INGEMARK

Ingemark je tvrtka za razvoj softvera po narudžbi s naglaskom na izradu kompleksnih eCommerce rješenja, gradeći svoje dugogodišnje iskustvo na izradi i održavanju najvećih rješenja za prodaju hrane u regiji.

hello@ingemark.com

Tel: hello@ingemark.com

Email: hello@ingemark.com

Ukratko:

Ingemark je tvrtka za izradu softvera po narudžbi kojoj vjeruju neke od najvećih tvrtki u jugoistočnoj Europi, kao i brojne tvrtke iz zapadne Europe, Bliskog istoka i SAD-a. Volimo tehnologiju, ali naša istinska strast leži u tome da je koristimo za pomoć našim klijentima u poslovanju.


MojaKoda

Modul Minimax - Woocommerce osim prijenosa narudžbi vrši i funkciju usklađivanja zaliha, prijenosa kupaca, praćenje brojeva računa, fiskalizacije, praćenje narudžbi, praćenje analitike prema vrsti platne metode ili općenito.

Parižlje 48a, 3314 Braslovče, SLOVENIJA

Tel: +386 590 30 693

Email: info@mojakoda.si

Ukratko:

Modul Minimax – Woocommerce osim prijenosa narudžbi vrši i funkciju usklađivanja zaliha, prijenosa kupaca, praćenje brojeva računa, fiskalizacije, praćenje narudžbi, praćenje analitike prema vrsti platne metode ili općenito.

Želite li više ili manje u modulu možete odabrati sami, a gledajući na sam vaš poslovni model možete si podesiti vrstu funkcija. Tako je moguće i spojiti više web trgovina sa jednim Minimax sučeljem. Omogućena su oba načina prijenosa podataka – ručni ili automatski.

Modul je optimiziran za rad na HR tržištu, prati sve porezne stope pa je tako sukladan za rad i na OPG-ovima.

Sa kupnjom modula stečete pravo na korištenje modula na jednoj domeni, bez ikakvih godišnjih naknada ili slično, ali savjetujemo vam da zakupite jednogodišnju podršku s kojom dobivate pravo na sve buduće nadogradnje i izbjegavate nepotrebne troškove.

Za više informacija o mogućnostima modula i budućim planovima, posjetite naš webshop: https://www.modulninja.shop/spletna-prodaja/woocommerce/moduli-za-integraciju/minimax-perfect-sync-woocommerce-plugin.html.

Modul se konstantno nadograđuje sa novim funkcijama prema vašim željama i mogućnostima, koje API-Minimax omogućava.


PRIMARK

Primark je tvrtka koja se bavi tehničkim rješenjima označavanja proizvoda i ambalaže te distribucijom proizvoda za praćenje kretanja robe u proizvodnji, na skladištu i u maloprodaji.

Novačka cesta 10/A, Rakitje

Tel: +385 (0)1 3436 284

Email: info@primark.hr

Ukratko:

Primark je tvrtka koja se bavi tehničkim rješenjima označavanja proizvoda i ambalaže te distribucijom proizvoda za praćenje kretanja robe u proizvodnji, na skladištu i u maloprodaji.

Personalizirani ispis na ukrasne vrpce

U ponudi imamo potpuno novi proizvod na tržištu – pisač za brz i jednostavan personalizirani ispis na ukrasne vrpce. Ponudite svojim kupcima uslugu koja pretvara njihov poklon u brižno pripremljen dar s posvetom. U kompletu rješenja uz pisač dolaze i računalni program za unos ispisa te početne količine potrošnog materijala potrebnog za ispis. Koncept uređaja omogućuje ispis na ukrasne vrpce raznih širina, finoća i boja. Također, uređaj omogućuje istovremeni ispis više različitih vrpci, ovisno o njihovoj širini. Osim za ovu primjenu, pisač se može koristiti i za ispis standardnih crno-bijelih, ukrasnih ili tamper-evident etiketa.

Ponuda pisača etiketa i skenera za praćenje robe

Trgovcima možemo ponuditi pisače za ispis etiketa s podacima o proizvodu (logotip, barkod i 2D kodovi, tekstualni podaci), skenere za blagajničko poslovanje, čitanje etiketa i praćenje kretanja robe i potrošni materijal (etikete i ribone za pisače).


KONTRA

Oglašavanjem i digitalnom strategijom poboljšajte performance svojeg web shopa.

Ljudevita Posavskog 4, Zagreb

Tel: /

Email: info@kontra.agency

Ukratko:

Oglašavanjem  i digitalnom strategijom poboljšajte performance svojeg web shopa. 

Oglašavanje je jedna od najdugovječnijih Kontrinih usluga s kojom iz godine u godinu oduševljavamo svoje klijente i partnere.

KADA NAS KONTAKTIRATI?

Idealno bi bilo da nam se obratite prije izrade samog web shopa, neovisno o tome tko će ga izrađivati. Digitalna strategija je najbolja ako se odradi unaprijed. Kao što arhitekt prije izgradnje projektira, tako bi i digitalac trebao osmisliti digitalnu strategiju web shopa – unaprijed. U radu često primjećujemo greške koje se rade prilikom izrade web shopa, a te je greške u pravilu naknadno skupo, izazovno i dugotrajno ispravljati.

PROCES

Ako je sve odrađeno unaprijed i na vrijeme, Kontra prema unaprijed posloženim sales funnelima, putem mehanizama Google i Facebook oglašavanja te SEO-a dovodi posjetitelje na vaš web shop i konvertira ih u kupce.

Prema potrebi, sve skupa podržavamo i izgradnjom brand awarenessa kroz social media kanale.

JOŠ KRATKO O NAMA:

Kontra je Full-service digitalna agencija, orijentirana prvenstveno na rezultate.
Uskoro se približava i deseta godina kako smo na tržištu, a u tom periodu smo imali prilike surađivati s brojnim klijentima diljem svijeta. Uz brojne zvučnog imena, izdvajamo neke čije smo online poslovanje pomogli unaprijediti. To su ZooCity, Baby Center, Limes, te Planner Boutique čiji su sjajni rezultati iznenadili čak i nas.

Naš je cilj svakom klijentu pružiti prvoklasno iskustvo usluga, bez obzira koliko je projekt malen ili velik.

KONTAKTIRAJTE NAS NA: 

Ljudevita Posavskog 4, Zagreb

Email: info@kontra.agency

PRATITE NAS I NA DRUŠTVENIM MREŽAMA:


DPD

Slanje paketa, primanje paketa i pickup lokacije

Ul. Velimira Škorpika 16, 10000, Zagreb

Tel: +385(0)1 3430 600

Email: info@dpd.hr

Ukratko:

DPD svojim vodstvom u području inovacija pokazuje koliko dobro pružatelj usluge dostave paketa može iskoristiti digitalne mogućnosti kako bi pružio najbolje iskustvo otpreme. Zahvaljujući svojim digitalnim uslugama, nudimo najveći mogući protok informacija i fleksibilnost u slanju paketa.


INCHOO

Dizajn, development i digitalni marketing. Inchoo je eCommerce agencija s bogatim domaćim i međunarodnim iskustvom. Pristup prilagođen svakom klijentu. Specijalizacija - Magento i Shopware.

Trg slobode 6, 31000 Osijek

Tel: 031/200-729

Email: web@inchoo.net

Ukratko:

Rast vašeg online poslovanja nam je u prvom planu.

A s iskustvom od preko 13 godina, u radu s više od 200 klijenata iz cijelog svijeta, možemo vas kvalitetno voditi na putu rasta.

Svaki (online) biznis ima svoju priču koja je u mnogočemu posebna, a znamo da je i vaše poslovanje takvo. Zbog toga imamo jedinstven pristup za svakoga klijenta. 

Naši stručnjaci iz područja dizajna, developmenta i digitalnog marketinga povezuju svoja znanja i iskustva i primjenjuju ih prilikom izrade rješenja koja će vam omogućiti rast. Naš rad ne prestaje izradom web trgovine, mi smo i Google Premier Partner što znači da možemo kvalitetno voditi i vaše marketinške kampanje i pomoći vam u povećanju prometa i prodaje preko web trgovine.

Javite nam se ako:

  • planirate izradu web trgovine
  • imate web trgovinu, ali niste zadovoljni rezultatima

USLUGE:

  • UX dizajn
  • Programiranje (frontend i backend development)
  • Digitalni marketing (SEO, PPC, analitika)
  • Analiza postojećih web trgovina

S klijentima ostvarujemo suradnju na projektima manjeg ili većeg opsega. Analiza postojeće web trgovine iz različitih područja (tehnička, UX, SEO, PPC analiza) je dobar početak suradnje ako imate postojeću trgovinu čijim rezultatima niste zadovoljni.

SPECIJALIZACIJA:

  • Magento
  • Shopware

Specijalizirali smo se za izradu rješenja na dvije platforme (Magento i Shopware) od kojih svaka nudi određene prednosti i nedostatke za domaće i međunarodne klijente, a istovremeno zadržava slobodu koju donosi tehnologija otvorenog koda (open source). Javite nam se za detalje oko ovih platformi i pomoći ćemo vam odabrati najbolje rješenje za vas.

PROJEKTI I RECENZIJE KLIJENATA:

PRIZNANJA:

Clutch je vodeći globalni servis za B2B recenzije i istraživanje tržišta. Kroz njihov sustav klijenti izravno ocjenjuju zadovoljstvo radom svojih partnera i ostavljaju iscrpne komentare koji su vidljivi na profilima agencija.


Shipshape Solutions

Izrada webshopa

Avenija Dubrovnik 15, ZICER, 10 000 Zagreb

Tel: 095 451 5666

Email: info@shipshape-solutions.com

Ukratko:

Shipshape je tvrtka specijalizirana za razvoj i implementaciju eCommerce rješenja. Sva naša rješenja prilagođavamo poslovanju klijenta, kako bi bila integrirana sa ostalim sustavima i pratila poslovne procese tvrtke.
Za male tvrtke koje tek kreću s online prodajom pružamo detaljnu edukaciju za korištenje webshopa i CMS-a, kao i savjetovanje o digitalnom marketingu koji prati rad webshopa.

Naša prednost je integralno rješenje  koje možemo integrirati sa postojećim sustavima (ERP i sl.), a koje je modularno te osim web trgovine moze sadržavati i:

  • Integrirani CRM (moguće prilagodbe prema poslovnim procesima tvrtke)
  • Shared Inbox za opće mailove (info@, support@, help@)
  • Ticketing sustav za praćenje povrata i reklamacija
  • Customer tracking i automatizacija marketinga
  • Dinamičke cijene
  • Računi i fiskalizacija u CMS-u
  • Task management i praćenje uloženog vremena

Naše višegodišnje iskustvo u migracijama webshopova s drugih platformi osigurava klijentima nesmetani nastavak poslovanja i prijenos svih podataka iz starih sustava, kao što je na primjer Magento 1.


Zoyya – Prva online tržnica usluga u Hrvatskoj

Brzo i jednostavno online naručivanje na razne usluge! Naruči se kod frizera, stomatologa, kozmetičarke ili pak na trening u 3 klika! Nema više telefoniranja niti čekanja radnog vremena za rezervaciju termina.

Mladena Fiolića 12 i

Tel: +385 95 2000 217

Email: info@zoyya.com

Ukratko:

Zoyya je marketplace usluga gdje krajnji kupci traže ponuditelje usluga koji imaju Zoyya online booking. Osim što omogućuje brže i jednostavnije naručivanje sa svih uređaja 24/7, Zoyya je i moderno rješenje za upravljanje terminima prilagođeno raznim industrijama.

Što sve ima Zoyya

  • Digitalna knjiga narudžbi
  • Lista kupaca
  • Pregledan kalendar
  • Izvještaji
  • Podsjetnici na termin
  • Marketinško – prodajni kanal

Perpetuum Mobile

Radimo web trgovine

Damira Tomljanovića Gavrana 13 10000 Zagreb, Hrvatska

Tel: +385 1 6390 800

Email: perpetuum@perpetuum.hr

Ukratko:

Od kompletnih IT rješenja, preko razvoja web stranica i web trgovina, do poslovanja u cloudu i mobilnih aplikacija – sve je to dio naših usluga. Danas je vrijeme u kojem vam nešto od toga sigurno treba!


Httpool

Sa našim partnerima nudimo svim oglašivačima pristup lokalnoj podršci, edukacijama i prilikom za rast. Naša uloga je svakom oglašivaču pružiti priliku da dosegne maksimalni potencijal kroz digitalno oglašavanje.

Draškovićeva 29, 10000 Zagreb

Tel: 385(0)911773131

Email: info@httpool.hr

Ukratko:

Httpool je jedan od najvećih internacionalnih partnera globalnih medijskih platformi.

Kompanija je prisutna na više od 45 tržišta i zapošljava preko 620 specijalista. Na hrvatskom tržištu Httpool predstavlja Facebook, Twitter, LinkedIn, Snapchat, TikTok, Spotify i mnoge druge.

Pružamo podršku tradicionalnim i nativnim oglašivačima da dosegnu maksimalni potencijal kroz digitalno oglašavanje na platformama naših partnera.


Neuralab

Još od davne 2008. godine, Neuralab dizajnira i razvija kompleksne internetske trgovine. Naša usluga uključuje i cjelokupno savjetovanje, vođenje kroz projekt, hosting te održavanje eCommerce poslovanja. Proces rada fokusiramo na slojevita (enterprise) rješenja s podosta ERP, CRM i CMS integracija. Uz to, koristimo Open Source tehnologije kao što su WordPress i WooCommerce kako bi klijent imao potpuno vlasništvo nad projektom i svim njegovim podacima.

Fojnička 6, Trnje, 10 000 Zagreb

Tel: +385 98 1717 628

Email: zagreb@neuralab.net

Ukratko:

eCommerce web aplikacije stup su Neuralabovih projekata, a naš tim čine upravo dizajneri, producenti i inženjeri s godinama iskustva u eCommerce industriji. To je prepoznao i Clutch koji nam je 2020.godine dodijelio titulu najbolje WooCommerce agencije na svijetu (Top WooCommerce Developers and Designers)!

Projekti unutar Neuralaba certificirani su ISO 27001 standardima sigurnosti, a klijenta korak po korak upoznajemo s cjelokupnim procesom arhitekture, dizajna i programiranja eCommerce rješenja. Stvaramo originalan dizajn kreiran bez predložaka, a izradu sadržaja u potpunosti prekrojavamo dizajniranom korisničkom iskustvu.

Neuralab koncepti dizajniranja i programiranja su certificirani i odobreni od strane WordPress VIP i WooCommerce partnera. Time naši klijenti dobivaju pristup ogromnoj Open Source zajednici (koja je izgradila trećinu SVIH aplikacija na internetu) i angažman programera i kreativaca koji rade direktno na WordPress platformi.


Mergado

Mergado je marketinški alat za uređivanje XML feedova vaše web trgovine bez upotrebe programera. Uz Mergado možete uređivati feedove za portale za usporednu kupovinu poput Jeftinije.hr, Nabava.net, Google Shopping Ads, Facebook Ads i 350+ drugih portala širom svijeta

Mínská 13, Brno

Tel: +420 608 44 00 67

Email: mergado@mergado.hr

Ukratko:

Mergado je nastalo 2012. godine u Češkoj i od tada je neprekidno razvijan. Mergado tim programera stalno dodaje nove platforme za oglašavanje. S Mergadom možete ponudu vaše web trgovine jednostavno oglašavati na Jeftinije.hr, Nabava.net, Google Shopping Ads, Facebook Ads ili na 350+ drugih portala za oglašavanje širom svijeta.

Uz Mergado možete optimizirati troškove oglašavanja na portalima za usporednu kupovinu. Mergado uređuje podatke u vašem XML ili CSV feedu. Uređuje podatke o vašoj ponudi web trgovine. Uz te promjene možete skupno mijenjati nazive proizvoda, kategorija ili možete dodati specifične pojedinosti koje zahtijeva uspoređivač. Jednostavno vaš feed s informacijama o proizvodima web shopa možete proširiti o druge elemente koje u vašem feedu nisu.

Možete skupno skrivati proizvode koje ne želite oglašavati, na primjer proizvode koji su rasprodani, proizvodi duplikati ili kad neki proizvodi sadrži nultu cijenu.


LogIN

Razvoj i implementacija naprednih desktop i mobilnih Cloud ERP rješenja u maloprodaji, veleprodaji, proizvodnji, turizmu i uslužnim djelatnostima. VIRGA Cloud je platforma naprednih poslovnih aplikacija namijenjenih pozitivnoj poslovnoj transformaciji tvrtki kroz rasterećenje radnih mjesta od suvišnog operativnog rada u cilju povećanja profitabilnosti i rasta poslovnih prihoda. Integracijom sa specijaliziranim rješenjima naših partnera za B2B i B2C online prodaju stvaramo stabilnosti i održivost poslovanja tvrtki u Hrvatskoj, Sloveniji, Bosni i Hercegovini, Srbiji i Crnoj Gori.

Mihačeva draga bb, 51000 Rijeka

Tel: 00385 5158 1135

Email: info@login.hr

Ukratko:

Tvrtka Login d.o.o. regionalno je poznata IT tvrtka u području razvoja i implementacije naprednih Cloud ERP rješenja. Zajedno sa sestrinskom tvrtkom Login sustavi d.o.o. stalno zapošljava 40 IT stručnjaka u području upravljanja projektima, savjetovanja, razvoja aplikativnih rješenja i specijalizirane korisničke podrške za pojedine industrije.

2008. godine tvrtka Login d.o.o. je, kao jedna od prvih IT tvrtki, hrvatskom tržištu ponudila prvo komercijalno Cloud ERP rješenje VIRGA. Kao dugogodišnji Oracle partner, tvrtka Login d.o.o. je 2020. godine svoje je Cloud ERP rješenje VIRGA zajedno s poslovanjem više od 200 tvrtki korisnika migrirala na ORACLE Cloud, osiguravajući tako održivost poslovanja poslovnih korisnika, visoku sigurnost i dostupnost aplikacije sa bilo kojeg mjesta, u bilo koje vrijeme.

Potičući inovativnost i razvoj kompetencija te primjenu novih tehnologija kod svojih korisnika, tvrtka Login d.o.o. je danas prepoznata kao renomirana organizacija koja jamči visoke standarde isporučenih rješenja, lokaliziranih za tržišta Hrvatske, Srbije, Bosne i Hercegovine, Slovenije i Crne Gore, posebno u području trgovine, proizvodnje, hotelijerstva i uslužnog sektora.


123rf.com

U ponudi je više od 100 milijuna visokokvalitetnih Royalty-Free fotografija, vektorskih grafika, infografika (kompletnih ili u vidu materijala za pravljenje istih), kao i video i audio materijala, koje se mogu kupiti po vrlo povoljnim cijenama. Proširivanjem svoje baze s 90 000 novih materijala dnevno, 123RF.com nastoji na jednom mjestu zadovoljiti sve Vaše potrebe za stock materijalima.

Felegi Tivadora 6/35, 21000 Novi Sad

Tel: 099 761 3005

Email: croatia@123rf.com

Ukratko:

Vodeći svjetski brend stock fotografije 123RF osnovan je 2005. godine. Korisnički servis na raspolaganju je 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu, a podrška je na hrvatskom jeziku i podrazumijeva pružanje svih informacija, uključujući i tehničku podršku.

U ponudi je više od 100 milijuna visokokvalitetnih Royalty-Free fotografija, vektorskih grafika, infografika (kompletnih ili u vidu materijala za pravljenje istih), kao i video i audio materijala, koje se mogu kupiti po vrlo povoljnim cijenama. Proširivanjem svoje baze s 90 000 novih materijala dnevno, 123RF.com nastoji na jednom mjestu zadovoljiti sve Vaše potrebe za stock materijalima.

PREDNOSTI LOKALNOG PREDSTAVNIŠTVA

  • Osim ponuda koje se nalaze na službenoj web stranici 123RF.com, nudimo vam jedinstvene i najpovoljnije ponude skrojene za vaše potrebe

  • U mogućnosti ste sami vršiti izbor načina plaćanja, online, ili offline plaćanje putem naloga za uplatu

  • U mogućnosti smo, na vaš zahtjev, izdati račun za korištenje naših usluga ili kupnju proizvoda iz našeg asortimana


Broadcast.hr

Predani tim profesionalaca, s višegodišnjim iskustvom rada na televiziji, pobrinut će se za sve Vaše potrebe prijenosa uživo, produkcije i snimanja.

Remetinečka 7, Zagreb (ZIP)

Tel: http://broadcast.hr/#kontakt

Email: http://broadcast.hr/#kontakt

Ukratko:

Predani tim profesionalaca, s višegodišnjim iskustvom rada na televiziji, pobrinut će se za sve Vaše potrebe prijenosa uživo, produkcije i snimanja. Uz najnoviju tehnologiju, osigurat ćemo streaming svih vrsta događaja, na bilo kojem mjestu i u bilo koje vrijeme, oblikovan prema Vašim željama. Naša produkcija pobrinut će se da svaki streaming ili snimanje prođe glatko i bez ikakvih problema, dok će naš tehnički odjel nadzirati svaki korak dogovora, pripreme i provedbe streamanja i snimanja, kako bi osigurali minimum tehničkih grešaka. Naš je cilj prenijeti vam novo vizualno iskustvo, u kojem ćete uživati Vi i Vaši krajnji korisnici.

Broadcast.hr je glavni partner za video streaming Meetupova Udruge eCommerce Hrvatska.

» Pogledajte snimke Meetupova


Safe.Shop

Safe.Shop je prva globalna oznaka povjerenja (trustmark). Udruga eCommerce Hrvatska je partner i distributer Safe.Shop trustmarka u Hrvatskoj.

Rijksstraatweg 29, Amsterdam, Nizozemska

Tel: +31 6 52840039

Email: jorij.abraham@ecommercefoundation.org

Ukratko:

Cilj Safe.Shopa je povećanje povjerenja kupaca u globalnu trgovinu te povećanje globalne online trgovine. Nacionalne ecommerce udruge Hrvatske, Brazila, Kine, Hong Konga, Njemačke, Islanda, Malezije, Rusije, Rumunjske, Senegala, Švicarske te Nizozemske, između ostalih su prve sudionice. 

Safe.Shop smo najavili u prosincu 2017., a snimku događanja možete pogledati na Youtube kanalu naših partnera za video (Broadcast.hr).

Postanite punopravni član udruge i ostvarite besplatnu certifikaciju za Safe.Shop trustmark!

» Učlanite se!

Olakšajte si prodaju preko granice

Dok je prekogranična prodaja porasla za 17% u 2017. godini, prema nedavnoj studiji Ecommerce Foundationa, kupci i trgovci se još uvijek suočavaju s velikim nedostatkom povjerenja. Kupci se često ne usuđuju kupovati na stranim web shopovima, bez da znaju je li on pouzdan. U isto vrijeme, trgovci se suočavaju s problemom izgradnje lokalnog povjerenja. Nedavna studija UN-a otkrila je da 51% svih kupaca koji još nisu kupovali online navodi nedostatak povjerenja kao glavni razlog. A čim trgovina postane prekogranična, nivo povjerenja u online prodaji se smanjuje za skoro polovicu.

Kako povećati povjerenje u webshop

Kako bi uspostavili povjerenje unutar zemlje u kojoj prodajete, možete se prijaviti za nacionalnu oznaku povjerenja. Međutim, tvrtke koje žele ući na više tržišta trebaju se certificirati u svakoj zemlji pojedinačno, a u ovom trenutku postoji preko 300 oznaka povjerenja diljem svijeta. Neke se fokusiraju na usuglašenost sa lokalnim zakonima, druge na financijsku pouzdanost, sigurnost, recenzije ili suzbijanje krivotvorenja.

Nužnost certificiranja od strane mnogo različitih znakova povjerenja zahtjeva puno vremena i napora. To komplicira proces – posebno za male i srednje tvrtke. Safe.Shop ima cilj nadići nacionalne granice, dajući prekograničnim kupcima više sigurnosti, istovremeno pomažući trgovcima da lakše prodaju na globalnoj razini.

Dakle, najlakši način da povećate povjerenje na svom webshopu je da se certificirate po globalnom kodeksu ponašanja odnosno po Safe.Shop pravilima.

Globalni brend izgrađen na lokalnom povjerenju

Globalna oznaka povjerenja Safe.Shop će biti operativno nadzirana od strane Ecommerce Foundation organizacije.

Jorij Abraham, upravni direktor Ecommerce Foundationa, organizacije koja će nadgledati globalni ecommerce znak povjerenja objašnjava: “Ne namjeravamo izgrađivati znak povjerenja iz nule. Postoje mnoge lokalne ogranizacije koje izdaju pouzdane certifikate. Oni imaju znanje lokalnog tržišta i mogu certificirati lokalne web shopove i maloprodajne trgovce puno bolje od centralne organizacije. Radeći sa lokalnim partnerima od povjerenja pomaže nam da koristimo snagu lokalnih brandova kako bi izgradili globalni logo povjerenja zajedno”.

O organizaciji Ecommerce Foundation

Ecommerce Foundation je nezavisna neprofitna organizacija, inicirana od strane nacionalnih ecommerce udruga diljem svijeta, te online i omnichannel tvrtki iz industrija kao što je prodaja, turizam i financije. Cilj Ecommerce Foundationa je poticanje globalne online trgovine. To se postiže istraživanjem na globalnom ecommerce tržištu, poticanjem dijeljenja znanja putem EcommerceWiki.org, online zajednicom ecommerce profesionalaca te uspostavljanjem globalne ecommerce oznake povjerenja, Safe.Shop.


DWIZARDS

Web development agencija specijalizirana za izradu ecommerce rješenja temeljenih na Woocommercu – najraširenijoj i najuspješnijoj ecommerce platformi.

Remetinečka cesta 7

Tel: +385913180900

Email: office@dwizards.agency

Ukratko:

Web development agencija specijalizirana za izradu ecommerce rješenja temeljenih na Woocommercu – najraširenijoj i najuspješnijoj ecommerce platformi.

Iza ove ekipe je gotovo 10 godina iskustva u izradi:

  • vrhunskih web stranica
  • web shopova
  • mobilnih iOS i Android aplikacija

Stoga svakako znaju kako izraditi kvalitetan, pouzdan i siguran web shop koji će osigurati stabilan prihod i rast prodaje preko online kanala.

Uz samu izradu web shopa (ili drugih navedenih projekata), omogućuju i kontinuirano održavanje te podršku kroz bilo kakve naknadne korekcije ili promjene na vašem web shopu.

Također, u ovom periodu za sve klijente omogućuju dodatne benefite:

pristup vrhunskim fotografijama uz znatan popust – 123RF Professional Stock

  • 20 besplatnih kredita
  • 20% popusta prilikom prve kupovine fotografija

stručno znanje i iskustvo prilikom izrade web shopa

  • besplatne konzultacije u razvojnom procesu web shopa

članstvo u Udruzi eCommerce Hrvatska

posebne pogodnosti i popusti prilikom ugovaranja dostavne službe – MBE Croatia

  • direktno vas povezujemo sa stručnjacima za dostavu i pakiranje paket
  • ostvarujete posebnu cijenu i dodatne pogodnosti
  • prilagodba vašem poslovanju

30% popusta kod PLUS.HR hostinga

  • ugovaranje novih paketa ili produženje postojećih paketa

Kontaktirajte nas i zatražite naše reference, a mi ćemo vam – prema vašim zahtjevima projekta – poslati zaista najbolju ponudu.


Monri Payments d.o.o.

Payment Gateway Provider, SinglePOS

Radnička 54, Zagreb

Tel: 015498580

Email: monri@monri.com

Ukratko:

Monri Payments d.o.o. je pružatelj e-commerce i POS usluga koji svojim klijentima osigurava visokokvalitetne usluge u prihvatu i obradi transakcija elektroničkim putem.

Financijskim institucijama i trgovcima iz cijeloga svijeta nudimo širok raspon jednostavnih, inovativnih i funkcionalno bogatih rješenja za obradu transakcija.

Pokrenut u 2003. godine pod nazivom Webteh, kao prvi Payment Gateway u regiji jugoistočne Europe, Monri je izrastao u vodećeg regionalnog pružatelja usluga za platnu industriju i pouzdanog partnera financijskih institucija, trgovaca i njihovih klijenata. Krajem 2019. godine tvrtka Payten (Asseco grupa) je kupila 80% dionica kompanije Monri.

Monri je također ISO/MSP, Internet Payment Service Provider (IPSP) i Payment Facilitator za Visu i MasterCard registriran od strane klijenata u regiji jugoistočne Europe.

Payment platforma  i svi procesi  licencirani su po PCI DSS Level1 standardu .

Naša misija je konstantno razvijati inovativne proizvode i usluge temeljene na modernim tehnologijama i zahtjevima tržišta, dok nam je vizija postati jedan od vodećih nezavisnih regionalnih procesora te jedan od perspektivnih EU/Svjetskih procesora.
Neka od dosadašnjih postignuća:
– Pokretač prvog Payment Gateway-a u regiji.
– Prva hrvatska firma za pružanje financijskih usluga s PCI DSS certifikatom registrirani i certificirani ISO/MSP i IPSP za Visa i MasterCard transakcije.
– Više od 500 zadovoljnih klijenata koristi Monrijev širok niz usluga.

 


PayCek by Electrocoin

PayCek elektronički platni servis pomoću kojega Vašim kupcima možete omogućiti plaćanje u kriptovaluti.

Rukavec 5, 10090 Zagreb

Tel: 0953667788

Email: sales@electrocoin.hr

Ukratko:

U Electrocoinu posljednjih 7 godina razvijamo blockchain tehnologije, platne servise za plaćanja u kriptovalutama, a možemo se pohvaliti i prvom hrvatskom mjenjačnicom kriptovaluta u Hrvatskoj www.bitcoin-mjenjacnica.hr, što nas čini tržišnim liderom. Čvrsto vjerujemo u digitalnu transformaciju kao razvojnu strategiju svih grana poslovanja pa smo se tako krajem 2019. udružili s Hrvatskom poštom te omogućili prodaju kriptovaluta u 55 poslovnica pošte diljem lijepe naše.

Za sve webshopove, prodajna mjesta i fiskalne blagajne osmislili smo PayCek elektronički platni servis, pomoću kojega Vašim kupcima možete omogućiti plaćanje u kriptovaluti, pri čemu se Vama na računu obračunavaju kune. Budući da je cijeli svijet trenutno pod povećalom, vjerujemo da je sad pravi trenutak za dodatne tehnološke iskorake, a uvođenje mogućnosti plaćanja u kriptovalutama je inovacija i benefit, dodatno i kada je u pitanju konkurentska prednost (i s uslužne i s marketinške strane). Ideja je da se ne morate baviti kriptovalutama kako biste korisnicima istih omogućili plaćanje u kriptovalutama, jer će se Vama na računu obračunati kune. Također, usluga je u potpunosti besplatna, ne neplaćuje vam se provizija niti naknada za izvršenu transakciju.


DHL

DHL - Međunarodna logistička služba

Utinjska 40, Zagreb

Tel: +385 1 6651111

Email: upit.express@dhl.com

Ukratko:

DHL je vodeći globalni brend u logističkoj industriji. DHL svojim klijentima nudi raznovrstan asortiman logističkih usluga, od domaće i međunarodne dostave paketa, međunarodne ekspresne dostave, cestovnog, zračnog i prekooceanskog prijevoza do upravljanja industrijskim dostavnim lancem. S oko 325.000 zaposlenika u više od 220 zemalja u svijetu, DHL sigurno i pouzdano povezuje ljude i poslovanja omogućujući globalnu trgovinu
 
DHL Express je globalni tržišni lider i stručnjak za usluge ekspresnog međunarodnog prijevoza i kurirske dostave. Posjedujemo snažnu globalnu logističku mrežu koja garantira izvrsnost na svim tržištima i stvara dodatnu vrijednost klijentima koji se bave inozemnom trgovinom, a posebno online trgovcima koji trguju premium proizvodima u prekograničnoj e-trgovini. Istodobno, potražnja za hitnom dostavom postoji za skoro svaku vrstu robe, neovisno o vrijednosti. Konkurentna prednost postiže se upravo proširenjem mogućnosti dostave – uz redovnu isporuku potrošači žele mogućnost odabira brze usluge dostave. Ponudom ekspresne međunarodne dostave i jednostavnih povrata online trgovci povećavaju prodaju i vrijednost košarice. Nudimo niz rješenja koja odgovaraju različitim potrebama klijenta. Usluge međunarodne dostave s unaprijed određenim vremenom isporuke po sistemu vrata-do-vrata omogućuju online trgovcima da brže dopru do potrošača bilo gdje u svijetu.


Dijana Kladar – eCommerce odvjetnik

Odvjetnica, Trgovačko Pravo

Zagreb

Tel: -

Email: dijana@ecommerce.hr

Ukratko:

Dijana Kladar je pravnica koja se pretežno bavi komunikacijskim i digitalnim tehnologijama te pružanjem pravne potpore i savjetovanjem domaćih i inozemnih kompanija u svim aspektima njihova poslovanja.

Dijana je član Stručne radne skupine za izradu Zakona o provedbi Opće uredbe o zaštiti podataka tzv. GDPR, osnovane pri Ministarstvu uprave. Navedenim Zakonom Republika Hrvatska autonomno uređuje određena pravna područja u mjeri u kojoj je navedeno dopušteno i usklađeno sa GDPR -om.

Niz godina radi kao odvjetnica koja je fokusirana na trgovačko pravo, upravljanje trgovačkim društvima, e-commerce poslovanje i radno pravo. Kao pravni stručnjak sudionik je mnogih radnih skupina za izradu zakonskih tekstova pri Ministarstvu gospodarstva, poduzetništva i obrta, Ministarstvu pravosuđa te surađuje s inozemnim i domaćim tijelima koja kreiraju politiku zaštite potrošača i osobnih podatka na razini EU.


Plus hosting

Plus Hosting

Dalmatinova ul. 4, 52100, Pula

Tel: 052 492 052

Email: support@plus.hr

Ukratko:

Od entuzijasta do stručnjaka
 
Plus Hosting misija je klijentima osigurati najbolju moguću lokaciju i okolnosti za smještaj njihovih podataka.
Počeli smo kao mali tim web hosting entuzijasta, no tijekom 15 godina rada razvili smo se u dobro poznato ime na domaćem tržištu. Danas je Plus vodeći hrvatski web hosting provider sa značajnim brojem kako domaćih, tako i inozemnih klijenata.
 
Plus Hosting vizija je postati hosting provider prvog izbora za što veći broj europskih i svjetskih klijenata.
 
Korisnicima pružamo širok spektar usluga, od registracije domena i web hostinga do VPS i dedicated servera na najboljoj mrežnoj infrastrukturi u Hrvatskoj. Volimo i dobar izazov – naši visokokvalificirani stručnjaci pronalaze rješenja i za najkompleksnije probleme, dok istovremeno nadgledaju kompletnu infrastrukturu te pomažu klijentima putem telefona, chata ili e-maila.
 
Ističemo se stabilnom infrastrukturom, pristupačnim cijenama te pouzdanom i uvijek dostupnom korisničkom uslugom. Naši klijenti znaju da su u Plusu doista uvijek i u svakom smislu u plusu.

 


Erstebank.hr

Banka koja je razvila KEKS Pay.

Jadranski trg 3a, 51000 Rijeka

Tel: 051365591

Email: erstebank@erstebank.hr

Ukratko:

Misija Banke – Potičemo i pomažemo svoje klijente, zaposlenike, dioničare i društvenu zajednicu u zajedničkom stvaranju dobrobiti.

Vizija Banke – Biti najbolja banka u Hrvatskoj koja brine o sigurnosti svojih klijenata i pruža najkvalitetnije proizvode i usluge, vodeći računa o dobrobiti svojih zaposlenika, dioničara i društvene zajednice.


Portal Klik.hr

News portal kojeg mjesečno čita 1.000.000 posjetitelja (Google Analytics, ožujak 2020.)

VI. Južna obala 15, Zagreb

Tel: 385 91 534 9617

Email: bojan@morgangreyagency.com

Ukratko:

News portal kojeg mjesečno čita 1.000.000 posjetitelja (Google Analytics, ožujak 2020.)


BizzyBeeShop.com

Totalno Cool način da pokrenete sami svoj Web shop!

Hribarov prilaz6 6a, 10000 Zagreb

Tel: 099 599 0506

Email: info@bizzybeeshop.com

Ukratko:

Sistrum d.o.o. (Moja-Trgovina.Net, BizzyBeeShop.com) je IT tvrtka koja se bavi isključivo rješenjima za prodaju putem Interneta. To obuhvaća niz aplikativnih rješenja, hardversku podršku, te savjetodavne usluge.

Partnerima osiguravamo brže ostvarivanje ciljeva u online trgovini kroz implementaciju cjelovitog e-commerce rješenja i vrhunske usluge.

Savjetovanjem, uz iskrenost i otvorenost u komunikaciji, korisnike pretvaramo u dugoročne partnere.

Cilj nam je zadržati imena BizzyBeeShop.com i Moja-Trgovina.Net sinonimom za kvalitetna rješenja na području online trgovine i referentna točka za sve potrebe u elektronskom poslovanju.


SeekandHit

Pružanje usluga i izrada rješenja po narudžbi u marketing tech, podatkovnoj i analitčkoj industriji. Usluge oglašavanja na digitalnim kanalima (Google, Facebook, Instagram, LinkedIn, Bing, Yandex, itd.), napredne implementacije analitičkih rješenja (Google Analytics), Google Tag Manager, Google Data Studio.

Prhovine 2, 21226 Vinišće

Tel: 0916020784

Email: info@seekandhit.com

Ukratko:

SeekandHit je tehnološka tvrtka koja se fokusira na pružanje usluga i izradu rješenja po narudžbi u marketing tech, podatkovnoj i analitčkoj industriji. U timu koji se sastoji od 40 djelatnika, uglavnom možete pronaći razvojne inženjere/ke, marketing stručnjake/inje i podatkovne specijaliste.

Od 2012. SeekandHit aktivno surađuje s jednom od najvećih tvrtki za analitiku na društvenim mrežama Socialbakers, gdje sudjeluje u izradi, konzultacijama i integracijama oglasnih sustava društvenih mreža, te je nositelj titule Socialbakers Trusted Partner. Ujedno su nositelji certifikata Premier Google Partner, kojeg im je Google dodijelio na osnovu uspješnog upravljanja značajnim ulaganjima u Google Ads platformu, održavanja i proširivanja portfelja svojih klijenata, te postavljanja njihovih online oglasnih kampanja.

SeekandHit je nositelj i Facebook Blueprint Certified Buyer i Facebook Blueprint Certified Planner certifikata, koje je Facebook dodijelio na osnovu odličnih znanja na području Facebook oglašavanja. Od 2007. do danas, SeekandHit je isporučio preko 1000 uspješnih oglasnih kampanja i rješenja po narudžbi za tvrtke poput Podravke, Valamar Riviere, Kiwi.com, Socialbakersa, Emmezete, VIP-a, HT-a, HBO-a i mnogih drugih.


Eurosender

Eurosender SARL vodeća je digitalna platforma za naručivanje logističkih usluga za Europu i svijet. Srž našega poslovanja je uvjerenje kako logistika treba biti jednostavna i transparentna. Bez obzira na to naručujete li veliku količinu robe ili Vaš kupac očekuje jedan od proizvoda, Eurosender će se pobrinuti da uvijek odaberete odgovarajuću uslugu uz potpunu vidljivost stanja vaših pošiljki u svakom trenutku, kao i za carinski proces prilikom slanja.

8-12, rue d'Epernay, L-1490 Luxembourg

Tel: +44 20 3129 2884

Email: sales@eurosender.com

Ukratko:

Eurosender SARL vodeća je digitalna platforma za naručivanje logističkih usluga za Europu i svijet. Srž našega poslovanja je uvjerenje kako logistika treba biti jednostavna i transparentna. Bez obzira na to naručujete li veliku količinu robe ili Vaš kupac očekuje jedan od proizvoda, Eurosender će se pobrinuti da uvijek odaberete odgovarajuću uslugu uz potpunu vidljivost stanja vaših pošiljki u svakom trenutku, kao i za carinski proces prilikom slanja.

Vaše poduzeće može biti malo, međutim, to ne znači kako vaše poslovanje mora biti lokalno.
Međunarodno tržište može proširiti vaše poslovanje, a lakše je dostupno nego što možda
mislite. Eurosender s velikom međunarodnom mrežom logističkih partnera broji više od 150
milijuna ugovorenih ponuda približavajući međunarodne kupce svjetskom isporukom.

Što Eurosender čini pouzdanim partnerom?
Eurosender vam može pomoći da dosegnete više od 220 zemalja i tržišta. Olakšavamo
međunarodno slanje za poduzeća putem našeg online korisničkog sučelja za izravno
naručivanje logističkih usluga čime nadilazimo problem suvišne papirologije, te vam uz pomoć naše mreže carinskih posrednika omogućavamo lakši i brži carinski postupak.

Zašto su Eurosender i mala poduzeća tako savršen spoj
Cjenik usluga koje nudimo optimalno su rješenje za poduzeća koja nemaju učestalu potrebu
za slanjem pošiljaka te radi toga ne mogu ostvariti minimum za povoljne ugovore izravno s
logističkim poduzećima. Eurosender vam omogućava da se usredotočite na rast vašeg
preduzeća dok naš tim koji se sastoji od međunarodnih stručnjaka iz područja logistike, brine
za sve vaše logističke potrebe.

Facebook promocija!
Eurosender zajedno s logističkim partnerima nastavlja s radom unatoč trenutnoj pandemiji
COVID-19. Naša mreža logističkih partnera omogućava nesmetani nastavak transporta u svim
regijama, uključujući prikup i dostavu na područjima posebno pogođenima širenjem
pandemije. Obzirom na to, Eurosender vam jamči kako sa sigurnošću možete naručiti svoje
logističke usluge koje se uspješno obavljaju bez većih poteškoća.

Kada utvrdimo da jedan od naših logističkih partnera ima poteškoća s pružanjem usluga na
određenom području, sve dostave i prikupi automatski se obavljaju s drugim logističkim
partnerom. Na ovaj način vam osiguravamo logističke usluge na svim područjima.

Kontaktirajte nas na igor.dolinaj@eurosender.com saznajte više uslugama koje nudimo te istovremeno ostvarite posebne pogodnosti za vaše poduzeće.


Saop

Razvoj poslovno-računovodstvenih rješenja i usluga

Puževa 13, 10020 Zagreb

Tel: 01 5559 773

Email: info@saop.hr

Ukratko:

Tvrtka Saop već je 33 godine jedna od vodećih regionalnih tvrtki za razvoj poslovno-računovodstvenih rješenja i usluga. Tvrtka je osim Hrvatske, prisutna i na slovenskom i srpskom tržištu, a od 2016. godine članica je češke grupacije Solitea. Danas Saop zapošljava preko 150 visoko obrazovnih stručnjaka s područja računalstva, informatike, ekonomije i računovodstva. Naša rješenja koristi više od 30.000 korisnika u regiji, od obrtnika, OPG-ova, neprofitnih organizacija, računovodstvenih servisa, trgovačkih i proizvodnih poduzeća.

Saop rješenja pružaju cjelovit i centraliziran uvid u svakodnevno poslovanje tvrtki uz mogućnost integracije sa drugim aplikacijama te stručnu i kvalitetnu korisničku podršku. Programska rješenja ažurirana su prema zakonskim promjenama te omogućuju donošenje pravilnih odluka na temelju pravovremenih analiza i pouzdanih izvještaja. Kontinuirano ulažemo u razvoj naših zaposlenika i programskih rješenja što nam omogućuje brzu prilagodbu klijentima i promjenama na tržištu.


ExpandEco

Izvozna agencija koja vam pomaže proširiti vaše online poslovanje u inozemstvo.

Mašićeva 3a

Tel: +421917333231 421 918 772 843

Email: info@expandeco.com

Ukratko:

Možemo reći, da je Expandeco vrsta izvozne agencije koja pomaže da pokrenete svoju internetsku trgovinu na inozemnom tržištu.
Expandeco će Vam pružiti sveobuhvatne usluge da proširite djelatnost svoje internetske trgovine u inozemstvo.
Zahvaljujući širokom spektru naših usluga, kao što su analiza tržišta, internet marketing, korisnička podrška, SEO prijevodi i još mnogo toga, postupno ćemo postaviti vašu internetsku trgovinu na novim, atraktivnim tržištima i pomoći vam da uspješno razvijate svoje poslovanje. Pođite s nama. Bit ćemo vam stabilan i snažan partner.
Proširite vašu internetsku trgovinu s Expandecom na nova tržišta i dosegnite milijune novih potencijalnih kupaca. Expandeco – jednostavno proširenje poslovanja za sve oblike i veličine online trgovine. 

Marker

Najnagrađivanija Hrvatska web agencija za uvođenje eCommerce rješenja.

Vinka Međerala 4A, 42000 Varaždin

Tel: 042 / 421 700

Email: info@marker.hr

Ukratko:

Marker d.o.o. je najnagrađivanija Hrvatska web agencija za uvođenje eCommerce rješenja. Naše usluge sastoje se od priprema tvrtki za uvođenje maloprodajne (B2C) ili veleprodajne (B2B) online prodaje, izrade web trgovine, marketinga za web trgovine, omnichannel rješenja i optimizacije za konverzije u zrelijim fazama poslovanja.

Marker je tim od 29 zaposlenika različitih profila, znanja i kompetencija koji su do sada isporučili više od 180 web trgovina i više od 100 web stranica na najvišoj razini kvalitete. Naš tim sastoji se od programera, dizajnera, stručnjaka za definiranje korisničkog iskustva, voditelja projekata, stručnjaka za sadržaj na web stranicama, korisničke podrške te osoba u prodaji i marketingu.

Najveće vrijednosti naše tvrtke su znanje i iskustvo a ponosni smo da zadovoljavamo zahtjeve norme ISO 9001:2015 za upravljanje kvalitetom te zahtjeve norme ISO/IEC 27001:2013 za upravljanje informacijskom sigurnošću. Više godina za redom smo nositelji AAA bonitetnog certifikata koji nas svrstava u financijski najstabilnije tvrtke a krajem 2019. godine HGK Varaždin nam je dodijelila priznanje Zlatna kuna za najuspješnije malo trgovačko društvo.


1 2