Intervju: Marcel Majsan – Ako se želite istaknuti, poboljšajte customer experience

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Petar Bogdan iz agencije Kontra napravio je video intervju s predsjednikom Udruge eCommerce Hrvatska u kojem su pričali o Udruzi, najčešćim greškama web trgovaca, strategijama za poboljšanje prodaje i slično.

Intervju traje preko 2 sata, a u sklopu istog je odrađena i analiza pobjedničkog webshopa na CRO Commerce konferenciji, gdje možete saznati kako izgraditi uspješan webshop.

Pogledajte video!

00:00 Uvod
11:40 Zašto Udruga eCommerce Hrvatska?
25:38 Uloga agencija danas? Zašto si pokrenuo agenciju?
32:00 Kako pokrenuti razvoj webshop projekta?
42:10 Što kada smo izbacili webshop, tu priča staje ili…? Što je s marketingom? Sales funnel?
01:05:46 Koliko je važan customer experience? (loš primjer iz automobilske industrije)
1:26:20 Predviđanja eCommerce?
1:28:39 Literatura koju čitaš?
01:40:00 CASE STUDY – Mobis.hr

OCIJENITE INTERVJU
  • User Ratings (1 Votes) 10
Share.

About Author

Comments are closed.

Naše web stranice koriste kolačiće koji nam omogućavaju korištenje Google Analyticsa te oglašavanje prema našim posjetiteljima. Ako želite znati više, pročitajte našu Politiku Privatnosti ili nas kontaktirajte.

Privacy Settings saved!
Privacy Settings

When you visit any web site, it may store or retrieve information on your browser, mostly in the form of cookies. Control your personal Cookie Services here.

These cookies are necessary for the website to function and cannot be switched off in our systems.

In order to use this website we use the following technically required cookies
  • wordpress_test_cookie
  • wordpress_logged_in_
  • wordpress_sec

Decline all Services
Accept all Services