CRO Commerce: Budućnost elektroničkog plaćanja

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Autentifikacija korisničkog iskustva i budućnost elektroničkog plaćanja neke su od tema predavanja koja smo imali priliku poslušati na CRO Commerce 2019 konferenciji na kojoj se okupilo više od 300 sudionika.

Nova direktiva o platnim uslugama

Autentifikacija korisničkog iskustva kod platnih transakcija je jedan od najvažnijih faktora koji
utječu na dolazeće promjene u regulaciji elektroničkog plaćanja u budućnosti. Od rujna 2019, dvofaktorska autentifikacija će biti mandatorna prema propisima Regulatory technical standards iz nove direktive o platnim uslugama.

Laszlo Szetnics, Mastercard

”Ako želite poboljšati korisničko iskustvo u checkout procesu, važno je da jasno iskomunicirate korištenje dvofaktorske autentifikacije” – savjetuje Laszlo Szetnics, Business Development Director u Mastercard Europe.

Postoje pristupi i tehnologije koje mogu pomoći u postizanju zadovoljavajućeg korisničkog
iskustva. U svom izlaganju Szetnics je podijelio Mastercardovu viziju o budućnosti autentifikacije, zajedno sa svim zahtjevima i promjenama koje će utjecati na stvaranje optimalnog korisničkog iskustva.

Online plaćanje raste, ali u manjoj mjeri od fizičkog

U sklopu panel rasprave pod nazivom Budućnost online plaćanja i korisničko iskustvo, Ivan
Rebrović, Head of Sales Monri Payments istaknuo je da budućnost online plaćanja lagano dolazi, samo je pitanje u kojem roku i koliko će biti učinkovito.

Ivan Rebrović, Monri

Kao primjer je naveo nove faktore autentifikacije pomoću biometrije i otiska prsta, PSD2 direktivu koja će olakšati način plaćanja putem interneta kroz direktno terećenje transakcijskog računa, te razne providere poput WeChata.

Izgradnja potpunog korisničkog iskustva

Anita Lacmanović iz SAP-a je najavila je veliku transformaciju i kompletnu promjenu fokusa.

U svom izlaganju predstavila je C/4HANA portfolio koji predstavlja kompletno cloud end-to-end rješenje koje pokriva cijeli proces lead-to-cash. SAP C/4HANA portfolio gradi pouzdane odnose između brenda i kupca, te pomaže upravljati potpunim korisničkim iskustvom.

Anita Lacmanović, SAP

Ispunite kratki upitnik i ostvarite brojne pogodnosti
kao član Udruge eCommerce Hrvatska.

Share.

About Author

Comments are closed.

Naše web stranice koriste kolačiće koji nam omogućavaju korištenje Google Analyticsa te oglašavanje prema našim posjetiteljima. Ako želite znati više, pročitajte našu Politiku Privatnosti ili nas kontaktirajte.

Privacy Settings saved!
Privacy Settings

When you visit any web site, it may store or retrieve information on your browser, mostly in the form of cookies. Control your personal Cookie Services here.

These cookies are necessary for the website to function and cannot be switched off in our systems.

In order to use this website we use the following technically required cookies
  • wordpress_test_cookie
  • wordpress_logged_in_
  • wordpress_sec

Decline all Services
Accept all Services