Upoznajte Gorana Blagusa, speakera na našoj CRO Commerce konferenciji koja se održava 29.9.2023. na Ekonomskom fakultetu Zagreb.
Goran Blagus, čovjek kojeg se zove kada imate odličan proizvod koji tržište ne prepoznaje ili se pojavila konkurencija koja vam kvari planove i financijsko stanje tvrtke, a razlog tome je što poslovno-prodajni procesi ne funkcioniraju ili ne postoje.
S 25+ godina poslovnog iskustva iz poduzetništva, managementa i prodaje, bio je uključen u razvoj prvih web shopova u Hrvatskoj (kao projektant, voditelj projekta, konzultant, ali i kao programer), dok se danas u ECommerce svijetu bavi optimizacijom i razvojem prodajnih procesa temeljene na psihologiji prodaje.
Buyers journey najveći je fokus njegovog sadašnjeg djelovanja u ECommerce svijetu, ali efikasno pokriva i područja newslettera, prodajnih pisama, tehnika i vještina prodaje i prezentacija te management vještina potrebnih top i srednjem managementu.
U sklope e-commerce akademije drži predavanja na temu “Psihologija prodaje” te kroz to predavanje ali i različite tekstove i sadržaje mijenja percepcije vođenja poslovanja vlasnicima i voditelja web shopova kako bi uvidjeli da nije dovoljno staviti fokus samo na tehniku, nisku cijenu i ekspresnu dostavu.
U posljednje vrijeme voli podsjetiti na jednu jako važnu mentalnu postavku: “Ljudi ne vole da im se prodaje, ljudi vole kupovati!”
U svjetlu promjena percepcija spola i roda stvorio se dojam da je sve to jako komplicirano, no kako god to bilo i što god o tome mislili, često kao voditelji i vlasnici web shopova ne razmišljamo o tome jer nam je nešto drugo najbitnije – prodaja.
Kako najbolje i najefikasnije prevesti i dovesti posjetitelja web shopa da stavi proizvod u košaricu, kako da pregleda tu istu košaricu, kako da sa zadovoljstvom utipka brojeve svoje kreditne kartice i kako da na kraju svega s nestrpljenjem očekuje naručeni proizvod ili uslugu – pitanja su na koje svi želimo znati odgovore. I da, nemojmo zaboraviti na još jedan “kako” (korak) – kako da nam sa zadovoljstvom i oduševljenjem ostave recenziju, podijele preporuku, posheraju link na web shop.
Tema buyers journey je postala TOP tema raznih vlasnika web shopova, zato što tehničko rješenje svakog web shopa više nije teško kopirati, a borba s najnižom cijenom i najkraćim rokom isporuke nije više presudni element kod odluke kada i kako posjetitelj web shopa postaje kupac.
Sitnice i mali, često nevidljivi, elementi su postali sve važniji u današnjem ecommercu, a jedna od tih tema je osim poznavanja tko nam je ciljna skupina jest i poznavanje kako i na koji način funkcioniraju njihovi mehanizmi odlučivanja i kako izgledaju emotivne borbe i odluke koje se dešavaju u zadnjem koraku (ono kad utipkavaju broj kartice).
Na ovoj radionici zaronit ćemo u dark side prodaje i kako na najnižoj razini emotivnog odlučivanja izgleda put i proces kada su nam kupci pretežno žene, a kada su to pretežno muškarci.
Peta konferencija u organizaciji trgovaca
29.9.2023.
Ekonomski fakultet Zagreb
HUMANS VS MACHINES
Sesija istekla
Ponovo se prijavite. Stranica za prijavu otvorit će se u novom prozoru. Nakon što se prijavite, možete je zatvoriti i vratiti se na ovu stranicu.
Kada posjetite bilo koju web stranicu, ona može pohraniti ili dohvatiti informacije na vašem pregledniku, uglavnom u obliku kolačića. Ovdje možete upravljati postavkama svojih preferencija za kolačića.
Komentari