Prema anketi koju smo proveli među našim članovima, preko 40 % trgovaca koristi email automatizacije. Ipak, iz razgovora s njima sam shvatio da nisu dovoljno upoznati s tehnikama koje im mogu pomoći povećati online prodaju. Zato sam odlučio u ovom članku predstaviti svoj omiljeni alat za email marketing, koji omogućuje puno naprednije automatizacije i segmentacije od Mailchimpa.
ActiveCampaign (AC) je email marketing alat koji je napravljen samo 2 godine poslije Mailchimpa (2003. godine), ali je sa svojih preko 100.000 korisnika još uvijek slabo popularan u našim krajevima. Nažalost.
Kažem nažalost zato što sam za njega čuo tek prije 2 godine. Dotad sam koristio Mailchimp, koji je u svojoj suštini odličan alat za početnike, ali počinje raditi probleme ako radite s velikim bazama, naprednim automatizacijama i brojnim segmentima. S druge strane, Mailchimp je super jer je potpuno besplatan za prvih 2.000 konkata, dok AC nudi samo free trial, nakon čega plaćate minimalno 9 dolara mjesečno za prvih 1.000 kontakata. No vjerujte mi – isplati se.


Ovo u praksi znači da u AC ne plaćate duplo za neki kontakt koji se nalazi u više lista, te da jedan kontakt neće dobiti isti mejl ako se nalazi u više lista. Ovo drugo je moguće zahvaljujući sustavu TAG-ova.

Iako Mailchimp nudi neke mogućnosti izrade segmenata, u AC je to dovedeno do puno veće razine uz pomoć različitih TAG-ova koji se mogu dodjeljivati za kontakte koji se nalaze unutar iste liste. Dodatno, ti se TAG-ovi mogu dodjeljivati putem formi, koje možete izraditi unutar AC ili preko vanjskih alata (za više informacije pročitajte prošlotjedni članak na temu „Najbolji alat za izradu landing stranica i CTA elemenata na WordPressu“).

Ovi TAG-ovi nam omogućuju da na vrlo jednostavan način saznamo SVE o našim kontaktima (ne samo lead score, već i uzrok njihovog scorea), te da na temelju njihovih akcija pokrećemo neke automatizacije. Primjerice, svi koji su preuzeli neki ebook dobivaju TAG „PREUZEO EBOOK“, a svi koji su napravili preko 3 narudžbe dobivaju TAG „VJERAN KUPAC“. Doduše, za ovu zadnju opciju potrebna vam je integracija s webshopom putem API-ja ili putem plugina za WooCommerce (samo za korisnike s AC Plus računom i min. WP verzijom 3.0).
Iako Mailchimp ima mogućnost pokretanja automatizacija već u besplatnom paketu, one su prilično rudimentarne, te su bazirane na jednostavnim triggerima (okidačima) poput ulaska kontakta u neku listu. S druge strane, AC vam omogućuje kreiranje naprednih sekvenci koje ovise o iznosu potrošnje, broju kupovina, proizvodima, kategorijama itd. Osim toga, postoje mnoge predefinirane sekvence koje jednostavno importate u AC sustav i zamjenite copy. Zgodno, zar ne?



SVE JE U POVJERENJU
Certificirajte svoj webshop i pokažite kupcima da ste
pouzdana web trgovina
Punopravno članstvo uključuje besplatnu
certifikaciju i Safe Shop sustav za recenzije
Sesija istekla
Ponovno se prijavite. Stranica za prijavu otvorit će se u novom prozoru. Nakon što se prijavite, možete je zatvoriti i vratiti se na ovu stranicu.
Komentari