Vodič kroz sponzorirane i native članke – Bojan Bernik

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Bojan Bernik iz agencije Morgan Grey napisao je opširni "Vodič kroz sponzorirane i native članke" u kojem je na 35 stranica sažeo svojih 10 godina iskustva u medijskom zakupu portala.

U vodiču za marketing, PR i sales stručnjake ćete saznati:

✓ da zakupom sponzoriranog članka na top 5 news portala možete imati potencijalni doseg od 1.000.000 čitatelja iz Hrvatske

✓ koji veliki news portali imaju najčitaniju naslovnicu (i zašto je to bitno)

✓ koji dani u tjednu i koje vrijeme u danu su najbolji za objavu članka

✓ koliko posjetitelja velikih news portala dolazi iz Zagreba

✓ koliko posjetitelja velikih news portala je starije od 60 godina

✓ zašto portal nikada ne može biti odgovoran za rezultate sponzoriranog članka

✓ kako izračunati koji je portal isplativiji

i još puno toga...

Želiš preuzeti vodič?

...ali ne želiš primati naš newsletter? Ne brini, newsletter šaljemo samo onima koji nam za to daju izričitu dozvolu. 

Prikupljene podatke ćemo iskoristiti samo za slanje obavijesti o predavanju koje će Bojan Bernik održati na ovu temu, u sklopu eCommerce Meetupa.

Vaši podaci će biti tretirani sukladno našoj Politici privatnosti

Share.

About Author

Leave A Reply

Naše web stranice koriste kolačiće koji nam omogućavaju korištenje Google Analyticsa te oglašavanje prema našim posjetiteljima. Ako želite znati više, pročitajte našu Politiku Privatnosti ili nas kontaktirajte.

Privacy Settings saved!
Privacy Settings

When you visit any web site, it may store or retrieve information on your browser, mostly in the form of cookies. Control your personal Cookie Services here.

These cookies are necessary for the website to function and cannot be switched off in our systems.

In order to use this website we use the following technically required cookies
  • wordpress_test_cookie
  • wordpress_logged_in_
  • wordpress_sec

Decline all Services
Accept all Services