fbpx

Jorij Abraham – Sve je u povjerenju

Jorij Abraham je keynote speaker CRO Commerce 2020 konferencije u organizaciji Udruge eCommerce Hrvatska. I to s razlogom – čovjek se bavi ecommerceom preko 20 godina. Odlučili smo porazgovarati s njime i saznati zašto je povjerenje na internetu toliko važno.

Jorij je radio u velikim europskim kompanijama od 1997. do 2013. godine, a onda je osnovao Ecommerce Foundation uz podršku nacionalnih ecommerce udruga diljem svijeta. Krajem 2017. godine, počinje s distribucijom Safe Shopa – prve globalne ecommerce oznake povjerenja. Danas uz pomoć više od 50 udruga diljem svijeta provode edukacije i rade istraživanja na temu ecommerce poslovanja. 

Je li se Vaša vizija Ecommerce Foundationa uvelike promjenila do danas ili je ostala ista?

Naša misija je ostala ista od početka – poticati globalnu internet trgovinu. No, počeli smo puno drugačije. Naš prvi servis bio je Ecommerce Benchmark, alat koji pomaže trgovcima usporediti svoje ključne KPI-eve s tuđima. Iako više ne nudimo ovaj servis, i dalje objavljujemo preko 20 besplatnih ecommerce reporta godišnje u više od 50 zemalja zajedno s našim partnerom RetailXom. Vodimo platformu EcommerceWiki.org, zajednicu od više od 40.000 ecommerce profesionalaca koji dijele znanje, istraživanja, i naravno, Safe.Shop.

Jorij Abraham – osnivač Safe.Shopa

Kako ste došli na ideju o osnivanju Safe.Shopa? S kojim problemima ste se susreli dok nije „zaživio“?

Distribuciju Safe.Shopa smo započeli jer smo vidjeli da postoji mnogo nacionalnih i lokalnih oznaka povjerenja, ali ne i jedna univerzalna, globalna. To nam se činilo nevjerojatnim obzirom da (ovisno o zemlji) oko 30 % web trgovaca prodaje u inozemstvo. Mali webshopovi moraju izaći iz granica svoje zemlje kako bi preživjeli. Safe.Shop im dopušta da grade povjerenje potrošača internacionalno i prodaju više diljem cijelog svijeta.

Kako funkcionira Safe.Shop? Po kojim kriterijima se ocjenjuju webshopovi?

Svi webshopovi se mogu prijaviti na certifikaciju. Zajedno smo, s predstavnicima svake zemlje, definirali globalni ecommerce Kodeks ponašanja. Ako se webshop vodi ovim Kodeksom, smije istaknuti našu oznaku povjerenja.

U koliko zemalja se koristi Safe.Shop?

Safe.Shop koriste web trgovine u preko 80 zemalja – od Hrvatske, preko Azerbajdžana pa sve do Zimbabwea. Iako, najviše Safe.Shop certificiranih webshopova dolazi iz SAD-a i Zapadne Europe.

Kako Safe.Shop može pomoći hrvatskim web trgovcima? Zašto bi im trebalo biti bitno istaknuti Safe.Shop oznaku povjerenja?

Na kraju krajeva, svaki webshop želi prodavati više. Safe.Shop je hrvatski, kao i globalni znak povjerenja. Iako je hrvatska online trgovina u porastu i dalje je relativno mala. Za hrvatske trgovce postoji mnoštvo prilika izvan granica. Safe.Shop pomaže podići povjerenje hrvatskih, ali i stranih potrošača, a uz više povjerenja dolazi i više prodaje.

Koji su planovi za Safe.Shop u 2020. godini?

Unaprijediti našu platformu. Glavni cilj je pojednostaviti sustav za recenzije kako bi pomogli voditeljima webshopova da prikupe više komentara zadovoljnih kupaca. Dosad smo razvili podršku za BigCommerce, 3D cart i Woocommerce, ali radimo na integraciji i ostalih popularnih platformi.

Imate li kakav savjet ili poruku za naše web trgovce?

Vidim mnogo malih i srednjih webshopova kako se bore za opstanak u Zapadnoj Europi i SAD-u. Marketplace shopovi se brzo šire i zauzimaju sve veći udio na razvijenim tržištima. Amazon u SAD-u već sada posjeduje preko 50 % online tržišta. Osim ogromnog asortimana i niskih cijena, treći glavni razlog zašto potrošači kupuju na marketplaceu je povjerenje. Marketplace može pomoći sa širenjem prodaje van granica, ali ako želite podići povjerenje u svoj brend, morate raditi na razvoju povjerenja u vlastiti webshop – a tu vam može pomoći Safe.Shop certifikacija i Safe.Shop sustav za prikupljanje recenzija.

NAPOMENA: eCommerce Hrvatska je uslijed gašenja Safe.Shopa najavila vlastiti Trustmark u rujnu 2021. godine (eCommerce Hrvatska Trusted Shop)

SVE JE U POVJERENJU

Pridružite se Udruzi i pokažite kupcima da ste pouzdani web trgovac.

Punopravno članstvo uključuje besplatnu
Safe Shop certifikaciju

O Autoru

eCommerce Hrvatska
Glavni cilj udruge eCommerce Hrvatska je povećati povjerenje u online kupovinu. Učlanite se i podržite rad Udruge!

Komentari

Odgovori

Želiš vidjeti vlastitu web trgovinu na popisu? Postani član!

Sve je u povjerenju! Pridruži se Udruzi i pokažite kupcima da ste pouzdani web trgovac. Punopravno članstvo uključuje besplatnu Trusted Shop certifikaciju.
>
Ocjena www.ecommerce.hr na Trustprofile recenzija je 10.0/10 temeljena na 16 recenzije.