Jorij Abraham je keynote speaker CRO Commerce 2020 konferencije u organizaciji Udruge eCommerce Hrvatska. I to s razlogom – čovjek se bavi ecommerceom preko 20 godina. Odlučili smo porazgovarati s njime i saznati zašto je povjerenje na internetu toliko važno.
Jorij je radio u velikim europskim kompanijama od 1997. do 2013. godine, a onda je osnovao Ecommerce Foundation uz podršku nacionalnih ecommerce udruga diljem svijeta. Krajem 2017. godine, počinje s distribucijom Safe Shopa – prve globalne ecommerce oznake povjerenja. Danas uz pomoć više od 50 udruga diljem svijeta provode edukacije i rade istraživanja na temu ecommerce poslovanja.
Naša misija je ostala ista od početka – poticati globalnu internet trgovinu. No, počeli smo puno drugačije. Naš prvi servis bio je Ecommerce Benchmark, alat koji pomaže trgovcima usporediti svoje ključne KPI-eve s tuđima. Iako više ne nudimo ovaj servis, i dalje objavljujemo preko 20 besplatnih ecommerce reporta godišnje u više od 50 zemalja zajedno s našim partnerom RetailXom. Vodimo platformu EcommerceWiki.org, zajednicu od više od 40.000 ecommerce profesionalaca koji dijele znanje, istraživanja, i naravno, Safe.Shop.
Distribuciju Safe.Shopa smo započeli jer smo vidjeli da postoji mnogo nacionalnih i lokalnih oznaka povjerenja, ali ne i jedna univerzalna, globalna. To nam se činilo nevjerojatnim obzirom da (ovisno o zemlji) oko 30 % web trgovaca prodaje u inozemstvo. Mali webshopovi moraju izaći iz granica svoje zemlje kako bi preživjeli. Safe.Shop im dopušta da grade povjerenje potrošača internacionalno i prodaju više diljem cijelog svijeta.
Svi webshopovi se mogu prijaviti na certifikaciju. Zajedno smo, s predstavnicima svake zemlje, definirali globalni ecommerce Kodeks ponašanja. Ako se webshop vodi ovim Kodeksom, smije istaknuti našu oznaku povjerenja.
Safe.Shop koriste web trgovine u preko 80 zemalja – od Hrvatske, preko Azerbajdžana pa sve do Zimbabwea. Iako, najviše Safe.Shop certificiranih webshopova dolazi iz SAD-a i Zapadne Europe.
Na kraju krajeva, svaki webshop želi prodavati više. Safe.Shop je hrvatski, kao i globalni znak povjerenja. Iako je hrvatska online trgovina u porastu i dalje je relativno mala. Za hrvatske trgovce postoji mnoštvo prilika izvan granica. Safe.Shop pomaže podići povjerenje hrvatskih, ali i stranih potrošača, a uz više povjerenja dolazi i više prodaje.
Unaprijediti našu platformu. Glavni cilj je pojednostaviti sustav za recenzije kako bi pomogli voditeljima webshopova da prikupe više komentara zadovoljnih kupaca. Dosad smo razvili podršku za BigCommerce, 3D cart i Woocommerce, ali radimo na integraciji i ostalih popularnih platformi.
Vidim mnogo malih i srednjih webshopova kako se bore za opstanak u Zapadnoj Europi i SAD-u. Marketplace shopovi se brzo šire i zauzimaju sve veći udio na razvijenim tržištima. Amazon u SAD-u već sada posjeduje preko 50 % online tržišta. Osim ogromnog asortimana i niskih cijena, treći glavni razlog zašto potrošači kupuju na marketplaceu je povjerenje. Marketplace može pomoći sa širenjem prodaje van granica, ali ako želite podići povjerenje u svoj brend, morate raditi na razvoju povjerenja u vlastiti webshop – a tu vam može pomoći Safe.Shop certifikacija i Safe.Shop sustav za prikupljanje recenzija.
NAPOMENA: eCommerce Hrvatska je uslijed gašenja Safe.Shopa najavila vlastiti Trustmark u rujnu 2021. godine (eCommerce Hrvatska Trusted Shop)
SVE JE U POVJERENJU
Pridružite se Udruzi i pokažite kupcima da ste pouzdani web trgovac.
Punopravno članstvo uključuje besplatnu
Safe Shop certifikaciju
Sesija istekla
Ponovno se prijavite. Stranica za prijavu otvorit će se u novom prozoru. Nakon što se prijavite, možete je zatvoriti i vratiti se na ovu stranicu.
Komentari