Iako smo u početku na online prodaju možda gledali više kao na alat za premošćivanje pandemijskog razdoblja, sretni smo što smo uspjeli Dukat webshop pozicionirati kao dodatni kanal prodaje, s lojalnim i redovnim kupcima i lijepim rastom svih parametara uspješnosti projekta, kaže Elena Wolsperger Dolezil, direktorica korporativnih komunikacija Dukata i voditeljica projekta Dukat webshopa.
Dukat webshop prodajni je kanal koji zaslužuje ulaganja i razvoj, kako u prodajnom pogledu, tako i u širem poslovnom kontekstu izgradnje odnosa s našim potrošačima te dodatnog učvršćivanja pozicije Dukata kao inovatora i predvodnika novih trendova u domaćoj mliječnoj odnosno prehrambenoj industriji, navodi Wolsperger Dolezil.
Dukat webshop lansiran je potkraj 2020. godine kada je pandemija određivala značajan dio društvenih i poslovnih smjernica. Kako ste se odlučili na iskorak u internetsku prodaju i što je bilo ključno za donošenje te poslovne odluke?
Kako i sami kažete, pandemija COVID-19 značajno je utjecala na niz promjena kako u našim privatnim životima, tako i na razini društva, ali i poslovnog okruženja, na operativnim pa tako i strateškim razinama.
Tako smo i mi u Dukatu tražili načine da potrošaču omogućimo sigurnu, laku, praktičnu i brzu nabavku omiljenih i svakodnevno potrebnih namirnica. Jedan od načina kako smo to činili bilo je i lansiranje Dukat webshopa krajem 2020. godine.
Sada već imate dosta iskustva u internetskoj prodaji. Kako ste s tim vremenskim odmakom zadovoljni prodajnim rezultatima u ove tri godine online poslovanja?
Izuzetno smo zadovoljni prodajnim rezultatima budući da su potrošači vrlo brzo prepoznali vrijednosti i benefite kupnje Dukat, President i Galbani asortimana na našem webshopu. Iako smo u početku na online prodaju možda gledali više kao na alat za premošćivanje pandemijskog razdoblja, sretni smo što smo uspjeli Dukat webshop pozicionirati kao dodatni kanal prodaje, s lojalnim i redovnim kupcima i lijepim rastom svih parametara uspješnosti projekta.
Što sve nudite na Dukatshop.hr te po čemu je ponuda specifična odnosno što biste izdvojili kao njen glavni USP?
Najsvježiji proizvodi uz najpovoljnije cijene, besplatni nagradni program i besplatna dostava već drugi dan jedinstvene su prednosti koje nudimo našim potrošačima, a koje su svakako odredile uspjeh Dukat webshopa. Izuzetno se ponosimo i našom korisničkom podrškom, našim kolegama koji u svakodnevnoj komunikaciji s potrošačima čine njihovo korisničko iskustvo još boljim. A kao “šećer na kraju”, tu je naš kolega Boris koji će brzo i sigurno dostaviti kupljenu robu uz zahvalu, iskren osmijeh i obilje pozitivne energije.
Postoji li razlika u cijeni proizvoda koji se nude u internetskoj prodavaonici u usporedbi s tradicionalnim kanalima maloprodaje?
Na Dukat webshopu potrošači svakih 14 dana imaju mogućnost kupnje dijela asortimana po sniženim, akcijskim cijenama. Akcijski su proizvodi najčešće i oni najtraženiji.
Osim toga, Dukat webshop jedinstveno je mjesto na kojem su dostupni svi Dukat, President i Galbani proizvodi na jednom mjestu, što nije moguće postići niti u jednom formatu “brick and mortar” trgovina.
Osim toga, vaši online kupci sudjeluju i u nagradnom programu vjernosti. Koje pogodnosti dobivaju na ovaj način te koliko to vama pomaže u tome da svoje kupce bolje upoznate i personalizirate komunikaciju?
Svaku pa i najmanju kupnju na Dukat webshopu nagrađujemo nagradnim bodovima, koje kupci mogu iskoristiti ili kao popust za neku od budućih kupnji ili pak bodove mogu zamijeniti za predmete iz našeg nagradnog programa. Radi se uglavnom o visoko kvalitetnim dodacima za kuhinju poput primjerice tanjura i šalica danskog brenda House Doctor i slično. Neki od najtraženijih artikala svakako su ribež za tvrde sireve poput našeg finog President Ribanca te drveni set nožića za maslac.
Kako bi online prodaja bila uspješna, ključna sastavnica je pravovremena dostava. Kolika je cijena dostave te u kojim je područjima dostupna?
Ideja iza Dukat webshopa jest omogućiti našim kupcima ugodno i pozitivno korisničko iskustvo, bez “popikavanja”, skrivenih troškova i sl. Tako smo odredili minimalan iznos košarice od 33,18 eura koji našim kupcima garantira besplatnu dostavu. U slučaju kupnje manjeg iznosa od minimalnog, trošak dostave se naplaćuje 2,65 eura, no ovdje moram istaknuti kako je takvih kupnji uistinu malo. Dostavu u ovom trenutku radimo na područjima Zagreba i okolice te gradova Zaprešića, Samobora, Svete Nedelje i Velike Gorice.
Iako većina kupaca koristi digitalno plaćanje, prema istraživanjima koje provodi udruga eCommerce Hrvatska, što potvrđuju i podaci istraživačkih agencija, još uvijek imamo dosta kupaca koji žele plaćati pouzećem. Koji su načini plaćanja dostupni na Dukat webshopu?
Na Dukat webshopu moguće je isključivo kartično plaćanje i u ove četiri godine koliko poslujemo online, zaprimili smo tek nekoliko upita vezanih za druge načine plaćanja.
Koliko ukupno kupaca imate na mjesečnoj razini te bilježite li rast vrijednosti prosječne košarice?
Prosječna vrijednost košarice neprekidno raste a ono što je interesantno, a usudila bih se reći i očekivano, jest da je prosječna vrijednost košarice na webshopu veća od prosječne vrijednosti košarice za mlijeko i mliječne proizvode u tradicionalnim trgovinama.
Planirate li dalje razvijati kanal internetske prodaje te na koje se aspekte pritom planirate u najvećoj mjeri fokusirati?
Svakako. Dukat webshop prodajni je kanal koji zaslužuje ulaganja i razvoj, kako u prodajnom pogledu, tako i u širem poslovnom kontekstu izgradnje odnosa s našim potrošačima te dodatnog učvršćivanja pozicije Dukata kao inovatora i predvodnika novih trendova u domaćoj mliječnoj odnosno prehrambenoj industriji.
Kada posjetite bilo koju web stranicu, ona može pohraniti ili dohvatiti informacije na vašem pregledniku, uglavnom u obliku kolačića. Ovdje možete upravljati postavkama svojih preferencija za kolačića.