DHL Express najavljuje sljedeći val rasta e-trgovine

DHL Express, svjetski pružatelj ekspresnih usluga objavio je novi izvještaj  “Ultimate B2B E-commerce Guide: Tradition is out. Digital is in”. Ova studija predviđa snažan rast B2B E trgovine u narednim godinama: do 2025. godine 80 % svih B2B prodajnih interakcija odvijat će se digitalno. Utjecaj pandemije Covid-19 na tempo digitalizacije i kupovno ponašanje tehnološki naprednih milenijalaca, koji su danas donositelji B2B odluka, glavni su pokretači globalnog rasta e-trgovine. Ono što se predviđa za budućnost B2B sektora, već je bilo vidljivo u značajnom porastu B2C e-trgovine tijekom posljednjih godina, gdje je DHL Express zabilježio visoke stope rasta, posebno u doba praznika i mega kupovine tijekom Black Friday-a, Cyber Monday-a). Ukupni volumeni B2C E- trgovine unutar DHL Express mreže su bili povećani  u 2020. za približno 40 % u odnosu na 2019.godinu.

Ovaj pozitivan razvoj poslovanja također se odrazio u financijskim rezultatima tvrtke za fiskalnu 2020. godinu: s ukupnim prihodom od 19,1 milijarde eura (+ 11,9 % na godišnjoj razini) i EBIT-om od 2,7 milijardi eura (+ 34,9 %), DHL Express jedinica, dio  DP DHL Grupe, završila je 2020. godinu s najboljim rezultatom u 50 godina poslovanja. Zahvaljujući svojoj svjetskoj mreži i širokoj usluzi djelatnosti, DHL Express uspio se prilagoditi brzim trgovinskim tokovima. Prisutnost u više od 220 zemalja i teritorija pomogla je potrošačima i poslovanju  da ostanu povezani omogućavajući trgovinu širom svijeta i tijekom pandemije Covid-19.

“Čak i u vremenima svjetskih zatvaranja, globalizacija je pokazala svoju otpornost, potaknuta digitalizacijom i snagom globalne trgovine”, kaže John Pearson, CEO of DHL Express. „Ovi su trendovi doveli do sve većeg broja potrošača koji su svoje kupovne aktivnosti preusmjerili  online. Pandemija je ubrzala ovaj razvoj kao nikada prije, naglim porastom poslovanja tvrtki koje prodaju svoju robu na globalnom tržištu. E-trgovina i globalna logistika omogućili su održavanje ekonomije i ublažavanje utjecaja Covid-19 za mnoge naše klijente. “

Ubrzanje rasta e-trgovine tijekom Covid-19

Nije samo B2C e-trgovina rasla zbog kontinuirane digitalizacije i promijenjenog ponašanja potrošača pri kupnji. U 2019. godini, prije pandemije, globalna prodaja na B2B E-commerce mjestima i tržištima već je porasla za 18,2 % da bi dosegla 12,2 bilijuna USD, nadmašujući veličinu tržišta B2C sektora. Kroz Covid-19 i ubrzanje digitalizacije, procjenjuje se da će ovaj globalni B2B E- trgovine doseći 20,9 bilijuna USD do 2027. godine.

Ogroman potencijal u B2B e-trgovini pokretali su i milenijalci

Izvještaj, koji je sastavio DHL Express, otkriva čimbenike koji potiču rast globalnog B2B tržišta E -trgovine. Izuzev općih trendova poput globalizacije i digitalizacije, nova generacija milenijalaca orijentirana na tehnologiju počinje davati svoj trag. Već milenijalci čine 73 % donosioca odluka o kupnji u B2B segmentu, a njihova iskustva u B2C sektoru razlogom su velikih očekivanja prilikom sklapanja B2B transakcija, potičući tvrtke da ulažu u digitalna rješenja, poput prodajnih platformi.

Ako B2B tvrtke žele maksimalno iskoristiti nove prekogranične E-commerce mogućnosti moraju se  prilagođavati promjenjivim načinima kupnje. Pogotovo s nadolazećom generacijom milenijalaca kao B2B donosiocima odluka, koji dalje potiču digitalizaciju sektora. B2B korisnička iskustva moraju biti usklađenija s digitalnim B2C iskustvima.

U 2020. DHL Express isporučio je ukupno 484 milijuna pošiljki za svoje kupce (B2C i B2B) širom svijeta, oko 9 % dnevno više nego u 2019. Da bi se prilagodio ovom značajnom rastu svoje mreže, DHL Express nastavlja ulagati godišnje više od milijardu eura u nove objekte širom svijeta kako bi se povećao kapacitet sortiranja (više od 65 % od 2013.), zapošljava nove zaposlenike (više od 10.000 na godišnjoj razini) i dodaje novi teretni zrakoplov svojoj floti. U tom kontekstu, DHL Express nedavno je najavio kupnju još osam širokotrupnih zrakoplova Boeing B777 i partnerstvo sa Smartlynxom na Malti kako bi svojoj floti dodao dva Airbusa A321. Ovim mjerama DHL Express osigurava klijentima širom svijeta korist globalnog E-commerce rasta.

Ultimate B2B E-commerce Guide:

Tradition is out. Digital is in

About Author

Comments are closed.

Naše web stranice koriste kolačiće koji nam omogućavaju korištenje Google Analyticsa te oglašavanje prema našim posjetiteljima. Ako želite znati više, pročitajte našu Politiku Privatnosti ili nas kontaktirajte.

Privacy Settings saved!
Privacy Settings

When you visit any web site, it may store or retrieve information on your browser, mostly in the form of cookies. Control your personal Cookie Services here.

These cookies are necessary for the website to function and cannot be switched off in our systems.

In order to use this website we use the following technically required cookies
  • wordpress_test_cookie
  • wordpress_logged_in_
  • wordpress_sec

Decline all Services
Accept all Services
ecommerce

Prijavi se na newsletter i preuzmi vodič za online prodaju (PDF) 

54 stranice ekskluzivnog sadržaja za poboljšanje prodaje - BESPLATNO!