U digitalnoj eri granice između fizičkog i virtualnog svijeta nestaju. Zbog toga su eCommerce trgovci primorani neprestano tražiti inovativne strategije za poboljšanje korisničkog iskustva i optimizaciju svojih prodajnih kanala. Izazovi s kojima se suočavate podsjećaju na složen proces gradnje kompliciranih modela LEGO kockica, što zahtijeva strpljenje, preciznost i prije svega – strategiju. Upravo ovdje leži ključ uspjeha vaših marketinških aktivnosti.
KRENITE S OSNOVAMA
Svaki uspješno završen projekt gradnje seta LEGO kockica, bilo da se radi o bageru, cvijeću, Millennium Falconu ili Hogwartsu, temelji se na dobroj pripremi. U kontekstu eCommerce poslovanja, osnova je razumijevanje vaše ciljane publike (persona). Kao što LEGO setovi dolaze s uputama, tako i detaljna analiza vaše ciljane skupine nudi smjernice za kreiranje personaliziranog korisničkog iskustva. Segmentacija publike i sama analiza podataka o ponašanju kupaca ključni su za postavljanje čvrstih temelja vaše marketinške strategije.
OD JEDNOSTAVNIH BLOKOVA DO SLOŽENIH STRUKTURA
U LEGO svijetu pojedinačni blokovi spajaju se u složene strukture. U digitalnom marketingu kombiniramo različite taktike i alate kako bismo izgradili koherentnu strategiju. Oglašavanje, SEO, content marketing, digitalni PR, email kampanje te društveni mediji su blokovi koji, kada se pravilno kombiniraju, stvaraju snažnu online prisutnost koja privlači i zadržava korisnike. Važno je pritom imati na umu da svaka komponenta mora biti usklađena s ukupnim ciljevima vašeg poslovanja, kao što je svaki blok dio veće cjeline.
PRILAGODLJIVOST I KONTINUIRANA INOVATIVNOST
LEGO kockice su izuzetno prilagodljive te omogućavaju beskonačne mogućnosti kreiranja i rekonfiguracije. U dinamičnom eCommerce svijetu sposobnost prilagodbe je ključna. Digitalni marketing kontinuirano prati trendove i tehnološke novitete, eksperimentira s novim pristupima i brzo se prilagođava promjenama na tržištu.
Također, važno je redovito testirati i optimizirati korisničko iskustvo na webshopu.
Ne čekajte sutra kako biste počeli optimizirati korisničko iskustvo, krenite danas i nemojte se bojati pogreške. Kao što narodna mudrost kaže: “majstor je pogriješio više puta nego što je šegrt pokušao“. Koristite podatke i povratne informacije od kupaca kako biste razumjeli njihove potrebe i očekivanja pa implementirajte te uvide u svaki segment svoje online prisutnosti.
Vaša sposobnost da pružite iznimno korisničko iskustvo je ono što će vas istaknuti u sve konkurentnijem eCommerce okruženju. Najviše prodajete stalnim, lojalnim kupcima (Vilfredo Pareto bi rekao da vam 80% prihoda donosi 20% kupaca). Budite spremni na inovacije, eksperimente i greške. Kreirajte strategiju baziranu na realnim podacima i pritom koristite sve dostupne alate (GA4, Semrush, Facebook i Google Ads, webshop backend i dr.). Javite mi se na nekom od narednih druženja. Ako ste sramežljivi, pošaljite mail na dino@ecommerce.hr. Uvijek ću rado popričati o korisničkom iskustvu. I LEGO kockicama.
Kada posjetite bilo koju web stranicu, ona može pohraniti ili dohvatiti informacije na vašem pregledniku, uglavnom u obliku kolačića. Ovdje možete upravljati postavkama svojih preferencija za kolačića.