Intervju: Marcel Majsan – Ako se želite istaknuti, poboljšajte customer experience

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Petar Bogdan iz agencije Kontra napravio je video intervju s predsjednikom Udruge eCommerce Hrvatska u kojem su pričali o Udruzi, najčešćim greškama web trgovaca, strategijama za poboljšanje prodaje i slično.

Intervju traje preko 2 sata, a u sklopu istog je odrađena i analiza pobjedničkog webshopa na CRO Commerce konferenciji, gdje možete saznati kako izgraditi uspješan webshop.

Pogledajte video!

00:00 Uvod
11:40 Zašto Udruga eCommerce Hrvatska?
25:38 Uloga agencija danas? Zašto si pokrenuo agenciju?
32:00 Kako pokrenuti razvoj webshop projekta?
42:10 Što kada smo izbacili webshop, tu priča staje ili…? Što je s marketingom? Sales funnel?
01:05:46 Koliko je važan customer experience? (loš primjer iz automobilske industrije)
1:26:20 Predviđanja eCommerce?
1:28:39 Literatura koju čitaš?
01:40:00 CASE STUDY – Mobis.hr

OCIJENITE INTERVJU
  • User Ratings (1 Votes) 10
Share.

About Author

Comments are closed.

x

Naše web stranice koriste kolačiće koji nam omogućavaju korištenje Google Analyticsa te oglašavanje prema našim posjetiteljima. Ako želite znati više, pročitajte našu Politiku Privatnosti ili nas kontaktirajte.

Prihvaćam Ne prihvaćam