Panika!

Google+ Pinterest LinkedIn Tumblr +

Ako skoknete na Wikipediju i potražite pojašnjenje riječi “panika”, naći ćete ovo:

Panika je stanje izvanrednog straha od stvarne ili pretpostavljene opasnosti po (život). Naziv potječe od starogrčkog mitološkog boga pastira Pana.

Panika je ponašanje koje se javlja u opasnim i kriznim situacijama, što dovodi do gužva i paničnih situacija.

A posebno je zanimljiv ovaj dio:

Percepcija stvarne ili navodne ozbiljne prijetnje u mozgu može smanjiti ili eliminirati promišljenu pozornost u korist tri arhaičnih hitnih programa, koji se odvijaju nesvjesno: bijeg, borbu ili ukočenost (flight, fight, or freeze).

U sklopu eCommerce Akademije modul “Psihologija prodaje” ima obavezni dio kojem osim što obrađujemo rezultate stimulacija različitih emocija, dotičemo se i zaključaka te konkretnih primjera kako sve to uspješno implementirati u prodaji, pregovorima, utjecaju, manipulaciji…

Panika do sada nije bila na tom repertoaru, no kako se stvari zbivaju oko nas i u svijetu, sve je više i više izvjesnije da će ona uskoro postati jedan od “vrućih okidača”

Iako panika, prema Wikipediji, izaziva stanja koja ne želite u svojoj prodajnoj koreografiji (flight, fight, freeze), uz mudro postavljene opise i upotrebu pravih komunikacijskih konstrukcija, panika može biti odličan motivator.

Ta motivacija se vrlo efikasno može postići time da osvještavate indirektna stanja u kojima se primatelj poruke može naći ako ne napravi aktivnost X ili ako uradi aktivnost Y.

Dakle, ne spominjete riječ “panika”, već samo opisujete kako izgleda panično stanje i kako je ono vrlo destruktivno i skupo.

Gubitak kontrole je najčešće povezan s panikom, tako da ako želite / trebate igrati na tu kartu, nema ništa lakšeg nego opisati kako izgledaju posljedice gubitka kontrole.

Stres i vrlo detaljan, s puno epiteta, opis je isto jedna odlična tehnika kako se kod primatelja poruke može aktivirati emocija panike.

Ukratko, stavite fokus na opise posljedica koje se mogu desiti i bam – privukli ste pažnju.

Uuuuh… skoro sam zaboravio… ovo ne mora biti negativna priča, ovo ne mora biti nešto što ide protiv interesa primatelja poruke… ne, ne, ne… 

Jer ako previše zabrijete u negativu, dobit ćete kontra efekt… f-f-f i ubit ćete priliku.

Uz malo vježbe (i live treninga na radionici) te nekoliko iteracija postojećih  prodajno-motivacijske poruka i “panika” vam može postati super prijatelj po kojem ćete biti “drugačiji od konkurencije”.

Konkretnije, dublje i mračnije istražujemo & učimo na “Psihologiji prodaje”.

Želite znati više o izgradnji uspješnog webshopa?

Upišite eCommerce Akademiju i postanite certificirani voditelj webshopa

Ostalo je još samo 1 mjesto! 

Share.

About Author

Comments are closed.

Naše web stranice koriste kolačiće koji nam omogućavaju korištenje Google Analyticsa te oglašavanje prema našim posjetiteljima. Ako želite znati više, pročitajte našu Politiku Privatnosti ili nas kontaktirajte.

Privacy Settings saved!
Privacy Settings

When you visit any web site, it may store or retrieve information on your browser, mostly in the form of cookies. Control your personal Cookie Services here.

These cookies are necessary for the website to function and cannot be switched off in our systems.

In order to use this website we use the following technically required cookies
  • wordpress_test_cookie
  • wordpress_logged_in_
  • wordpress_sec

Decline all Services
Accept all Services