fbpx

CRO Commerce 2022: Što online trgovcima donosi nova regulativa

Upoznajte Dijanu Kladar, speakera na našoj CRO Commerce konferenciji koja se održava 7.10.2022. u Krašu Zagreb, a moguće ju je pratiti i online.

Tko je Dijana Kladar?

Dijana Kladar je odvjetnica sa dugogodišnjim i raznolikim iskustvom rada u odvjetništvu, uz užu specijalizaciju na područjima zaštite osobnih podataka, prava potrošača, retaila te life sciences (lijekovi, medicinski proizvodi). U navedenim područjima surađuje s društvom za poslovno savjetovanje Vision Compliance.

 Svojim radom u izvršnom odboru eCommerce Hrvatska svakodnevno daje doprinos razvoju elektroničkog poslovanja i razvoju digitalnih tehnologija (AI, app za platni promet, digitalni marketing i sl.).

Pored navedenog, iza sebe ima iskustvo rada kao član zakonodavne radne skupine za izradu Zakona o zaštiti potrošača pri Ministarstvu gospodarstva i održivog razvoja, te Zakona o provedbi GDPR pri Ministarstvu pravosuđa i uprave.

S obzirom na područje rada, Dijana ima bogato iskustvo zastupanja trgovaca u sporovima pred inspekcijom i sudovima te u postupcima spajanja i preuzimanja multinacionalnih kompanija, malih i srednjih poduzetnika.

O čemu će pričati na CRO Commerce 2022?

U 2022. mnogo je novosti za poduzetnike; te novosti se prenose u područjima marketinga, prikazivanja cijena, provođenja popusta i u reklamacijskom postupku, a u pripremi do kraja godine su i izmjene Zakona o radu. Osim broja pravila povećale su se i kazne za slučaj nepoštivanja tih pravila. Najaktualnije obveza je da od 5. rujna 2022. trgovci moraju uz sve iskazane cijene u HRK iskazati i cijenu u eurima, preračunatu prema fiksnom tečaju, što se pojačano nadzire. Tržišna i turistička inspekcija Državnog inspektorata su u samo pet dana, odnosno od prvog dana obveznog dvojnog iskazivanja cijena roba i usluge provele 867 inspekcijskih nadzora, u kojima je ukupno utvrđeno 285 povreda odredbi Zakona.


Iz tog razloga bitno je da su i ostali vidovi poslovanja u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača, posebice s obzirom na nova pravila od svibnja, koja se odražavaju na marketing, prodaju i reklamacije. Sve ćete saznati na ovom predavanju s Dijanom Kladar.

Peta konferencija u organizaciji trgovaca

29.9.2023.

Ekonomski fakultet Zagreb

HUMANS VS MACHINES

O Autoru

eCommerce Hrvatska
Glavni cilj udruge eCommerce Hrvatska je povećati povjerenje u online kupovinu. Učlanite se i podržite rad Udruge!

Komentari

Odgovori

Želiš povećati povjerenje na svom webshopu? Postani član!

Punopravno članstvo uključuje besplatnu Safe Shop certifikaciju i sustav za prikupljanje recenzija.
>