubitka na kvaliteti, a to je najlakše ostvariti s proizvodima direktno iz tvornice
- Dizajn – eCommerce ambalaža je poput korica knjige, jedanod glavnih marketinških aspekata vašeg proizvoda
- Perfect fit – vaš proizvod diktira vrstu eCommerce ambalaže koja mu je potrebna za njegovu sigurnu isporuku uz minimalne troškove
- Reciklirani materijal – vaš brend i proizvod dobivaju dodatnu vrijednost na svom putovanju do kupca u eCommerce ambalaži od recikliranog materijala
Ovo je samo početak priče, a za nastavak, realizaciju i stvaranje novih vrijednosti posjetite Modepack webshop.
Ovaj članak i još mnoge druge informacije možete pronaći u našem ekskluzivnom vodiču kroz eCommerce dostavu.
















Vodič kroz eCommerce dostavu
Kako odabrati najbolje opcije dostave u Hrvatskoj
Preuzmite vodič i saznajte:
• s kojim dostavnim službama su online trgovci zadovoljni
• koje metode, cijene i opcije dostave postoje
• koji su uvjeti dostave putem webshopa
• kako odabrati ambalažu
i još mnogo toga!
ako ne želite primati obavijesti Udruge, preuzmite vodič direktno na ovom linku