Upoznajte Roberta Petkovića, govornika na našoj CRO Commerce konferenciji koja se održava 15.2.2019. u Zagrebačkom Inovacijskom Centru na Velesajmu.
Dosadna verzija:
Robert je stručnjak za Google Analytics s više od 20 godina iskustva u svemu vezanom uz web. Može izvući korisna saznanja iz podataka koje je prvi puta vidio prije 5 minuta, kao i svirati bubnjeve pred 10 tisuća ljudi. Studirao je psihologiju pa voli previše analizirati sve.
Radio je kao analitičar u Multilinku, Degordianu i Agrokoru, a trenutno je angažiran u agenciji Bruketa&Žinić&Grey. Jedan je od rijetkih stručnjaka u regiji koji svakodnevno koristi Analytics, te surađuje s vodećim svjetskim stručnjacima na području web analitike.
Zanimljivija verzija?
Petko već više od 20 godina, još od studija psihologije, promatra brojke i grafove koje izbacuju razni webovi i te iz njih pokušava analizirati ponašanja kupaca. Među prvima je u nas implementirao ecommerce u analitici, pa je kroz njegove implementacije već prošlo preko milijardu eura, ali njemu nikako da dosadi razdvajanje bitnih podatak od onih koji su fora.
Kažu da mu predavanja znaju biti zanimljiva i nimalo dosadna, a u slučaju dosade uvijek može i zapjevati na konferencijski mikrofon.
Kupci se žele obraćati vašem brendu na isti način putem svih medija i ne žele različiti pristup online od onog kojeg dobiju offline. Stoga se i u webshopu ponašaju na sličan način kao u trgovini: gledaju slične proizvode, stavljaju ih i vade iz košarice i slično.
U ovom ćete predavanju vidjeti neke konkretne primjere korištenja EnhancedEcommerce modula Google Analyticsa pomoću kojih možete bolje razumijeti ponašanje svojih posjetitelja te poboljšati rast svoje trgovine.
Zašto je to bitno za trgovce?
Profesionalci često zaziru od analitike jer im daje previše podataka koji su suhoparni, nezanimljivi i nerazumljivi. Kroz ovo ćete predavanje naučiti koje podatke ne treba zanemariti, koje podatke možete početi gledati na drugačiji način, a koji podaci pričaju zanimljivu priču ako ih pažljivo pogledate.
– Analitika nam omogućuje da brže i jeftinije radimo istraživanja o ponašanju web kupaca nego da smo na terenu, no većina se korisnika i dalje drži samo juzera i prometa
– Voditi web dućan bez korištenja analitike isto je kao i voziti automobil bez ploče s instrumentima. Web analitika daje nam veliku količinu povratnih informacija, koje bismo trebali koristiti za uspješnu vožnju naše web trgovine informatičkom autocestom. Što više kvalitetnih podataka dobivamo, to nam je lakše donijeti odluku o pravovremenom prelasku u drugu traku ili još bolje – o pretjecanju konkurencije.
– Analitiku za web trgovinu treba planirati dok je web još u početnoj fazi – prije samog programiranja. Implementacija analitike „kad je sve gotovo“ može znatno poskupiti projekt
– Svaki web mora imati svoj cilj
– Pametne telefone još rijetki koriste samo za telefoniranje. Zašto onda u praksi koristimo digitalni marketing kao da je riječ o tisku? (alternativa: zašto onda web trgovine u praksi tretiramo lošije nego fizičke trgovine?)
– Ako ste u analitiku ubacili pogrešan ili nepotpun podatak, takve ćete i zaključke donijeti. Pogrešne i nepotpune.
– Nitko ne treba analitiku dok grafovi skaču u visine. Kad grafovi krenu na dolje, oni koji su ispravno pratili podatke, znat će kako vratiti trendove. Ostali aktiviraju „panic mode“
– Više vrijedi jedno mjerenje nego mišljenje tisuću stručnjaka
– Moj „10 yearschallenge“? Prije 10 godina sam (na zahtjev klijenata) uvodio praćenje ecommerce podataka u webove vodećih hotelskih lanaca na Jadranu, a danas moram objašnjavati trgovcima zašto je web analitika uopće potrebna
Voditi web dućan bez korištenja analitike isto je kao i voziti automobil bez ploče s instrumentima.
SVE JE U POVJERENJU
Pridružite se Udruzi i pokažite kupcima da ste pouzdani web trgovac.
Punopravno članstvo uključuje besplatnu
Trusted Shop certifikaciju
Sesija istekla
Ponovo se prijavite. Stranica za prijavu otvorit će se u novom prozoru. Nakon što se prijavite, možete je zatvoriti i vratiti se na ovu stranicu.
Kada posjetite bilo koju web stranicu, ona može pohraniti ili dohvatiti informacije na vašem pregledniku, uglavnom u obliku kolačića. Ovdje možete upravljati postavkama svojih preferencija za kolačića.
Komentari