fbpx

Novi iOS 14.5 update će nam otežati oglašavanje na Facebooku

Autor: eCommerce Hrvatska 28.04.2021.
Kategorija: Blog, Savjeti i novosti

Ažuriranje iPhone mobilnih uređaja, koje je Apple pustio u distribuciju ovaj tjedan, uvodi pravila privatnosti koja će otežati posao svima koji koriste Facebook oglašavanje.

U novoj nadogradnji, Apple je predstavio App Tracking Transparecy, koji zahtjeva od aplikacija da zadobiju privolu korisnika prije nego što mogu pratiti njegove podatke na drugim aplikacijama i web stranicama radi oglašavanja (čitaj: third-party cookies). Aplikacije mogu zatražiti korisnika pristanak na prikupljanje podataka, a on će u postavkama mobitela moći promijeniti i urediti dane privole aplikacijama.

Facebook trenutno koristi jedinstveni kod uređaja (tzv. IDFA) u oglašavanju na Audience Networku za prepoznavanje korisnika i personaliziranje reklama i kako bi prikazao Facebook oglase u vanjskim aplikacijama. U nadolazećem ažuriranju ga, dakle, neće smjeti koristiti osim ako korisnici to ne dozvole.

Facebook savjetuje da napravite nekoliko koraka ukoliko planirate koristiti oglase optimizirane za konverziju na vašoj web stranici:

  1. Verificirajte svoju domenu putem Facebook Business Managera – verifikacija domene nije ništa novo i svaki vlasnik webshopa bi ju trebao obaviti.
  2. Planirajte 8 „conversion evenata“ po domeni – možete konfigurirati maksimalno 8 unikatnih evenata konverzije po domeni koji se mogu koristiti za optimizaciju kampanja. Ad setovi koji se koriste za evente koji više nisu dostupni će biti pauzirani. Ovo možete konfigurirati u Events Manageru.
  3. Inicijalna konfiguracija i kako ju promijeniti – Facebook će inicijalno konfigurirati evente konverzije za koje misli da su najrelevantniji vašem poslovanju. Svi ostali će postati neaktivni za optimizaciju kampanja. Ovo se može promijeniti u Facebook Events Manageru.
  4. Odaberite jednu domenu za praćenje konverzija – kako biste bili sigurni da oglasi neće biti pauzirani, odaberite jednu domenu u „Tracking“ odjeljku izrade oglasa.
  5. Ako ste već postavili svoj Pixel koristeći IMG tagove ili planirate to napraviti, pratite dokumentaciju za developere: https://developers.facebook.com/docs/facebook-pixel/advanced/

Apple nije jedini koji uvodi ove promjene. Google je najavio da od ove godine prestaje pratiti kolačiće treće strane na internetskom pregledniku Chrome, a preglednici poput Firefoxa ih ne podržavaju već duže vrijeme.

Potrebno je pronaći nove načine targetiranja korisnika i korištenja remarketinga. Možda je konačno vrijeme da se posvetite izgradnji vaše liste newsletter pretplatnika ili uložite u izradu loyalty sustava.

SVE JE U POVJERENJU

Certificirajte svoj webshop i pokažite kupcima da ste
pouzdana web trgovina

Punopravno članstvo uključuje besplatnu
certifikaciju i Safe Shop sustav za recenzije

O Autoru

eCommerce Hrvatska
Glavni cilj udruge eCommerce Hrvatska je povećati povjerenje u online kupovinu. Učlanite se i podržite rad Udruge!

Komentari

Odgovori

Želiš povećati povjerenje na svom webshopu? Postani član!

Punopravno članstvo uključuje besplatnu Safe Shop certifikaciju i sustav za prikupljanje recenzija.
>