Ažuriranje iPhone mobilnih uređaja, koje je Apple pustio u distribuciju ovaj tjedan, uvodi pravila privatnosti koja će otežati posao svima koji koriste Facebook oglašavanje.
U novoj nadogradnji, Apple je predstavio App Tracking Transparecy, koji zahtjeva od aplikacija da zadobiju privolu korisnika prije nego što mogu pratiti njegove podatke na drugim aplikacijama i web stranicama radi oglašavanja (čitaj: third-party cookies). Aplikacije mogu zatražiti korisnika pristanak na prikupljanje podataka, a on će u postavkama mobitela moći promijeniti i urediti dane privole aplikacijama.
Facebook trenutno koristi jedinstveni kod uređaja (tzv. IDFA) u oglašavanju na Audience Networku za prepoznavanje korisnika i personaliziranje reklama i kako bi prikazao Facebook oglase u vanjskim aplikacijama. U nadolazećem ažuriranju ga, dakle, neće smjeti koristiti osim ako korisnici to ne dozvole.
Facebook savjetuje da napravite nekoliko koraka ukoliko planirate koristiti oglase optimizirane za konverziju na vašoj web stranici:
Apple nije jedini koji uvodi ove promjene. Google je najavio da od ove godine prestaje pratiti kolačiće treće strane na internetskom pregledniku Chrome, a preglednici poput Firefoxa ih ne podržavaju već duže vrijeme.
Potrebno je pronaći nove načine targetiranja korisnika i korištenja remarketinga. Možda je konačno vrijeme da se posvetite izgradnji vaše liste newsletter pretplatnika ili uložite u izradu loyalty sustava.

SVE JE U POVJERENJU
Certificirajte svoj webshop i pokažite kupcima da ste
pouzdana web trgovina
Punopravno članstvo uključuje besplatnu
certifikaciju i Safe Shop sustav za recenzije
Sesija istekla
Ponovno se prijavite. Stranica za prijavu otvorit će se u novom prozoru. Nakon što se prijavite, možete je zatvoriti i vratiti se na ovu stranicu.
Komentari