Zagreb, 29. srpnja – Aleph, mreža globalnih digitalnih stručnjaka koja nudi tehnološka rješenja za podršku digitalnom ekosustavu, širi svoju ponudu i portfelj proizvoda dodavanjem TikTok oglašavanja u Hrvatskoj. TikTok surađuje s Alephom u mnogim zemljama diljem svijeta od 2019. godine, što rezultira izvrsnim razumijevanjem TikTok proizvoda, same platforme i optimalnih strategija za brendove u različitim fazama zrelosti i nastupa.
S više od milijardu aktivnih korisnika diljem svijeta i 150 milijuna samo u Europi, TikTok nastavlja rasti, privlačeći sve više ljudi svojim zanimljivim sadržajem. Brendovi su brzo postali vitalni dio TikTok zajednice, a sama zajednica je nebrojeno puta dokazala svoju moć tako što je svoje omiljene proizvode rasprodala u vrlo kratkom roku.
„Ovom suradnjom, od 29. srpnja 2024., brendovi mogu iskoristiti priliku da još bolje dosegnu i osvoje pažnju kupaca putem privlačnih TikTok oglasnih formata. Crpeći znanje iz svog bogatog iskustva, nudit ćemo lokalno targetiranje, lokalne case study-je, virtualne i offline evente u Hrvatskoj, razne edukacije i mogućnost mjesečnih računa putem kreditne linije, pružajući rješenja za brand i performance oglašivače“, naglasila je Ivanka Mabić Gagić, izvršna direktorica Aleph Hrvatska.
Aleph je posvećen osnaživanju oglašivača na novim TikTok tržištima, pomažući im da iskoriste puni potencijal TikTokove dinamične i brzorastuće baze korisnika.
Kontakt za medije
press@alephholding.com, Adam Bezeczky, voditelj globalnih komunikacija
tiktok_hr@alephholding.com, lokalni Aleph TikTok tim
O Alephu
Aleph je globalna tvrtka za digitalno oglašavanje koja posluje u preko 140 zemalja, povezujući preko 26.000 oglašivača s preko 3 milijarde potrošača. Kroz prodajna partnerstva s više od 60 vodećih platformi za digitalne medije (uključujući Amazon, Google, Microsoft, Pinterest, Reddit, Snap, Spotify, TikTok, Twitch, X i druge), Aleph osnažuje tvrtke i zajednice na tržištima putem lokalnih timova, stručnjaka u spomenutim platformama.
Digital Ad Expert, Alephova vodeća obrazovna platforma, nudi certifikacije za pojedince i prilagođena rješenja za tvrtke i vlade u polju digitalnog marketinga. Osim povezivanja i obrazovanja, Aleph također olakšava prekogranična plaćanja i kreditno osiguranje putem Aleph Payments. Naša je svrha učiniti digitalni svijet dostupnim svima te potaknuti gospodarski rast na tržištima na kojima poslujemo.
Osnovan 2005. godine, pod vodstvom izvršnog direktora Gastona Taratute, Aleph je narastao na preko 1.400 zaposlenika u preko 75 ureda i primio je ulaganja od velikih partnera poput CVC Partners, Mercado Libre, Sonya, Twittera i Snapa.
Kada posjetite bilo koju web stranicu, ona može pohraniti ili dohvatiti informacije na vašem pregledniku, uglavnom u obliku kolačića. Ovdje možete upravljati postavkama svojih preferencija za kolačića.