fbpx

Online shop kao savršena nadopuna fizičkim prodavaonicama

Autor: Goran Pavlović 15.05.2024.

Teče već četvrta godina kako je aktivan dm online shop. Prvi je to drogerijski lanac na hrvatskom tržištu koji je ušao u online prodaju, a kako iz današnje perspektive u ovoj tvrtki vide taj iskorak, što im je to donijelo te kakvi su daljnji planovi razvoja za eCommerce magazin govori Ivan Horvat, menadžer marketinga i odnosa s javnošću u dm-u.

Ivan Horvat, dm

Važno je istaknuti da nam je dm online shop omogućio da kupcima ponudimo i proizvode koje im prije nismo bili u prilici ponuditi. Proizvodi poput mjesečnih zaliha pelena te velikih pakiranja proizvoda za domaćinstvo tako su dostupni isključivo u dm online shopu, naglašava Horvat.

Kada je osnovan dm online shop te koja je osnovna ideja iza ovog projekta?

Pokretanjem dm online shopa u listopadu 2020. godine ostvarili smo naš dugogodišnji cilj da proizvode i usluge učinimo dostupnima stanovnicima cijele Hrvatske. Kao i u svemu što radimo, na to su nas ulaganje potaknule potrebe kupaca i naše stalno nastojanje da se tim potrebama prilagodimo. U tom smislu, dm online shop predstavljao je prekretnicu za naše poslovanje jer nam je pružio priliku da još jednom potvrdimo poziciju lidera na hrvatskom drogerijskom tržištu, ne samo kada je riječ o poslovnim rezultatima, nego i kada je u pitanju odgovaranje na potrebe kupaca i prilagođavanje njihovim navikama.

Lansiranjem webshopa postali ste prva drogerija u Hrvatskoj koja je ponudila mogućnost kupnje putem interneta. Što sve nudite u dm online shopu?

U dm online shopu dostupni su proizvodi dm marki kao što su Balea i Denkmit te proizvodi naših dobavljača koji pokrivaju sve kategorije našeg asortimana, pri čemu i online kupci mogu računati na “Dobre cijene u svako vrijeme” kojima jamčimo povoljnu cijenu proizvoda tijekom najmanje četiri mjeseca. Kontinuirano radimo na proširenju i obogaćivanju ponude proizvoda te smo prošle poslovne godine u ponudu dm online shopa uvrstili i većinu OTC proizvoda iz naše ponude, a koji su se prije mogli kupiti samo u prodavaonicama dm-a sa specijaliziranim OTC kutkom. Važno je istaknuti da nam je dm online shop omogućio da kupcima ponudimo i proizvode koje im prije nismo bili u prilici ponuditi. Proizvodi poput mjesečnih zaliha pelena te velikih pakiranja proizvoda za domaćinstvo tako su dostupni isključivo u dm online shopu.

Koji asortiman je najprodavaniji u online prodajnom kanalu? Što kupci najviše traže te ima li tu razlike u odnosu na vaše fizičke poslovnice osim ovoga što ste već naveli?

Među najvažnijim ciljevima pokretanja dm online shopa svakako je bilo približavanje omjera cijene i kvalitete dm marke još većem broju kupaca, a prema ostvarenim rezultatima možemo bez sumnje reći da smo taj cilj ostvarili. Naime, najprodavaniji proizvodi, kako prema ostvarenom prometu, tako i prema količini, su proizvodi dm marke babylove. Popularnost dm marke potvrđuju i rezultati prodaje u prodavaonicama, gdje su, uz babylove proizvode, najprodavaniji proizvodi dm marki Saugstark&Sicher i Sanft&Sicher.

Spomenuli ste da je cilj webshopa da svoje proizvode i usluge učinite dostupnima stanovnicima cijele Hrvatske. Koje sve opcije dostave nudite, koliki je trošak dostave i je li usluga dostupna za cijelo područje Hrvatske?

Naši kupci mogu odabrati dostavu na kućnu adresu ili na DPD pick-up lokaciju te ekspresno preuzimanje online narudžbe u odabranoj prodavaonici dm-a. Dostava na kućnu adresu ili pick-up lokaciju besplatna je za narudžbe iznad 49 eura, dok je ekspresno preuzimanje za registrirane kupce besplatno, neovisno o iznosu narudžbe. Ekspresno preuzimanje kupcima omogućuje da svoju online narudžbu preuzmu unutar 90 minuta od njenog zaprimanja u prodavaonici dm-a po izboru.

U suradnji s DPD-om dostavljamo proizvode na područje cijele Hrvatske, a vrijeme isporuke je dva do tri radna dana. Pritom želim naglasiti kako isporuku vršimo i na sve hrvatske otoke, bez dodatne nadoknade te nas posebno raduje velik broj narudžbi iz mjesta u kojima dm još uvijek nema prodavaonice, kao što su Vis, Korčula i Pelješac.

Kakvi su prodajni rezultati dm online shopa? Koliki je njegov udio u vašoj godišnjoj prodaji?

U protekloj poslovnoj godini dm online shop ostvario je odlične rezultate te možemo reći da savršeno nadopunjuje ponudu u dm prodavaonicama. Ostvareni promet od 9,56 milijuna eura predstavlja rast veći od 73 posto na godišnjoj razini, što jasno pokazuje da smo ulaganjima i razvojem ponude još jednom uspješno odgovorili na potrebe naših kupaca. Tu bih svakako istaknuo aplikaciju za pametne telefone ‘Moj dm’ putem koje je u prošloj poslovnoj godini ostvareno više od 56 posto svih online kupnji, a danas je aplikacija instalirana na više od 800.000 pametnih telefona. Zahvaljujući spomenutoj aplikaciji i dm online shopu naši proizvodi i usluge dostupni su kupcima u svakom trenutku i gdje god se nalazili te u dm-u mogu kupovati kad god im to odgovara, bez obzira na to jesu li kod kuće ili možda na pauzi na poslu. Upravo je ta dostupnost za nas najvažnija jer želimo biti tu za naše kupce u svakom trenutku, prilagoditi se njihovim navikama i izaći im u susret gdjegod i kadgod je to moguće.

Koliko je kupaca prošle godine kupovalo na dm online shopu te koje kanale koristite za komunikaciju s njima?

Tijekom prošle poslovne godine u dm online shopu kupovalo je više od 166 tisuća građana, što je gotovo 70 posto kupaca više u odnosu na prethodnu poslovnu godinu. Internetska stranica www.dm.hr i aplikacija ‘Moj dm’ glavni su kanali komunikacije sa svim našim kupcima, bez obzira na to kupuju li primarno online ili u prodavaonicama. Naravno, o svim aktivnostima s kupcima razgovaramo na društvenim mrežama, a redovito ih obavještavamo o svim važnim novostima putem e-newslettera. Istaknuo bih i dmLIVE koji je dostupan svim korisnicima aplikacije ‘Moj dm’, a kojim smo komunikaciji s kupcima dali jednu dodatnu dimenziju. Zahvaljujući dm LIVE-u, naši se kupci tijekom emitiranja emisija uživo mogu savjetovati sa stručnjacima, naučiti važne i korisne informacije o proizvodima koje nudimo, a isto tako ostvariti ekskluzivne pogodnosti prilikom kupnje.

Planirate li u 2024. godini neka nova unapređenja u okviru svoje internetske trgovine? Na što se planirate fokusirati?

Ostajemo posvećeni unapređenju ponude i usluga koje su dostupne našim online kupcima te nastavljamo razvijati dm online shop kao prodajni kanal, ali i kao izvor informacija o proizvodima i uslugama koje nudimo – kako za online kupnju, tako i za kupnju u našim prodavaonicama. U planu je daljnje širenje ponude proizvoda koji su dostupni ekskluzivno online, a koje nismo bili u mogućnosti ponuditi u prodavaonicama dm-a zbog ograničenja prostora. Za kraj mogu poručiti kako ćemo u dm-u nastaviti pratiti trendove na tržištu kako bismo novim tehničkim rješenjima dm online shop još bolje prilagodili potrebama kupaca.

Loading

O Autoru

Goran Pavlović
urednik eCommerce Magazina

Želiš vidjeti vlastitu web trgovinu na popisu? Postani član!

Sve je u povjerenju! Pridruži se Udruzi i pokažite kupcima da ste pouzdani web trgovac. Punopravno članstvo uključuje besplatnu Trusted Shop certifikaciju.
>
Ocjena www.ecommerce.hr na Trustprofile recenzija je 10.0/10 temeljena na 14 recenzije.

Koristimo kolačiće kako bismo vam pružili najbolje online iskustvo. Pristankom prihvaćate korištenje kolačića u skladu s našom politikom privatnosti.

Close Popup
Privacy Settings saved!
Postavke privatnosti

Kada posjetite bilo koju web stranicu, ona može pohraniti ili dohvatiti informacije na vašem pregledniku, uglavnom u obliku kolačića. Ovdje možete upravljati postavkama svojih preferencija za kolačića.

Ovi su kolačići neophodni za funkcioniranje web stranice i ne mogu se isključiti u našim sustavima.

Tehnički kolačići
Za korištenje ove web stranice koristimo sljedeće tehnički potrebne kolačiće
  • wordpress_test_cookie
  • wordpress_logged_in_
  • wordpress_sec

Odbijam sve usluge
Spremi
Priihvaćam sve usluge