5 savjeta stručnjaka za rast prekograničnih prihoda

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Cilj nam je obavještavati vas o temama online trgovine koje su vam važne. Zašto ne bismo počeli odmah? A tko je bolji glasnik važnih informacija o aktualnim ecommerce temama diljem svijeta od stručnjaka iz same industrije!

Kako predviđate budućnost nizozemske logistike vezano na učinke Brexita?

Misija nas u Ecommerce Foundation organizaciji je olakšati eCommerce poslovanje kroz razvoj praktičnog znanja i usluga te istraživanja i pružanja vrijednih uvida u tržište. To postižemo poticanjem dijeljenja znanja i alata, uključujući EcommerceWikiEcommerce reports (regionalna i nacionalna izvješća) te uspostavljanjem globalne ecommerce oznake povjerenja Safe.Shop.  

Guido van de Ven
Business Development Director
Bol.com

Prije nekoliko godina, bol.com je pokrenuo “Verkopen via bol.com”, prodajnu platformu koja je omogućila trgovcima prodaju njihovih proizvoda. Oko 19.000 poduzetnika profitiralo je koristeći marketinške snage bol.com-a, njihove usluge skladištenja, mreže isporuke (uključujući isporuku u istom danu, navečer i nedjeljom), menadžementom upravljanja povratima i operacijama koje uključuju brigu o kupcima. Kao tržišni lider, bol.com zna mnogo o internet prodaji na nizozemskom i belgijskom tržištu. Kao i u mnogim drugim zemljama, mišljenja i recenzije potrošača ključna su za uspješnu prodaju na internetu.

iDEAL je metoda plaćanja koja se najviše koristi, a dostava dan poslije je također ključan faktor uspjeha. Primijetili smo 25% povećanje prodaje kada postoji mogućnost dostave drugi dan. Nizozemci također imaju nekoliko posebnih blagdana darivanja kao što je Sinterklaas (ne radi se o Santa Clausu/Djedu Božićnjaku). Vaš lokalni pristup ključan je za uspjeh i vjerojatno jedna od najvažnijh stvari koje će činiti razliku u očima kranjeg potrošača.

I mali i veliki trgovci koriste bol.com za ulazak na nizozemsko i belgijsko tržište. Na primjer, AO (Appliances Online), veliki online trgovac na malo u Velikoj Britaniji, pokrenuo je u Nizozemskoj i vlastitu web-trgovinu ali i prodaju putem bol.com. Govoreći iz vlastitog iskustva širenja u Belgiji, ako želite postati uspješni na stranom tržištu, trebate tim ljudi koji su budni 0-24 ili partnera na tržištu koji će zamijeniti vaš tim na terenu.

Pročitajte cijeli intervju u nizozemskom Ecommerce izvješću 2018 (besplatno)

Koji su po vama potencijalni učinci Brexita na globalnu trgovinu (uključujući ecommerce)?

Jonathan Portes
Senior Fellow
The UK in a changing Europe

Sveukupno gledano, utjecaj izvan EU-a vjerojatno će biti ograničen, iako bi neka poduzeća (primjerice japanske auto kompanije s većim operacijama u Velikoj Britaniji) mogla biti negativno pogođena. Britanskim će online trgovcima možda biti teže raditi u EU-u i obratno, iako će to uvelike ovisiti o regulatornom režimu unutar pojedinih sektora.

Pročitajte cijeli intervju u UK Ecommerce izvješću 2018 (besplatno)

Koji su glavni izazovi malih i srednjih poduzeća koja imaju klijente koji naručuju izvan i/ili unutar granica?

Jeroen Leenders
Global Sales Manager
Salesupply

Dobro korisničko iskustvo će u budućnosti biti imperativ za uspješno online poslovanje u Španjolskoj, kao i u inozemstvu. Brza međunarodna dostava, besplatna dostava i besplatan povrat ključni su faktori za bolje stope konverzije i rast, i španjolski trgovci to shvaćaju.

Još jedan izazov s kojim se MSP moraju suočiti jest da će portali kao što je Amazon postati sve veći i veći u ovoj zemlji. Na razini proizvoda, Amazon gotovo zamjenjuje Google kao tražilicu ovdje u Španjolskoj. To znači da će mala i srednja poduzeća sve više tražiti dodatne kanale prodaje.

Pročitajte cijeli intervju u španjolskom Ecommerce izvješću 2018 (besplatno)

Koja je vaša vizija fizičke trgovine u odnosu na e-trgovinu? Hoće li trendovi poput “showroominga” rasti? Ili vjerujete da se taj odnos za potrošača u budućnosti bitno mijenja?

Roland Palmer
Managing Director
Alibaba Group & Alipay EMEA

Prolazimo kroz vrlo uzbudljivo razdoblje u kojem se vidi radikalna i brza transformacija maloprodajne industrije u svijetu, ali dinamično i jedinstveno online tržište u Kini pruža uvid u to kako bi budućnost trgovine mogla izgledati globalno. To je, među ostalim čimbenicima, uvjetovano valom nove vrste potrošača: mlađa, međunarodno orijentirana, tehnološki pametna i mobilno orijentirana publika koja traži kvalitetne, originalne strane proizvode.

Alibaba je pionir u tom smislu, a od 2015. reagiramo na promjenjivi svijet maloprodaje spajanjem online i offline sfera kako bismo stvorili besprijekorno korisničko iskustvo s pojedinim brandom. To je strategija koju smo uveli kao “Nova trgovina”. U strategiji “Nove trgovine” online i fizička trgovina zajednički rade na ultimativnom cilju stvaranja snažnijih veza kupca s markom i boljeg iskustva kupovine za potrošače.

Nova trgovina u potpunosti redefinira trgovinu u Kini i mijenja pravila igre za Alibabu i maloprodaju u zemlji. Očekujemo iznova osmišljenju maloprodajnu industriju potaknutu integracijom fizičke i online trgovine, logistike i podataka kroz jedinstveni lanac vrijednosti, zajedno s društvenim mrežama, interaktivnim sadržajem i zabavom na jednoj platformi. Ovi promjenjivi uvjeti tržišta tjeraju brandove da promisle o svojim strategijama interakcije s potrošačima, pri čemu podatkovna tehnologija predstavlja ključni dio jednadžbe. Na našim platformama već postoje tisuće europskih i međunarodnih tvrtki koje uspješno implementiraju svoju Novu strategiju maloprodaje. U konačnici, vjerujemo da će to rezultirati boljim korisničkim iskustvom i većom dobiti trgovca.

Pročitajte cijeli intervju u kineskom Ecommerce izvješću 2018 (besplatno)

eCommerce je u porastu na globalnoj razini. Što vidite kao prva tri pokretača rasta za ecommerce tvrtke globalno?

Kevin Cochrane
Chief Marketing Officer
SAP Customer Experience

Vjerujemo da su prva tri pokretača globalnog rasta e-trgovine u doglednoj budućnosti:

  • potražnja kupca za praktičnošću i dobrim iskustvima
  • poboljšanja logistike u ispunjavanju i povratu narudžbi
  • troškovna učinkovitost, posebno u B2B segmentu

Potražnja za praktičnošću i dobrim korisničkim iskustvima potaknula je rast e-trgovine u posljednjih nekoliko godina. Vjerujemo da će se taj trend nastaviti i u doglednoj budućnosti. E-trgovinu karakterizira trenutni pristup “bilo gdje i bilo kada”, a kao i sve više upotrebljavanje bilo kojeg uređaja za povezivanje. To su moćni mamci za kupce u trenucima kada imaju potrebe koje treba ispuniti. A kako milenijalsi postaju sve veći segment na tržištu i kako su digitalni kanali njihovi zadani kanali za kupnju (i sve ostalo), iskustva digitalne kupovine će se i dalje poboljšavati, stvarajući tako pozitivan ciklus rasta.

Još jedan trend koji će potaknuti rast e-trgovine je poboljšanje logistike u smislu povrata. Ako postoji nešto što može ograničiti potencijal rasta e-trgovine, to je logistika. To je primarni razlog zašto su Amazon i Alibaba toliko dominantni na svojim tržištima – u stanju su prevladati ovu barijeru, malo po malo, i pronaći točku diferencijacije u odnosnu na druge u tom polju. Očekujemo da će ulaganja i inovacije u ovom području nastaviti poticati rast e-trgovine.

I na kraju, vjerujemo da će troškovna učinkovitost i dalje biti nositelj rasta, posebno u B2B segmentu. Dobro je znano da prodaja proizvoda i usluga potrošačima online kanalima rezultira nižom strukturom troškova od fizičkih kanala. U B2B segmentu, sve se vrti oko smanjenja troškova prodaje omogućujući klijentima da obavljaju jednostavne i ponovljene narudžbe putem digitalnih kanala. Na taj način se oslobađaju njihovi prodajni predstavnici ili preprodavači koji se u tom slučaju mogu više posvetiti  aktivnostima koje dodaju vrijednost. Rezultat je da se njihova produktivnost povećava, što naravno smanjuje troškove prodaje.

Pročitajte cijeli intervju u globalnom Ecommerce izvješću 2018 (besplatno)

Prijavite se za Safe.Shop certifikaciju i postanite
punopravni član Udruge eCommerce Hrvatska.

U cijenu članarine je uključena certifikacija, stručna analiza i konzultacije

Share.

About Author

The Ecommerce Foundation is an independent organization, initiated by worldwide national ecommerce associations, online- and omnichannel selling companies from industries such as retail, travel and finance. By combining collective goals and efforts, the Ecommerce Foundation is able to realize projects that could not be realized on an individual basis. We facilitate the development of practical knowledge, market insights and services for which individual institutions, retail and ecommerce associations and B2C selling companies do not have the (financial) resources and/or capabilities for. We offer several services such as the EcommerceWiki, National Ecommerce Reports, Safe.Shop and Scamadviser in order to foster global digital trade.

Comments are closed.

Naše web stranice koriste kolačiće koji nam omogućavaju korištenje Google Analyticsa te oglašavanje prema našim posjetiteljima. Ako želite znati više, pročitajte našu Politiku Privatnosti ili nas kontaktirajte.

Privacy Settings saved!
Privacy Settings

When you visit any web site, it may store or retrieve information on your browser, mostly in the form of cookies. Control your personal Cookie Services here.

These cookies are necessary for the website to function and cannot be switched off in our systems.

In order to use this website we use the following technically required cookies
  • wordpress_test_cookie
  • wordpress_logged_in_
  • wordpress_sec

Decline all Services
Accept all Services