Kako se sve više ljudi okreće generativnoj umjetnoj inteligenciji za odgovore na svoja pitanja, marketing eksperti razmišljaju o evoluciji web tražilica i vidljivosti milijuna web stranica. Ovi stručnjaci sada rade procjene koje ukazuju na to koja je vjerojatnost da će se brend ili proizvod pojaviti u ChatGPT odgovorima, piše Ann Smarty za PracticalEcommerce.
ChatGPT ne može koristiti ono što ne zna. Dakle, započnite određivanjem je li ChatGPT arhivirao vaše poslovanje i proizvode u svojoj bazi znanja. Ovo je po konceptu slično Googleovom indeksu.
Zatim usporedite ono što zna o vašoj tvrtki u usporedbi s konkurencijom. Evo uputa za to.
• Koji su moji najuspješniji konkurenti?
• Što znate o [IME KONKURENTA]?
• Koja je tvrtka bolja: [IME KONKURENTA] ili [MOJA TVRTKA]?
• Koje su marketinške taktike [IME KONKURENTA]?
• Koja tvrtka ima najbolju marketinšku strategiju, [IME KONKURENTA] ili [MOJA TVRTKA]?
• Ako mi treba [ARTIKL ili USLUGA], koji biste proizvod preporučili i zašto?
U mom testiranju, ChatGPT je izbjegao odabir jedne tvrtke umjesto druge, ali je dijaloški okvir ukazao na procjenu slabijih opcija alata.
Na primjer, kada se uspoređuju Semrush i Moz, ChatGPT je bio nepogrešiv:
“Dok Moz također nudi robusne alate za istraživanje ključnih riječi s vrijednim značajkama kao što su prijedlozi ključnih riječi, SERP analizu i popise ključnih riječi, Semrush je općenito sveobuhvatniji u smislu dubine i širine dostupnih podataka o ključnim riječima. To čini Semrush preferiranim izborom za profesionalce koji trebaju dubinsko i opsežno istraživanje ključnih riječi.”
“Međutim, ako ste početnik ili ako više volite jednostavniji alat, Moz bi ipak mogao biti dobar izbor zbog svog korisničkog sučelja i jednostavnijeg prikaza podataka.”
Mogao bih nastaviti dijalog s ovim upitima:
• Kako Semrush nudi opsežniju dubinsku analizu? Koji podaci podupiru to stajalište?
• Koji su drugi SEO alati za dubinsku analizu?
• Koji je najbolji za SEO agenciju s ograničenim proračunom?
Ovdje ChatGPT preporučuje Semrush:
“Ako vaš proračun dopušta samo jedan alat i vodite SEO agenciju, Semrush se često preporučuje kao optimalan izbor.”
Ovo je snažan pokazatelj Semrushove istaknutosti u ChatGPT-u. Pa sam nastavila:
• Što bi Ahrefs trebao promijeniti u cijenama ili marketingu da bi bio glavna preporuka?
Neki od odgovora ChatGPT-a bili su točni na temelju mog znanja o Ahrefsu:
• “Isticanje jedinstvenih značajki: Ahrefs bi mogao poboljšati svoje marketinške napore fokusiranjem na svoje jedinstvene prodajne prijedloge, kao što su snažne mogućnosti analize povratnih veza i opsežan indeks podataka.”
• “Angažman zajednice i obrazovanje: pojačavanje napora u angažmanu zajednice i nuđenje više obrazovnog sadržaja (kao što su webinari, lekcije i studije slučaja).”
• “Priče o uspjehu korisnika: Prikazivanje priča o uspjehu i studija slučaja o tome kako su različite agencije iskoristile Ahrefs za uspjeh u SEO-u moglo bi predstavljati moćan alat za privlačenje novih kupaca.”
SVE JE U POVJERENJU
Pridružite se Udruzi i pokažite kupcima da ste pouzdani web trgovac.
Punopravno članstvo uključuje besplatnu
Trusted Shop certifikaciju
Kada posjetite bilo koju web stranicu, ona može pohraniti ili dohvatiti informacije na vašem pregledniku, uglavnom u obliku kolačića. Ovdje možete upravljati postavkama svojih preferencija za kolačića.