fbpx

Panika!

Autor: goranblagus 01.04.2019.
Kategorija: Blog, Savjeti i novosti

Ako skoknete na Wikipediju i potražite pojašnjenje riječi “panika”, naći ćete ovo:

Panika je stanje izvanrednog straha od stvarne ili pretpostavljene opasnosti po (život). Naziv potječe od starogrčkog mitološkog boga pastira Pana.

Panika je ponašanje koje se javlja u opasnim i kriznim situacijama, što dovodi do gužva i paničnih situacija.

A posebno je zanimljiv ovaj dio:

Percepcija stvarne ili navodne ozbiljne prijetnje u mozgu može smanjiti ili eliminirati promišljenu pozornost u korist tri arhaičnih hitnih programa, koji se odvijaju nesvjesno: bijeg, borbu ili ukočenost (flight, fight, or freeze).

U sklopu eCommerce Akademije modul “Psihologija prodaje” ima obavezni dio kojem osim što obrađujemo rezultate stimulacija različitih emocija, dotičemo se i zaključaka te konkretnih primjera kako sve to uspješno implementirati u prodaji, pregovorima, utjecaju, manipulaciji…

Panika do sada nije bila na tom repertoaru, no kako se stvari zbivaju oko nas i u svijetu, sve je više i više izvjesnije da će ona uskoro postati jedan od “vrućih okidača”

Iako panika, prema Wikipediji, izaziva stanja koja ne želite u svojoj prodajnoj koreografiji (flight, fight, freeze), uz mudro postavljene opise i upotrebu pravih komunikacijskih konstrukcija, panika može biti odličan motivator.

Ta motivacija se vrlo efikasno može postići time da osvještavate indirektna stanja u kojima se primatelj poruke može naći ako ne napravi aktivnost X ili ako uradi aktivnost Y.

Dakle, ne spominjete riječ “panika”, već samo opisujete kako izgleda panično stanje i kako je ono vrlo destruktivno i skupo.

Gubitak kontrole je najčešće povezan s panikom, tako da ako želite / trebate igrati na tu kartu, nema ništa lakšeg nego opisati kako izgledaju posljedice gubitka kontrole.

Stres i vrlo detaljan, s puno epiteta, opis je isto jedna odlična tehnika kako se kod primatelja poruke može aktivirati emocija panike.

Ukratko, stavite fokus na opise posljedica koje se mogu desiti i bam – privukli ste pažnju.

Uuuuh… skoro sam zaboravio… ovo ne mora biti negativna priča, ovo ne mora biti nešto što ide protiv interesa primatelja poruke… ne, ne, ne… 

Jer ako previše zabrijete u negativu, dobit ćete kontra efekt… f-f-f i ubit ćete priliku.

Uz malo vježbe (i live treninga na radionici) te nekoliko iteracija postojećih  prodajno-motivacijske poruka i “panika” vam može postati super prijatelj po kojem ćete biti “drugačiji od konkurencije”.

Konkretnije, dublje i mračnije istražujemo & učimo na “Psihologiji prodaje”.

SVE JE U POVJERENJU

Pridružite se Udruzi i pokažite kupcima da ste pouzdani web trgovac.

Punopravno članstvo uključuje besplatnu
Trusted Shop certifikaciju


Warning: Undefined variable $post_id in /home/ecommerc/public_html/wp-content/themes/ecommerce/single-post.php on line 62

O Autoru

Komentari

Odgovori

Želiš vidjeti vlastitu web trgovinu na popisu? Postani član!

Sve je u povjerenju! Pridruži se Udruzi i pokažite kupcima da ste pouzdani web trgovac. Punopravno članstvo uključuje besplatnu Trusted Shop certifikaciju.
>
Ocjena www.ecommerce.hr na Trustprofile recenzija je 10.0/10 temeljena na 14 recenzije.

Koristimo kolačiće kako bismo vam pružili najbolje online iskustvo. Pristankom prihvaćate korištenje kolačića u skladu s našom politikom privatnosti.

Close Popup
Privacy Settings saved!
Postavke privatnosti

Kada posjetite bilo koju web stranicu, ona može pohraniti ili dohvatiti informacije na vašem pregledniku, uglavnom u obliku kolačića. Ovdje možete upravljati postavkama svojih preferencija za kolačića.

Ovi su kolačići neophodni za funkcioniranje web stranice i ne mogu se isključiti u našim sustavima.

Tehnički kolačići
Za korištenje ove web stranice koristimo sljedeće tehnički potrebne kolačiće
  • wordpress_test_cookie
  • wordpress_logged_in_
  • wordpress_sec

Odbijam sve usluge
Spremi
Priihvaćam sve usluge