DHL – Ponovno osmišljavanje ambalaže

Zbog globalizacije i e-trgovine raste ukupna količina isporučenih proizvoda, a paketi se otpremaju sve dalje, putem dužih i složenijih prekograničnih logističkih mreža. Studija koju je proveo DHL među svojim klijentima i partnerima pokazala je kako će za devet od deset poduzeća ambalaža imati važnu ulogu u sljedećih tri do pet godina.

Novo izvješće DHL-a naziva „Ponovno osmišljavanje ambalaže“ nudi sveobuhvatan uvid u budućnost ambalaže u logističkoj industriji. Zbog razvoja sustava ekspresnih pošiljaka koje se mogu pratiti i sve popularnijih usluga pretplate često se otpremaju pošiljke koje se sastoje od jednog proizvoda što uzrokuje veće emisije ugljika i stvaranje ambalažnog otpada. Veća raznolikost proizvoda u e-trgovini dovodi do pojave novih izazova s kojima se susrećemo u otpremi i ambalaži. Pokazalo se da se ispitanici često suočavaju sa sljedećim problemima: kako potrošiti razuman iznos na ambalažu, kako smanjiti broj pošiljki koje su oštećene u transportu i kako optimizirati dostupni kapacitet transporta. 

„Izvješće o trendovima i studija za naše klijente pokazuje koliko zapravo jednostavna, čvrsta ambalaža koja se može reciklirati pridonosi sveukupnom pozitivnom iskustvu klijenta. Međutim, ubrzane promjene potreba poduzeća, klijenata i šireg okruženja povećavaju troškove i smanjuju učinkovitost. Vjerujemo kako će usvajanje novih alata za optimizaciju ambalaže, novih materijala i tehnologija rukovanja ambalažom značajno povećati učinkovitost i produktivnost. To će, naposljetku, potaknuti promjene u operacijama u lancima opskrbe i logističkim procesima.“

Matthias Heutger, viši potpredsjednik i globalni voditelj Odjela za inovacije i komercijalni razvoj DHL-a

Logistička industrija imat će ključnu ulogu u smanjenju troškova, neugodnih iskustava klijenata i utjecaja ambalaže na okoliš. Ona mora usvojiti nove tehnologije, materijale i procese diljem svog vrijednosnog lanca:

  • Optimizacija ambalaže

Pošiljke koje nisu napunjene do vrha glavni su razlog oštećenja proizvoda, a višak prostora negativno utječe na troškove i mjere održivosti. Stoga, poduzeća uvode softver koji će točno izračunati najbolji mogući omjer proizvoda, kutija i paleta i rezultate proslijediti preuzimateljima.

  • Automatizacija ambalaže

Automatizirani procesi istovara, sustav za pakiranje i označavanje nakon silaska proizvoda s proizvodne linije, i kolaborativni roboti kojima se olakšava sezonsko pakiranje i potreba za dodatnim zapošljavanjem,omogućuju poduzećima da pronađu ravnotežu između rastućeg tržišta e-trgovine i sve starije radne snage.

  • Održivi materijali ambalaže

U DHL-ovoj studiji, većina ispitanika rekla je, kada govorimo o ambalaži, kako je uvođenje održivih materijala za ambalažu glavni prioritet u bližoj budućnosti.

  • Ponovno uporabljiva ambalaža i obrnuta logistika

Iako je u zadnje vrijeme poraslo korištenje ponovno uporabljivih materijala i programa za recikliranje u sustavu zatvorene petlje kako bi se eliminirao otpad, neki izazovi i dalje postoje.

  • Pametna ambalaža

Tehnologije pametne ambalaže kao što su pametne naljepnice ili oznake, i mjere zaštite proizvoda u zadnjoj fazi, osnažuju vezu između klijenta, lanca opskrbe i paketa korištenjem opcije objavenovosti u stvarnom vremenu o statusu i lokaciji same pošiljke.

Izvješće o trendovima „Ponovno osmišljavanje ambalaže – Perspektiva DHL-a o budućnosti ambalaže u logističkoj industriji“ dostupno je za besplatno preuzimanje na stranici DHL-a.

About Author

Comments are closed.

Naše web stranice koriste kolačiće koji nam omogućavaju korištenje Google Analyticsa te oglašavanje prema našim posjetiteljima. Ako želite znati više, pročitajte našu Politiku Privatnosti ili nas kontaktirajte.

Privacy Settings saved!
Privacy Settings

When you visit any web site, it may store or retrieve information on your browser, mostly in the form of cookies. Control your personal Cookie Services here.

These cookies are necessary for the website to function and cannot be switched off in our systems.

In order to use this website we use the following technically required cookies
  • wordpress_test_cookie
  • wordpress_logged_in_
  • wordpress_sec

Decline all Services
Accept all Services
ecommerce

Prijavi se na newsletter i preuzmi vodič za online prodaju (PDF) 

54 stranice ekskluzivnog sadržaja za poboljšanje prodaje - BESPLATNO!