BALIK PLUS – mreža za reklamne priloge

BALIK PLUS je mreža internetskih trgovina koja se koristi za ciljano umetanje reklamnih privitaka, uzoraka i kupona za popust prema točno određenoj ciljnoj skupini izravno u pakete. Putem umetanja u pakete možemo doći do više od 3 milijuna aktivnih online kupaca u Češkoj i Slovačkoj, Poljskoj, Mađarskoj, Rumunjskoj, Hrvatskoj, Bugarskoj, Ukrajini i Sloveniji. Za naše partnere prilozi su atraktivan način da svojim klijentima ponude dodatnu vrijednost, a istovremeno smanje troškove pakiranja pošiljki.

Ľ. Fullu 9A, 841 05 Bratislava

Tel: +421 910 116 366

Email: vareckova@balikplus.sk

Ukratko:

BALIK PLUS s.r.o. je agencija za komunikaciju s online kupcima.

Svojim klijentima nudimo mogućnost korištenja ovog komunikacijskog kanala kao novog obrasca za obraćanje potencijalnim 100% internetskim kupcima umetanjem privitka za oglašavanje izravno u naručene pakete drugih e-trgovina, prema unaprijed definiranoj ciljnoj skupini, čime se do kupca dolazi u udobnost njegova doma. Osim toga, kupca ćemo doseći u trenutku kada je on naručio željeni proizvod, a uz to će u paketu dobiti zanimljivu ponudu koju može primijeniti prilikom online kupovine ili u trgovini.

Istodobno, neprestano širimo partnersku mrežu i svojim partnerima nudimo mogućnost stvaranja sustava vjernosti, putem kojeg će svoje kupce za kupnju nagraditi atraktivnom dodanom vrijednošću u obliku poklon bona ili uzoraka i, osim toga, primaju nagradu za svaki umetak koji su dali paketu.

Najveće prednosti umetanja privitaka su:

– Precizno ciljanje prema definiranoj ciljnoj skupini

– Dosezanje aktivnih online kupaca

– 100% mjerljiv odaziv kampanje

– Učinkovit komunikacijski alat

– Osobno savjetovanje e-trgovine s preporukom atraktivne ponude

– Razlikovanje od konkurencije

– Smanjenje troškova pakiranja unutar partnerstva

Naši stabilni klijenti uključuju Notino, About you, Dedoles, Answear, Insportline, Gymbeam, Deichmann, Tesco i druge čije se reference mogu pronaći na https://balikplus.sk/en/profile/references/.


Računovodstvo Ledine d.o.o.

Računovodstvo Ledine d.o.o. je se specijalizirani servis za IT sektor i klijente koji posluju s inozemstvom.

Ljudevita Posavskog 27 a, Novi Jelkovec, 10360 Sesvete

Tel: 098 956 2099

Email: racunovodstvo.ledine@gmail.com

Ukratko:

Računovodstvo Ledine d.o.o. je  se specijalizirani servis za IT sektor i klijente koji posluju s inozemstvom.

Obavljamo poslovna savjetovanja, online ili  uživo, vezano za odabir najpovoljnijeg oblika poslovanja, optimiziranje poreznih i ostalih davanja i sl.

Bavimo se pružanjem računovodstvenih usluga za trgovačka društva, obrte, ustanove i udruge.
Mi smo grupa računovođa s višegodišnjim iskustvom.
Nastojimo, tebi kao našem klijentu, pomoći da se osjećaš sigurno u poduzetničkim vodama, da ne brineš o zakonima i porezima, da ne gubiš vrijeme s birokracijom.
Za nas računovodstvo nije samo knjiženje i izrada raznih izvješća i obrazaca. Mi želimo da se naš klijent posveti svojem poslu, a sve ostalo obavljamo mi. Od komunikacije s Poreznom upravom i ostalim državnim tijelima, praćenje zakona i propisa te primjena istih u poslovanju našeg klijenta.
S našim klijentima smo partneri i neke borbe s vjetrenjačama preuzimamo na sebe.

Fabula d.o.o.

Fabula d.o.o. je full-service marketing agencija iz Rijeke

Ul. pod Kaštelom 9, Rijeka

Tel: (051) 564 564

Email: info@fabula.com.hr

Ukratko:

Fabula d.o.o. je full-service marketing agencija iz Rijeke. Našim klijentima pružamo usluge on-line i off-line oglašavanja, zakupa medija, upravljanja društvenim mrežama, pisanja tekstova, izrade web sjedišta i trgovina, grafičkog dizajna, branding i rebrandinga


Aircash

Prva hrvatska fintech kompanija koja je na tržište uvela digitalni novčanik

Ulica grada Vukovara 271, HR-10000 Zagreb, Hrvatska

Tel: +385 1 457 3537

Email: info@aircash.eu

Ukratko:

Aircash je institucija za elektronički novac licencirana od strane HNB-a i s dozvolom za rad na području cijele Europske Unije. Upisana je u Registar institucija za elektronički novac EU od krovnog regulatora EBA-e (European Banking Association).

Aircash putem svog digitalnog novčanika korisnicima nudi instante uplate, isplate, primanje i slanje novca. Aircash surađuje sa vodećim maloprodajnim lancima u zemlji i inozemstvu poput INA-e, Tiska, Croduxa, iNovina, Tifona i drugih, gdje korisnici mogu obavljati uplate i isplate sredstava. Također, Aircash unutar aplikacije nudi korisnicima mogućnost plaćanja raznih usluga, kao što su; nadoplata ENC uređaja, plaćanje računa, parkinga, karata za trajekte Jadrolinije, autobusnih karata, telekom bonova i brojnih drugih.

Aircash ima više od 200.000 korisnika u Hrvatskoj i inozemstvu.

Aircash mobilna aplikacija može se besplatno preuzeti na na Google Play, Apple App Store i Huawei AppGallery platformama.


Sysbee

Sysbee nije običan, tradicionalni hosting provider. Mi znamo da svaki projekt ima drukčije zahtjeve i zahtjeva drukčiji pristup. I zato ćemo pomoći u prilagodbi vaše serverske infrastruktura kako vaše poslovanje raste, a vaši se zahtjevi mijenjaju.

Marianijeva 11

Tel: +385 52 492 060

Email: info@sysbee.net

Ukratko:

Mi smo grupa sistemskih inžinjera i arhitekata za serversku infrastrukturu sa više od 20 godina iskustva na polju Clouda i Web Hostinga. Želimo dovesti DevOps kulturu malim i srednjim poduzećima.

Za nas DevOps nije samo buzzword. Mi vidimo DevOps kao kulturu gdje naši sistemski inženjeri blisko surađuju sa našim korisnicima i njihovim developerima. Mi pomažemo našim korisnicima u postizanju njihovih poslovnih ciljeva pružajući stabilnu, sigurnu, skalabilnu i povoljnu serversku infrastrukturu.

Dok mi brinemo o serverskoj infrastrukturi, naši korisnici se mogu posvetiti svojem businessu. Mi im želimo pomoći u ostvarivanju njihovih poslovnih ciljeva čineći upravo ono što najbolje radimo – dizajniranjem, upravljanjem i evolucijom njihove serverske infrastrukture, prateći rast, razovoj i potrebe njihovog poslovanja.


RST Consultor d.o.o. – RAČUNOVODSTVO

Naše dugogodišnje znanje, iskustvo, predanost poslu i stalno stručno usavršavanje omogućavaju nam da svojim klijentima pružimo vrhunsku računovodstvenu uslugu i poslovno savjetovanje.

Lašćinska Cesta 114, 10000, Zagreb

Tel: 099 333 0035

Email: dijana@rst-consultor.hr

Ukratko:

RST Consultor d.o.o. je računovodstveni ured osnovan 2000. godine.
Pouzdanost i povjerenje su vrijednosti koje nas vode u svakodnevnom radu. Zadovoljstvo klijenta je
naš prioritet. Nudimo individualni pristup koji odgovara potrebama svakog klijenta u svim fazama
poslovanja, od osnivanja do realizacije poslovnih ideja i projekata.
Naše dugogodišnje znanje, iskustvo, predanost poslu i stalno stručno usavršavanje omogućavaju nam
da svojim klijentima pružimo vrhunsku računovodstvenu uslugu i poslovno savjetovanje.
Specijalizirani smo za RAČUNOVODSTVENU FORENZIKU.


VIVnetworks – affiliate mreža

VIVnetworks je međunarodna tvrtka i operater multinacionalne i najveće affiliate partnerske mreže u Srednjoj i Istočnoj Europi, i ekskluzivni je predstavnik svjetskog affiliate lideta CJ.com u ovom djelu Europe.

Jungmannovo nám. 18, 110 00 Praha 1

Tel: +385 91 9541 561

Email: marina.kostkova@vivnetworks.com

Ukratko:

VIVnetworks je međunarodna tvrtka i operater multinacionalne i najveće affiliate partnerske mreže u Srednjoj i Istočnoj Europi, i ekskluzivni je predstavnik svjetskog affiliate lideta CJ.com u ovom djelu Europe. 

Tokom proteklih 12 godina izgradili smo mrežu e-trgovaca / partnera, koji mogu promovirati Vaš brend i e-shop putem affiliate mreže Vivnetworks.com, povećati Vam obrat i donijeti nove kupce.

Partneri mogu biti lokalni, ali i iz svih zemalja koje pokrivamo, na primer influenceri na društvenim mrežama, cashback i kupon portali, ali i najveće medijske kuće.

Sa nama Vaš posao može rasti i na druga tržišta.

Naše poslovanje je rasprostranjeno u celoj regiji Centralne i Istočne Europe, a interno imamo stučnjake koji su specijalizirani za svako pojedino tržište zemalja koje pokrivamo.

Najveće affiliate prednosti:

  • Affiliate je prodajni kanal, u kojem plaćate proviziju, koju Vi sami određujete, isključivo za realiziranu prodaju.

  • Visinu provizije Vi određujete.Možete da je mjenjate u zavisnosti od kategorije, tipa partnera, a moguće je i razlikovati da li se radi o novom ili postojećem kupcu itd. 

  • Sve realizirane narudžbe je potrebno da Vi potvrdite prije isplaćivanja provizije, što znači da svo vrijeme imate kontrolu nad svim troškovima. 

Najveća prednost affiliate marketinga je što ne plaćate za prikazivanje ili klikove, već isključivo za realiziranu kupnju. 

U Hrvatskoj surađujemo na primjer sa FACTCOOL, BOOKING, HOTELS, NOTINO, ASTRATEX, BIBLOO, FOOTSHOP, ABOUTYOU, MUZIKER, GYMBEAM, SNEAKERSTUDIO, SENSILAB EUROPE, PETISSIMO i mnogim drugim značajnim e-trgovinama.

Sve informacije dostupne na nekoliko jezika možete pronaći na: www.vivnetworks.com

Kontakt:

https://www.vivnetworks.com/hr/

 Jungmannovo nám. 18, 110 00 Praha 1

HR: +385 91 9541 561

 CZE:+420 777 940 280 (What’s Up, Viber)

 marina.kostkova@vivnetworks.com


INGEMARK

Ingemark je tvrtka za razvoj softvera po narudžbi s naglaskom na izradu kompleksnih eCommerce rješenja, gradeći svoje dugogodišnje iskustvo na izradi i održavanju najvećih rješenja za prodaju hrane u regiji.

hello@ingemark.com

Tel: hello@ingemark.com

Email: hello@ingemark.com

Ukratko:

Ingemark je tvrtka za izradu softvera po narudžbi kojoj vjeruju neke od najvećih tvrtki u jugoistočnoj Europi, kao i brojne tvrtke iz zapadne Europe, Bliskog istoka i SAD-a. Volimo tehnologiju, ali naša istinska strast leži u tome da je koristimo za pomoć našim klijentima u poslovanju.


MojaKoda

Modul Minimax - Woocommerce osim prijenosa narudžbi vrši i funkciju usklađivanja zaliha, prijenosa kupaca, praćenje brojeva računa, fiskalizacije, praćenje narudžbi, praćenje analitike prema vrsti platne metode ili općenito.

Parižlje 48a, 3314 Braslovče, SLOVENIJA

Tel: +386 590 30 693

Email: info@mojakoda.si

Ukratko:

Modul Minimax – Woocommerce osim prijenosa narudžbi vrši i funkciju usklađivanja zaliha, prijenosa kupaca, praćenje brojeva računa, fiskalizacije, praćenje narudžbi, praćenje analitike prema vrsti platne metode ili općenito.

Želite li više ili manje u modulu možete odabrati sami, a gledajući na sam vaš poslovni model možete si podesiti vrstu funkcija. Tako je moguće i spojiti više web trgovina sa jednim Minimax sučeljem. Omogućena su oba načina prijenosa podataka – ručni ili automatski.

Modul je optimiziran za rad na HR tržištu, prati sve porezne stope pa je tako sukladan za rad i na OPG-ovima.

Sa kupnjom modula stečete pravo na korištenje modula na jednoj domeni, bez ikakvih godišnjih naknada ili slično, ali savjetujemo vam da zakupite jednogodišnju podršku s kojom dobivate pravo na sve buduće nadogradnje i izbjegavate nepotrebne troškove.

Za više informacija o mogućnostima modula i budućim planovima, posjetite naš webshop: https://www.modulninja.shop/spletna-prodaja/woocommerce/moduli-za-integraciju/minimax-perfect-sync-woocommerce-plugin.html.

Modul se konstantno nadograđuje sa novim funkcijama prema vašim željama i mogućnostima, koje API-Minimax omogućava.


PRIMARK

Primark je tvrtka koja se bavi tehničkim rješenjima označavanja proizvoda i ambalaže te distribucijom proizvoda za praćenje kretanja robe u proizvodnji, na skladištu i u maloprodaji.

Novačka cesta 10/A, Rakitje

Tel: +385 (0)1 3436 284

Email: info@primark.hr

Ukratko:

Primark je tvrtka koja se bavi tehničkim rješenjima označavanja proizvoda i ambalaže te distribucijom proizvoda za praćenje kretanja robe u proizvodnji, na skladištu i u maloprodaji.

Personalizirani ispis na ukrasne vrpce

U ponudi imamo potpuno novi proizvod na tržištu – pisač za brz i jednostavan personalizirani ispis na ukrasne vrpce. Ponudite svojim kupcima uslugu koja pretvara njihov poklon u brižno pripremljen dar s posvetom. U kompletu rješenja uz pisač dolaze i računalni program za unos ispisa te početne količine potrošnog materijala potrebnog za ispis. Koncept uređaja omogućuje ispis na ukrasne vrpce raznih širina, finoća i boja. Također, uređaj omogućuje istovremeni ispis više različitih vrpci, ovisno o njihovoj širini. Osim za ovu primjenu, pisač se može koristiti i za ispis standardnih crno-bijelih, ukrasnih ili tamper-evident etiketa.

Ponuda pisača etiketa i skenera za praćenje robe

Trgovcima možemo ponuditi pisače za ispis etiketa s podacima o proizvodu (logotip, barkod i 2D kodovi, tekstualni podaci), skenere za blagajničko poslovanje, čitanje etiketa i praćenje kretanja robe i potrošni materijal (etikete i ribone za pisače).


KONTRA

Oglašavanjem i digitalnom strategijom poboljšajte performance svojeg web shopa.

Ljudevita Posavskog 4, Zagreb

Tel: /

Email: info@kontra.agency

Ukratko:

Oglašavanjem  i digitalnom strategijom poboljšajte performance svojeg web shopa. 

Oglašavanje je jedna od najdugovječnijih Kontrinih usluga s kojom iz godine u godinu oduševljavamo svoje klijente i partnere.

KADA NAS KONTAKTIRATI?

Idealno bi bilo da nam se obratite prije izrade samog web shopa, neovisno o tome tko će ga izrađivati. Digitalna strategija je najbolja ako se odradi unaprijed. Kao što arhitekt prije izgradnje projektira, tako bi i digitalac trebao osmisliti digitalnu strategiju web shopa – unaprijed. U radu često primjećujemo greške koje se rade prilikom izrade web shopa, a te je greške u pravilu naknadno skupo, izazovno i dugotrajno ispravljati.

PROCES

Ako je sve odrađeno unaprijed i na vrijeme, Kontra prema unaprijed posloženim sales funnelima, putem mehanizama Google i Facebook oglašavanja te SEO-a dovodi posjetitelje na vaš web shop i konvertira ih u kupce.

Prema potrebi, sve skupa podržavamo i izgradnjom brand awarenessa kroz social media kanale.

JOŠ KRATKO O NAMA:

Kontra je Full-service digitalna agencija, orijentirana prvenstveno na rezultate.
Uskoro se približava i deseta godina kako smo na tržištu, a u tom periodu smo imali prilike surađivati s brojnim klijentima diljem svijeta. Uz brojne zvučnog imena, izdvajamo neke čije smo online poslovanje pomogli unaprijediti. To su ZooCity, Baby Center, Limes, te Planner Boutique čiji su sjajni rezultati iznenadili čak i nas.

Naš je cilj svakom klijentu pružiti prvoklasno iskustvo usluga, bez obzira koliko je projekt malen ili velik.

KONTAKTIRAJTE NAS NA: 

Ljudevita Posavskog 4, Zagreb

Email: info@kontra.agency

PRATITE NAS I NA DRUŠTVENIM MREŽAMA:


DPD

Slanje paketa, primanje paketa i pickup lokacije

Ul. Velimira Škorpika 16, 10000, Zagreb

Tel: +385(0)1 3430 600

Email: info@dpd.hr

Ukratko:

DPD svojim vodstvom u području inovacija pokazuje koliko dobro pružatelj usluge dostave paketa može iskoristiti digitalne mogućnosti kako bi pružio najbolje iskustvo otpreme. Zahvaljujući svojim digitalnim uslugama, nudimo najveći mogući protok informacija i fleksibilnost u slanju paketa.


INCHOO

Dizajn, development i digitalni marketing. Inchoo je eCommerce agencija s bogatim domaćim i međunarodnim iskustvom. Pristup prilagođen svakom klijentu. Specijalizacija - Magento i Shopware.

Trg slobode 6, 31000 Osijek

Tel: 031/200-729

Email: web@inchoo.net

Ukratko:

Rast vašeg online poslovanja nam je u prvom planu.

A s iskustvom od preko 13 godina, u radu s više od 200 klijenata iz cijelog svijeta, možemo vas kvalitetno voditi na putu rasta.

Svaki (online) biznis ima svoju priču koja je u mnogočemu posebna, a znamo da je i vaše poslovanje takvo. Zbog toga imamo jedinstven pristup za svakoga klijenta. 

Naši stručnjaci iz područja dizajna, developmenta i digitalnog marketinga povezuju svoja znanja i iskustva i primjenjuju ih prilikom izrade rješenja koja će vam omogućiti rast. Naš rad ne prestaje izradom web trgovine, mi smo i Google Premier Partner što znači da možemo kvalitetno voditi i vaše marketinške kampanje i pomoći vam u povećanju prometa i prodaje preko web trgovine.

Javite nam se ako:

  • planirate izradu web trgovine
  • imate web trgovinu, ali niste zadovoljni rezultatima

USLUGE:

  • UX dizajn
  • Programiranje (frontend i backend development)
  • Digitalni marketing (SEO, PPC, analitika)
  • Analiza postojećih web trgovina

S klijentima ostvarujemo suradnju na projektima manjeg ili većeg opsega. Analiza postojeće web trgovine iz različitih područja (tehnička, UX, SEO, PPC analiza) je dobar početak suradnje ako imate postojeću trgovinu čijim rezultatima niste zadovoljni.

SPECIJALIZACIJA:

  • Magento
  • Shopware

Specijalizirali smo se za izradu rješenja na dvije platforme (Magento i Shopware) od kojih svaka nudi određene prednosti i nedostatke za domaće i međunarodne klijente, a istovremeno zadržava slobodu koju donosi tehnologija otvorenog koda (open source). Javite nam se za detalje oko ovih platformi i pomoći ćemo vam odabrati najbolje rješenje za vas.

PROJEKTI I RECENZIJE KLIJENATA:

PRIZNANJA:

Clutch je vodeći globalni servis za B2B recenzije i istraživanje tržišta. Kroz njihov sustav klijenti izravno ocjenjuju zadovoljstvo radom svojih partnera i ostavljaju iscrpne komentare koji su vidljivi na profilima agencija.


Shipshape Solutions

Izrada webshopa

Avenija Dubrovnik 15, ZICER, 10 000 Zagreb

Tel: 095 451 5666

Email: info@shipshape-solutions.com

Ukratko:

Shipshape je tvrtka specijalizirana za razvoj i implementaciju eCommerce rješenja. Sva naša rješenja prilagođavamo poslovanju klijenta, kako bi bila integrirana sa ostalim sustavima i pratila poslovne procese tvrtke.
Za male tvrtke koje tek kreću s online prodajom pružamo detaljnu edukaciju za korištenje webshopa i CMS-a, kao i savjetovanje o digitalnom marketingu koji prati rad webshopa.

Naša prednost je integralno rješenje  koje možemo integrirati sa postojećim sustavima (ERP i sl.), a koje je modularno te osim web trgovine moze sadržavati i:

  • Integrirani CRM (moguće prilagodbe prema poslovnim procesima tvrtke)
  • Shared Inbox za opće mailove (info@, support@, help@)
  • Ticketing sustav za praćenje povrata i reklamacija
  • Customer tracking i automatizacija marketinga
  • Dinamičke cijene
  • Računi i fiskalizacija u CMS-u
  • Task management i praćenje uloženog vremena

Naše višegodišnje iskustvo u migracijama webshopova s drugih platformi osigurava klijentima nesmetani nastavak poslovanja i prijenos svih podataka iz starih sustava, kao što je na primjer Magento 1.


Zoyya – Prva online tržnica usluga u Hrvatskoj

Brzo i jednostavno online naručivanje na razne usluge! Naruči se kod frizera, stomatologa, kozmetičarke ili pak na trening u 3 klika! Nema više telefoniranja niti čekanja radnog vremena za rezervaciju termina.

Mladena Fiolića 12 i

Tel: +385 95 2000 217

Email: info@zoyya.com

Ukratko:

Zoyya je marketplace usluga gdje krajnji kupci traže ponuditelje usluga koji imaju Zoyya online booking. Osim što omogućuje brže i jednostavnije naručivanje sa svih uređaja 24/7, Zoyya je i moderno rješenje za upravljanje terminima prilagođeno raznim industrijama.

Što sve ima Zoyya

  • Digitalna knjiga narudžbi
  • Lista kupaca
  • Pregledan kalendar
  • Izvještaji
  • Podsjetnici na termin
  • Marketinško – prodajni kanal

Perpetuum Mobile

Radimo web trgovine

Damira Tomljanovića Gavrana 13 10000 Zagreb, Hrvatska

Tel: +385 1 6390 800

Email: perpetuum@perpetuum.hr

Ukratko:

Od kompletnih IT rješenja, preko razvoja web stranica i web trgovina, do poslovanja u cloudu i mobilnih aplikacija – sve je to dio naših usluga. Danas je vrijeme u kojem vam nešto od toga sigurno treba!


Httpool

Sa našim partnerima nudimo svim oglašivačima pristup lokalnoj podršci, edukacijama i prilikom za rast. Naša uloga je svakom oglašivaču pružiti priliku da dosegne maksimalni potencijal kroz digitalno oglašavanje.

Draškovićeva 29, 10000 Zagreb

Tel: 385(0)911773131

Email: info@httpool.hr

Ukratko:

Httpool je jedan od najvećih internacionalnih partnera globalnih medijskih platformi.

Kompanija je prisutna na više od 45 tržišta i zapošljava preko 620 specijalista. Na hrvatskom tržištu Httpool predstavlja Facebook, Twitter, LinkedIn, Snapchat, TikTok, Spotify i mnoge druge.

Pružamo podršku tradicionalnim i nativnim oglašivačima da dosegnu maksimalni potencijal kroz digitalno oglašavanje na platformama naših partnera.


Neuralab

Još od davne 2008. godine, Neuralab dizajnira i razvija kompleksne internetske trgovine. Naša usluga uključuje i cjelokupno savjetovanje, vođenje kroz projekt, hosting te održavanje eCommerce poslovanja. Proces rada fokusiramo na slojevita (enterprise) rješenja s podosta ERP, CRM i CMS integracija. Uz to, koristimo Open Source tehnologije kao što su WordPress i WooCommerce kako bi klijent imao potpuno vlasništvo nad projektom i svim njegovim podacima.

Fojnička 6, Trnje, 10 000 Zagreb

Tel: +385 98 1717 628

Email: zagreb@neuralab.net

Ukratko:

eCommerce web aplikacije stup su Neuralabovih projekata, a naš tim čine upravo dizajneri, producenti i inženjeri s godinama iskustva u eCommerce industriji. To je prepoznao i Clutch koji nam je 2020.godine dodijelio titulu najbolje WooCommerce agencije na svijetu (Top WooCommerce Developers and Designers)!

Projekti unutar Neuralaba certificirani su ISO 27001 standardima sigurnosti, a klijenta korak po korak upoznajemo s cjelokupnim procesom arhitekture, dizajna i programiranja eCommerce rješenja. Stvaramo originalan dizajn kreiran bez predložaka, a izradu sadržaja u potpunosti prekrojavamo dizajniranom korisničkom iskustvu.

Neuralab koncepti dizajniranja i programiranja su certificirani i odobreni od strane WordPress VIP i WooCommerce partnera. Time naši klijenti dobivaju pristup ogromnoj Open Source zajednici (koja je izgradila trećinu SVIH aplikacija na internetu) i angažman programera i kreativaca koji rade direktno na WordPress platformi.


Mergado

Mergado je marketinški alat za uređivanje XML feedova vaše web trgovine bez upotrebe programera. Uz Mergado možete uređivati feedove za portale za usporednu kupovinu poput Jeftinije.hr, Nabava.net, Google Shopping Ads, Facebook Ads i 350+ drugih portala širom svijeta

Mínská 13, Brno

Tel: +420 608 44 00 67

Email: mergado@mergado.hr

Ukratko:

Mergado je nastalo 2012. godine u Češkoj i od tada je neprekidno razvijan. Mergado tim programera stalno dodaje nove platforme za oglašavanje. S Mergadom možete ponudu vaše web trgovine jednostavno oglašavati na Jeftinije.hr, Nabava.net, Google Shopping Ads, Facebook Ads ili na 350+ drugih portala za oglašavanje širom svijeta.

Uz Mergado možete optimizirati troškove oglašavanja na portalima za usporednu kupovinu. Mergado uređuje podatke u vašem XML ili CSV feedu. Uređuje podatke o vašoj ponudi web trgovine. Uz te promjene možete skupno mijenjati nazive proizvoda, kategorija ili možete dodati specifične pojedinosti koje zahtijeva uspoređivač. Jednostavno vaš feed s informacijama o proizvodima web shopa možete proširiti o druge elemente koje u vašem feedu nisu.

Možete skupno skrivati proizvode koje ne želite oglašavati, na primjer proizvode koji su rasprodani, proizvodi duplikati ili kad neki proizvodi sadrži nultu cijenu.


LogIN

Razvoj i implementacija naprednih desktop i mobilnih Cloud ERP rješenja u maloprodaji, veleprodaji, proizvodnji, turizmu i uslužnim djelatnostima. VIRGA Cloud je platforma naprednih poslovnih aplikacija namijenjenih pozitivnoj poslovnoj transformaciji tvrtki kroz rasterećenje radnih mjesta od suvišnog operativnog rada u cilju povećanja profitabilnosti i rasta poslovnih prihoda. Integracijom sa specijaliziranim rješenjima naših partnera za B2B i B2C online prodaju stvaramo stabilnosti i održivost poslovanja tvrtki u Hrvatskoj, Sloveniji, Bosni i Hercegovini, Srbiji i Crnoj Gori.

Mihačeva draga bb, 51000 Rijeka

Tel: 00385 5158 1135

Email: info@login.hr

Ukratko:

Tvrtka Login d.o.o. regionalno je poznata IT tvrtka u području razvoja i implementacije naprednih Cloud ERP rješenja. Zajedno sa sestrinskom tvrtkom Login sustavi d.o.o. stalno zapošljava 40 IT stručnjaka u području upravljanja projektima, savjetovanja, razvoja aplikativnih rješenja i specijalizirane korisničke podrške za pojedine industrije.

2008. godine tvrtka Login d.o.o. je, kao jedna od prvih IT tvrtki, hrvatskom tržištu ponudila prvo komercijalno Cloud ERP rješenje VIRGA. Kao dugogodišnji Oracle partner, tvrtka Login d.o.o. je 2020. godine svoje je Cloud ERP rješenje VIRGA zajedno s poslovanjem više od 200 tvrtki korisnika migrirala na ORACLE Cloud, osiguravajući tako održivost poslovanja poslovnih korisnika, visoku sigurnost i dostupnost aplikacije sa bilo kojeg mjesta, u bilo koje vrijeme.

Potičući inovativnost i razvoj kompetencija te primjenu novih tehnologija kod svojih korisnika, tvrtka Login d.o.o. je danas prepoznata kao renomirana organizacija koja jamči visoke standarde isporučenih rješenja, lokaliziranih za tržišta Hrvatske, Srbije, Bosne i Hercegovine, Slovenije i Crne Gore, posebno u području trgovine, proizvodnje, hotelijerstva i uslužnog sektora.


123rf.com

U ponudi je više od 100 milijuna visokokvalitetnih Royalty-Free fotografija, vektorskih grafika, infografika (kompletnih ili u vidu materijala za pravljenje istih), kao i video i audio materijala, koje se mogu kupiti po vrlo povoljnim cijenama. Proširivanjem svoje baze s 90 000 novih materijala dnevno, 123RF.com nastoji na jednom mjestu zadovoljiti sve Vaše potrebe za stock materijalima.

Felegi Tivadora 6/35, 21000 Novi Sad

Tel: 099 761 3005

Email: croatia@123rf.com

Ukratko:

Vodeći svjetski brend stock fotografije 123RF osnovan je 2005. godine. Korisnički servis na raspolaganju je 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu, a podrška je na hrvatskom jeziku i podrazumijeva pružanje svih informacija, uključujući i tehničku podršku.

U ponudi je više od 100 milijuna visokokvalitetnih Royalty-Free fotografija, vektorskih grafika, infografika (kompletnih ili u vidu materijala za pravljenje istih), kao i video i audio materijala, koje se mogu kupiti po vrlo povoljnim cijenama. Proširivanjem svoje baze s 90 000 novih materijala dnevno, 123RF.com nastoji na jednom mjestu zadovoljiti sve Vaše potrebe za stock materijalima.

PREDNOSTI LOKALNOG PREDSTAVNIŠTVA

  • Osim ponuda koje se nalaze na službenoj web stranici 123RF.com, nudimo vam jedinstvene i najpovoljnije ponude skrojene za vaše potrebe

  • U mogućnosti ste sami vršiti izbor načina plaćanja, online, ili offline plaćanje putem naloga za uplatu

  • U mogućnosti smo, na vaš zahtjev, izdati račun za korištenje naših usluga ili kupnju proizvoda iz našeg asortimana


Broadcast.hr

Predani tim profesionalaca, s višegodišnjim iskustvom rada na televiziji, pobrinut će se za sve Vaše potrebe prijenosa uživo, produkcije i snimanja.

Remetinečka 7, Zagreb (ZIP)

Tel: http://broadcast.hr/#kontakt

Email: http://broadcast.hr/#kontakt

Ukratko:

Predani tim profesionalaca, s višegodišnjim iskustvom rada na televiziji, pobrinut će se za sve Vaše potrebe prijenosa uživo, produkcije i snimanja. Uz najnoviju tehnologiju, osigurat ćemo streaming svih vrsta događaja, na bilo kojem mjestu i u bilo koje vrijeme, oblikovan prema Vašim željama. Naša produkcija pobrinut će se da svaki streaming ili snimanje prođe glatko i bez ikakvih problema, dok će naš tehnički odjel nadzirati svaki korak dogovora, pripreme i provedbe streamanja i snimanja, kako bi osigurali minimum tehničkih grešaka. Naš je cilj prenijeti vam novo vizualno iskustvo, u kojem ćete uživati Vi i Vaši krajnji korisnici.

Broadcast.hr je glavni partner za video streaming Meetupova Udruge eCommerce Hrvatska.

» Pogledajte snimke Meetupova


Safe.Shop

Safe.Shop je prva globalna oznaka povjerenja (trustmark). Udruga eCommerce Hrvatska je bila partner i distributer Safe.Shop trustmarka u Hrvatskoj u periodu od siječnja 2018. do rujna 2021.

Rijksstraatweg 29, Amsterdam, Nizozemska

Tel: -

Email: -

Ukratko:

Cilj Safe.Shopa je povećanje povjerenja kupaca u globalnu trgovinu te povećanje globalne online trgovine. Nacionalne ecommerce udruge Hrvatske, Brazila, Kine, Hong Konga, Njemačke, Islanda, Malezije, Rusije, Rumunjske, Senegala, Švicarske te Nizozemske, između ostalih su prve sudionice. 

Safe.Shop smo najavili u prosincu 2017., a suradnju smo završili u rujnu 2021. uslijed gašenja Safe.Shopa i lansiranja vlastitog trustmarka (eCommerce Hrvatska Trusted Shop).

Postanite punopravni član udruge i ostvarite besplatnu Trusted Shop certifikaciju!

» Učlanite se!


DWIZARDS

Web development agencija specijalizirana za izradu ecommerce rješenja temeljenih na Woocommercu – najraširenijoj i najuspješnijoj ecommerce platformi.

Remetinečka cesta 7

Tel: +385913180900

Email: office@dwizards.agency

Ukratko:

Web development agencija specijalizirana za izradu ecommerce rješenja temeljenih na Woocommercu – najraširenijoj i najuspješnijoj ecommerce platformi.

Iza ove ekipe je gotovo 10 godina iskustva u izradi:

  • vrhunskih web stranica
  • web shopova
  • mobilnih iOS i Android aplikacija

Stoga svakako znaju kako izraditi kvalitetan, pouzdan i siguran web shop koji će osigurati stabilan prihod i rast prodaje preko online kanala.

Uz samu izradu web shopa (ili drugih navedenih projekata), omogućuju i kontinuirano održavanje te podršku kroz bilo kakve naknadne korekcije ili promjene na vašem web shopu.

Također, u ovom periodu za sve klijente omogućuju dodatne benefite:

pristup vrhunskim fotografijama uz znatan popust – 123RF Professional Stock

  • 20 besplatnih kredita
  • 20% popusta prilikom prve kupovine fotografija

stručno znanje i iskustvo prilikom izrade web shopa

  • besplatne konzultacije u razvojnom procesu web shopa

članstvo u Udruzi eCommerce Hrvatska

posebne pogodnosti i popusti prilikom ugovaranja dostavne službe – MBE Croatia

  • direktno vas povezujemo sa stručnjacima za dostavu i pakiranje paket
  • ostvarujete posebnu cijenu i dodatne pogodnosti
  • prilagodba vašem poslovanju

30% popusta kod PLUS.HR hostinga

  • ugovaranje novih paketa ili produženje postojećih paketa

Kontaktirajte nas i zatražite naše reference, a mi ćemo vam – prema vašim zahtjevima projekta – poslati zaista najbolju ponudu.


Monri Payments d.o.o.

Payment Gateway Provider, SinglePOS

Radnička 54, Zagreb

Tel: 015498580

Email: monri@monri.com

Ukratko:

Monri Payments d.o.o. je pružatelj e-commerce i POS usluga koji svojim klijentima osigurava visokokvalitetne usluge u prihvatu i obradi transakcija elektroničkim putem.

Financijskim institucijama i trgovcima iz cijeloga svijeta nudimo širok raspon jednostavnih, inovativnih i funkcionalno bogatih rješenja za obradu transakcija.

Pokrenut u 2003. godine pod nazivom Webteh, kao prvi Payment Gateway u regiji jugoistočne Europe, Monri je izrastao u vodećeg regionalnog pružatelja usluga za platnu industriju i pouzdanog partnera financijskih institucija, trgovaca i njihovih klijenata. Krajem 2019. godine tvrtka Payten (Asseco grupa) je kupila 80% dionica kompanije Monri.

Monri je također ISO/MSP, Internet Payment Service Provider (IPSP) i Payment Facilitator za Visu i MasterCard registriran od strane klijenata u regiji jugoistočne Europe.

Payment platforma  i svi procesi  licencirani su po PCI DSS Level1 standardu .

Naša misija je konstantno razvijati inovativne proizvode i usluge temeljene na modernim tehnologijama i zahtjevima tržišta, dok nam je vizija postati jedan od vodećih nezavisnih regionalnih procesora te jedan od perspektivnih EU/Svjetskih procesora.
Neka od dosadašnjih postignuća:
– Pokretač prvog Payment Gateway-a u regiji.
– Prva hrvatska firma za pružanje financijskih usluga s PCI DSS certifikatom registrirani i certificirani ISO/MSP i IPSP za Visa i MasterCard transakcije.
– Više od 500 zadovoljnih klijenata koristi Monrijev širok niz usluga.

 


PayCek by Electrocoin

PayCek elektronički platni servis pomoću kojega Vašim kupcima možete omogućiti plaćanje u kriptovaluti.

Rukavec 5, 10090 Zagreb

Tel: 0953667788

Email: sales@electrocoin.hr

Ukratko:

U Electrocoinu posljednjih 7 godina razvijamo blockchain tehnologije, platne servise za plaćanja u kriptovalutama, a možemo se pohvaliti i prvom hrvatskom mjenjačnicom kriptovaluta u Hrvatskoj www.bitcoin-mjenjacnica.hr, što nas čini tržišnim liderom. Čvrsto vjerujemo u digitalnu transformaciju kao razvojnu strategiju svih grana poslovanja pa smo se tako krajem 2019. udružili s Hrvatskom poštom te omogućili prodaju kriptovaluta u 55 poslovnica pošte diljem lijepe naše.

Za sve webshopove, prodajna mjesta i fiskalne blagajne osmislili smo PayCek elektronički platni servis, pomoću kojega Vašim kupcima možete omogućiti plaćanje u kriptovaluti, pri čemu se Vama na računu obračunavaju kune. Budući da je cijeli svijet trenutno pod povećalom, vjerujemo da je sad pravi trenutak za dodatne tehnološke iskorake, a uvođenje mogućnosti plaćanja u kriptovalutama je inovacija i benefit, dodatno i kada je u pitanju konkurentska prednost (i s uslužne i s marketinške strane). Ideja je da se ne morate baviti kriptovalutama kako biste korisnicima istih omogućili plaćanje u kriptovalutama, jer će se Vama na računu obračunati kune. Također, usluga je u potpunosti besplatna, ne neplaćuje vam se provizija niti naknada za izvršenu transakciju.


DHL

DHL - Međunarodna logistička služba

Utinjska 40, Zagreb

Tel: +385 1 6651111

Email: upit.express@dhl.com

Ukratko:

DHL je vodeći globalni brend u logističkoj industriji. DHL svojim klijentima nudi raznovrstan asortiman logističkih usluga, od domaće i međunarodne dostave paketa, međunarodne ekspresne dostave, cestovnog, zračnog i prekooceanskog prijevoza do upravljanja industrijskim dostavnim lancem. S oko 325.000 zaposlenika u više od 220 zemalja u svijetu, DHL sigurno i pouzdano povezuje ljude i poslovanja omogućujući globalnu trgovinu
 
DHL Express je globalni tržišni lider i stručnjak za usluge ekspresnog međunarodnog prijevoza i kurirske dostave. Posjedujemo snažnu globalnu logističku mrežu koja garantira izvrsnost na svim tržištima i stvara dodatnu vrijednost klijentima koji se bave inozemnom trgovinom, a posebno online trgovcima koji trguju premium proizvodima u prekograničnoj e-trgovini. Istodobno, potražnja za hitnom dostavom postoji za skoro svaku vrstu robe, neovisno o vrijednosti. Konkurentna prednost postiže se upravo proširenjem mogućnosti dostave – uz redovnu isporuku potrošači žele mogućnost odabira brze usluge dostave. Ponudom ekspresne međunarodne dostave i jednostavnih povrata online trgovci povećavaju prodaju i vrijednost košarice. Nudimo niz rješenja koja odgovaraju različitim potrebama klijenta. Usluge međunarodne dostave s unaprijed određenim vremenom isporuke po sistemu vrata-do-vrata omogućuju online trgovcima da brže dopru do potrošača bilo gdje u svijetu.


Dijana Kladar – eCommerce odvjetnik

Odvjetnica, Trgovačko Pravo

Zagreb

Tel: -

Email: dijana@ecommerce.hr

Ukratko:

Dijana Kladar je pravnica koja se pretežno bavi komunikacijskim i digitalnim tehnologijama te pružanjem pravne potpore i savjetovanjem domaćih i inozemnih kompanija u svim aspektima njihova poslovanja.

Dijana je član Stručne radne skupine za izradu Zakona o provedbi Opće uredbe o zaštiti podataka tzv. GDPR, osnovane pri Ministarstvu uprave. Navedenim Zakonom Republika Hrvatska autonomno uređuje određena pravna područja u mjeri u kojoj je navedeno dopušteno i usklađeno sa GDPR -om.

Niz godina radi kao odvjetnica koja je fokusirana na trgovačko pravo, upravljanje trgovačkim društvima, e-commerce poslovanje i radno pravo. Kao pravni stručnjak sudionik je mnogih radnih skupina za izradu zakonskih tekstova pri Ministarstvu gospodarstva, poduzetništva i obrta, Ministarstvu pravosuđa te surađuje s inozemnim i domaćim tijelima koja kreiraju politiku zaštite potrošača i osobnih podatka na razini EU.


Plus hosting

Plus Hosting

Dalmatinova ul. 4, 52100, Pula

Tel: 052 492 052

Email: support@plus.hr

Ukratko:

Od entuzijasta do stručnjaka
 
Plus Hosting misija je klijentima osigurati najbolju moguću lokaciju i okolnosti za smještaj njihovih podataka.
Počeli smo kao mali tim web hosting entuzijasta, no tijekom 15 godina rada razvili smo se u dobro poznato ime na domaćem tržištu. Danas je Plus vodeći hrvatski web hosting provider sa značajnim brojem kako domaćih, tako i inozemnih klijenata.
 
Plus Hosting vizija je postati hosting provider prvog izbora za što veći broj europskih i svjetskih klijenata.
 
Korisnicima pružamo širok spektar usluga, od registracije domena i web hostinga do VPS i dedicated servera na najboljoj mrežnoj infrastrukturi u Hrvatskoj. Volimo i dobar izazov – naši visokokvalificirani stručnjaci pronalaze rješenja i za najkompleksnije probleme, dok istovremeno nadgledaju kompletnu infrastrukturu te pomažu klijentima putem telefona, chata ili e-maila.
 
Ističemo se stabilnom infrastrukturom, pristupačnim cijenama te pouzdanom i uvijek dostupnom korisničkom uslugom. Naši klijenti znaju da su u Plusu doista uvijek i u svakom smislu u plusu.

 


Erstebank.hr

Banka koja je razvila KEKS Pay.

Jadranski trg 3a, 51000 Rijeka

Tel: 051365591

Email: erstebank@erstebank.hr

Ukratko:

Misija Banke – Potičemo i pomažemo svoje klijente, zaposlenike, dioničare i društvenu zajednicu u zajedničkom stvaranju dobrobiti.

Vizija Banke – Biti najbolja banka u Hrvatskoj koja brine o sigurnosti svojih klijenata i pruža najkvalitetnije proizvode i usluge, vodeći računa o dobrobiti svojih zaposlenika, dioničara i društvene zajednice.


1 2