fbpx

Povećajte svoju vidljivost i prodaju preko FAVI platforme

Autor: eCommerce Hrvatska 05.12.2023.
Kategorija: Blog, Intervju s trgovcima

FAVI platforma idealno je mjesto za sve online trgovine koje u svom asortimanu imaju namještaj i dodatke za dom i žele povećati vidljivost i prodaju svojih proizvoda, poručuje Jan Sellers-Zajic, glavni izvršni direktor (CEO) kompanije FAVI

Od početka ove godine u Hrvatskoj je naš katalog proizvoda porastao za 90%. Trenutno imamo aktivnih nešto manje od 60 trgovina, a najpoznatije od njih su XXXLesnina, Harvey&Norman, Bonami, Zondo, Namještaj.hr i Bauhaus, navodi Sellers-Zajic.

Predstavite nam dosadašnji razvoj grupacije FAVI online. U kojim sve zemljama poslujete te koji su vam najznačajniji trenuci u dosadašnjem poslovanju?

FAVI avantura započela je 2015. godine s jednostavnom idejom napraviti online potragu za namještajem praktičnom, inspirativnom i pristupačnom za sve. Pokrenuli smo koncept online tražilice i agregatora za namještaj te smo nakon nekoliko mjeseci pokušaja uspjeli krenuti u pravom smjeru.

FAVI promet je rastao, a web trgovine su brzo dobile zadovoljne korisnike. Ubrzo je FAVI postao br. 1 mjesto za namještaj na češkom tržištu, a tijekom godina dodali smo u naš portfelj još osam europskih zemalja, uključujući Hrvatsku 2020. godine. Deloitte je upravo te, 2020. godine, FAVI rangirao kao 4. najbrže rastuću tvrtku u cijeloj CEE regiji.

“Naš dugoročni cilj je da FAVI postane ‘top of mind’ brend na svakom tržištu na kojem poslujemo”

Fokusirani ste na proizvode za uređenje doma i namještaj. Recite nam nešto pobliže o asortimanu koji FAVI nudi na svim tržištima te u kojoj mjeri trgovci prepoznaju sinergijski potencijal suradnje?

FAVI se uglavnom fokusira na proizvode koje kupci obično biraju prema izgledu, tzv. vizualni način kupovine.

Za razliku od drugih agregatora koji su obično mjesta za usporedbu cijena, naša ključna vrijednost nije u usporedbi najbolje cijene, već nastojimo inspirirati i motivirati korisnike da kupe lijepe komade za svoj dom.

Za razliku od drugih agregatora koji su obično mjesta za usporedbu cijena, naša ključna vrijednost nije u usporedbi najbolje cijene, već nastojimo inspirirati i motivirati korisnike da kupe lijepe komade za svoj dom.

FAVI surađuje s više od 2.000 online trgovina i nudi više od šest milijuna proizvoda korisnicima na svim tržištima. Cilj nam je prikazati najširi inventar na jednom mjestu na svakom tržištu. U potrazi za namještajem kupcima preostaje samo otići na FAVI jer će tamo jednostavno i lako pronaći puno namještaja. Sve na jednom mjestu, brzo i jednostavno.

Koji su glavni benefiti koje trgovci ostvaruju ako se odluče na prodaju preko vaše platforme?

FAVI platforma idealno je mjesto za sve online trgovine koje u svom asortimanu imaju namještaj i dodatke za dom i žele povećati vidljivost i prodaju svojih proizvoda. S obzirom na to da nudimo isključivo proizvode vezane uz kućanstvo i dom, trgovine od nas mogu dobiti kvalitetne posjete njihovoj stranici od strane ljudi koji su zainteresirani upravo za kupnju tih proizvoda.

Promet na našoj platformi porastao je za 83% u zadnjih šest  mjeseci u odnosu na isto razdoblje prošle godine. Jedan od mnogih benefita je što se naplaćuju samo rezultati, odnosno kada kupac posjeti stranicu trgovine. Na našoj nadzornoj ploči trgovci prate broj klikova i prodaju pa na taj način mogu u svakom trenutku znati koliko im naša tražilica donosi profita. Nema skrivenih troškova ni iznenađenja – naš je cilj potaknuti prodaju i osigurati uspješnost svake trgovine na platformi.

Održavanje kampanje vrlo je jednostavno te cijelo vrijeme pri ruci imate svog osobnog lokalnog account menadžera koji će vam pomoći doći do željenih rezultata.

Koliko trgovaca u ovom trenutku prodaje u Hrvatskoj preko Favi.hr? Bilježite li rast interesa tijekom godina?

FAVI je u Hrvatskoj počeo djelovati relativno nedavno, međutim već u ovo kratko vrijeme uspjeli smo ostvariti uspješne suradnje s mnogim poznatim imenima u svijetu online namještaja i dodataka za dom. Tako je od početka ove godine katalog proizvoda porastao za 90%. Trenutno imamo aktivnih nešto manje od 60 trgovina, a najpoznatije od njih su XXXLesnina, Harvey&Norman, Bonami, Zondo, Namještaj.hr i Bauhaus.

“FAVI surađuje s više od 2.000 online trgovina i nudi više od šest milijuna proizvoda korisnicima na svim tržištima”

Na koji je način organizirana suradnja te kako se formulira cijena koju naplaćujete od partnerskih trgovaca odnosno kakav model naplate od trgovaca primjenjujete (pretplata, affiliate i sl.)?

Proces pokretanja suradnje vrlo je jednostavan. Potrebno je samo ispuniti kratki formular za registraciju koji se nalazi na našoj web stranici te nam poslati XML feed s proizvodima koje trgovina želi promovirati. Nakon što je registracija trgovine uspješno obrađena, account menadžer će trgovini pružiti detaljnije informacije o postavkama kampanje i upravljanju računom.

FAVI radi po CPC modelu naplate, što u praksi znači da klijentima naplaćujemo samo klikove s naše platforme koji se preusmjere na stranicu trgovine. Cijena klika ovisi o tržištu i određenoj kategoriji.

Mjesečni trošak je individualan za svaku trgovinu, a razlikuje se ovisno o brendovima koje trgovina nudi, sortimentu i cijeni. Uz pomoć lokalnog account menadžera trgovina će dobiti preporuke i prijedloge za optimizaciju kampanje koje odgovaraju njihovom cilju i proračunu. Cijena klika trenutno se kreće od 0,03 EUR – 0,1 EUR. Važeći minimalni CPC postavljen je na razini svake kategorije, na temelju njihove ukupne izvedbe i popularnosti. Cijene se mogu automatski smanjiti ili povećati kako bi se prilagodile trenutnim tržišnim uvjetima i sezoni.

Jedan od većih izazova za hrvatske web trgovce upravo je prekogranična prodaja. Je li FAVI online stoga pravi put za širenje njihovog poslovanja na druge EU zemlje?

Sigurno da. Na FAVI imamo mnogo zadovoljnih klijenata koji su izvorno bili prisutni samo na jednom tržištu i FAVI im je bio odskočna daska za brzo širenje u različite zemlje. Međutim, valja spomenuti kako je neophodno da internetska trgovina ima vlastitu prisutnost u zemlji, funkcionalnu web stranicu, logistiku itd.

Mogu li trgovci koji žele uložiti u marketinšku promociju biti istaknuti na platformi i tako ostvariti veću vidljivost prema kupcima?

Postoji nekoliko načina kako se istaknuti na FAVI platformi, a mi ćemo izdvojiti dva najefikasnija. Prvi je licitiranje. Trgovina može licitirati na tri načina: na proizvode na zalihi, na kategorije te na pojedine proizvode. Na taj će način proizvodi trgovine automatski imati veću poziciju unutar našeg kataloga te će biti vidljiviji.

Drugi način je implementacija našeg sistema za recenzije pod nazivom FAVI Extra. FAVI Extra je jednostavno rješenje zahvaljujući kojem će trgovina prikupljati recenzije korisnika o prodanim proizvodima i kvaliteti usluga e-trgovine. Uvođenjem će se poboljšati pozicija proizvoda u FAVI katalogu. Također, često izađemo u susret klijentima s promocijom njihovih proizvoda na društvenim mrežama.

“FAVI radi po CPC modelu naplate, što u praksi znači da klijentima naplaćujemo samo klikove s naše platforme koji se preusmjere na stranicu trgovine”

Planirate li u 2024. godini nuditi neke nove mogućnosti te kakva su vam općenito očekivanja od iduće godine?

Naš dugoročni cilj je da FAVI postane “top of mind” brend na svakom tržištu na kojem poslujemo. Snažne i redovne TV kampanje su stup naše strategije i uskoro ćemo biti prisutni i na televiziji u Hrvatskoj. Ključnom smatramo metriku spontane i podržane prepoznatljivosti brenda koju redovito pratimo.

Osim toga, želimo se više usredotočiti na zadržavanje korisnika na FAVI-ju i personalizaciju proizvoda, gdje imamo puno prostora za inovacije. Očekujemo sva ova spomenuta poboljšanja kao potencijalne prilike za skaliranje kampanja naših klijenata i učinkovitosti.

Ako ste trgovina koja odgovara ovom segmentu, rado ćemo surađivati s vama i pomoći vam da rastete s nama u 2024. godini.

SVE JE U POVJERENJU

Pridružite se Udruzi i pokažite kupcima da ste pouzdani web trgovac.

Punopravno članstvo uključuje besplatnu
Safe Shop certifikaciju

O Autoru

eCommerce Hrvatska
Glavni cilj udruge eCommerce Hrvatska je povećati povjerenje u online kupovinu. Učlanite se i podržite rad Udruge!

Želiš vidjeti vlastitu web trgovinu na popisu? Postani član!

Sve je u povjerenju! Pridruži se Udruzi i pokažite kupcima da ste pouzdani web trgovac. Punopravno članstvo uključuje besplatnu Trusted Shop certifikaciju.
>
Ocjena www.ecommerce.hr na Trustprofile recenzija je 10.0/10 temeljena na 15 recenzije.

Koristimo kolačiće kako bismo vam pružili najbolje online iskustvo. Pristankom prihvaćate korištenje kolačića u skladu s našom politikom privatnosti.

Close Popup
Privacy Settings saved!
Postavke privatnosti

Kada posjetite bilo koju web stranicu, ona može pohraniti ili dohvatiti informacije na vašem pregledniku, uglavnom u obliku kolačića. Ovdje možete upravljati postavkama svojih preferencija za kolačića.

Ovi su kolačići neophodni za funkcioniranje web stranice i ne mogu se isključiti u našim sustavima.

Tehnički kolačići
Za korištenje ove web stranice koristimo sljedeće tehnički potrebne kolačiće
  • wordpress_test_cookie
  • wordpress_logged_in_
  • wordpress_sec

Odbijam sve usluge
Spremi
Priihvaćam sve usluge