Darko Brzica – SEO Tips&Tricks za 2020

Stručnjak za SEO sa više godina iskustva u industriji, Darko Brzica, jedan je od speakera na CRO Commerce 2020. Izradio je mnoge SEO strategije od off-site SEO-a do Content Marketinga i lokalnog SEO-a. Kaže da mu je jedina prava ljubav on-site SEO.

Darko će na konferenciji s nama podijeliti savjete i trikove za SEO u 2020, a danas će nam odgovoriti na nekoliko pitanja vezanih uz SEO.

Mogu li trgovci sami raditi SEO? Ako da, što mogu sami napraviti, ako nemaju veliko predznanje?

Naravno da mogu, pitanje je da li bi trebali 🙂 U današnje vrijeme, postoji pregršt informacija na internetu o tome kako raditi SEO, kako da budete prvi i tako dalje, ali većina njih su previše opće i ne daju puno vrijednosti. Ono što mogu sami napraviti je birati tko im radi site i kako ga radi. Inzistirajte da vaš site bude brz i lagan za korištenje, da bude siguran (HTTPS) i da ga radi netko tko je makar upoznat s osnovama SEO-a.

S kojim se najčešćim SEO propustima susrećete?

Prije par godina, dok SEO nije bio toliko popularan, često sam se susretao sa sitevima koji nisu uopće optimizirani. Nemaju osnovne elemente optimizacije napravljene, spori su, itd. U današnje vrijeme, kada je većina ljudi čula za SEO, broj jedan problem je takozvana “Kanibalizacija ključnih riječi”. Laički rečeno, ljudi su čuli da ako staviš puno ključnih riječi na site, on će se pojaviti na Google-u 🙂 I ovo dovodi do problema da ljudi “trpaju” ključne riječi na gomilu svojih stranica, i gdje treba i gdje ne treba. Često je rješavanje samo ovog problema dovoljno da se siteu poveća organski promet.

Je li bitniji SEO ili Google Ads? 😊

Često dobivam ovo pitanje i mislim da sam oduvijek odgovarao isto: I jedno i drugo je bitno ukoliko vam biznis ovisi o online prometu. Google Ads će vam donijeti instant rezultate, jako je lako napraviti računicu: Moram uložiti X novaca da bih dobio Y novaca nazad. Sve dok je X manji od Y, trebate raditi Google Ads. SEO je drugačija vrsta marketinga. SEO je ulaganje u budućnost vašeg sitea, i najveći broj velikih eCommerce siteova dobija preko 80% svog prometa putem organske pretrage. Ali ni jedan od njih nije došao do toga preko noći. Google Ads možemo usporediti sa sprintanjem, a SEO sa maratonom 🙂

Otkrijte nam jedan trik za SEO u 2020!

Trik je da ne tražite trikove 🙂 Postoji 1000 trikova na koje možete uzeti “brzu lovu” ali sutra ćete nestati sa Google-a. Uvrstite SEO u svoj plan za 2020, odvojite budžet i krenite raditi. SEO se svodi na trud, vrijeme, i novac. Ove tri stavke uvijek funkcioniraju i funkcioniraju dugotrajno.

Želite znati više o izgradnji uspješnog webshopa?

Upišite eCommerce Akademiju i postanite certificirani voditelj webshopa

moguće je i online sudjelovanje

About Author

Comments are closed.

Naše web stranice koriste kolačiće koji nam omogućavaju korištenje Google Analyticsa te oglašavanje prema našim posjetiteljima. Ako želite znati više, pročitajte našu Politiku Privatnosti ili nas kontaktirajte.

Privacy Settings saved!
Privacy Settings

When you visit any web site, it may store or retrieve information on your browser, mostly in the form of cookies. Control your personal Cookie Services here.

These cookies are necessary for the website to function and cannot be switched off in our systems.

In order to use this website we use the following technically required cookies
  • wordpress_test_cookie
  • wordpress_logged_in_
  • wordpress_sec

Decline all Services
Accept all Services
ecommerce

Prijavi se na newsletter i preuzmi vodič za online prodaju (PDF) 

54 stranice ekskluzivnog sadržaja za poboljšanje prodaje - BESPLATNO!