DPDgroup je s Crnim petkom ušao u vrhunac sezone 2018. godine

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Crni petak, poznatiji i kao Black Friday, postao je neslužbeni početak božićne shopping groznice. 72%  e-kupaca smatra da je u trenutku online kupovine vrlo važnim znati koja će dostavna služba dostaviti paket.

DPDgroup očekuje povećanje volumena paketa od 20%, dosežući vrhunac od 8 milijuna dostavljenih paketa na 22. prosinac

Online prodaja nastavila je svoj dvoznamenkasti rast – europski promet e-trgovine povećao se za 11%, dosežući dobit od 534 milijardi € u 2017. godini, dok je u 2018. predviđen rast od 13% s dobiti od 602 milijardi €[1].

Volumeni e-trgovine značajniji su po završetku godine. Povećanje u volumenima započinje Crnim petkom koji je ove godine pao na 23. studeni. Ovom rastu svakako pridonosi i 26. studeni, takozvani Cyber ponedjeljak (Cyber Monday)koji slijedi nakon Crnog petka i uvertira je u božićnu hopping „groznicu“.

Vrhunac sezone kupovanja dobit će svoj epilog tek polovicom siječnja kada dominiraju online popusti, kao i povrati robe kupljeni tijekom cijelog ovog perioda. Vrijeme od Crnog petka do polovine siječnja naredne godine obilježava vrhunac sezone, odnosno peak period.

Krajem godine, unutar DPDgroup očekuje se povećanje volumena paketa od 20 do 35%, što znači da će se kroz DPDmrežu dnevno dostaviti 7,5 milijuna paketa te čak 8 milijuna na ključan dan sezone – 22. prosinac 2018.

DPD Croatia svjestan povećanog obujma posla, za ovaj dio godine počeo se pripremati mjesecima ranije. Tako su depoi u Zadru i Splitu preseljeni na nove i veće lokacije koje su primjerenije za rukovođenje povećanim obujmom posla. Otvorena su i dva nova skladišta u Gospiću i Pločama, čime je DPD dostavna mreža u Hrvatskoj obuhvatila ključne točke s kojih se lako može doprijeti do manje naseljenih mjesta. Uz to, naši dostavni kapaciteti dodatno su ojačani presort sustavom, kojim su operativni procesi ubrzani, novim turama i subotnjom dostavom te radnim vremenom od 0 do 24 sata centralnog skladišta u Zagrebu.

DPDgroup je spreman za izazov

Kao stručnjak u dostavi, DPDgroup poduzima unaprijed konkretne korake:

  • radno vrijeme i smjene produljene su kroz svih 900 depoa unutar DPDgroup;
  • mnoge rute i kuriri uključeni su u Pickup i dostavnu flotu kako bi se uspješno odgovorilo na povećanu potražnju u periodu vrhunca sezone;
  • planiranje dodatnih kapaciteta međunarodnih linija;
  • poboljšane koordinacije između odjela operacija i prodaje, kroz koju se raniji prikupi paketa procjenjuju u bliskoj komunikaciji s klijentima.

Važno je znati koja će dostavna služba dostaviti paket prije finaliziranja narudžbe

U ovom, za naše tržište, važnom periodu godine, DPDgroup pretpremijerno otkriva ključne podatke od posljednjeg istraživanja navika e-kupaca, e-shopper barometer-a: 72%[2] e-kupaca smatra vrlo važnim znati tko je dostavna služba u trenutku naručivanja robe s interneta jer ih taj podatak čini dodatno sigurnima u finaliziranje same narudžbe.

Izvješće o DPDgroup e-shopper barometer istraživanju 2018.  bit će u potpunosti objavljeno na službenoj web stranici DPDgroup i društvenim medijima u siječnju 2019. godine.

Share.

About Author

Comments are closed.

x

Naše web stranice koriste kolačiće koji nam omogućavaju korištenje Google Analyticsa te oglašavanje prema našim posjetiteljima. Ako želite znati više, pročitajte našu Politiku Privatnosti ili nas kontaktirajte.

Prihvaćam Ne prihvaćam