Najbolji webshop po mišljenju struke je Mobis.hr

Dodjelom nagrade eCommAwards za najbolje web trgovine Hrvatskoj po izboru struke zaključena je treća CRO Commerce konferencija. Glavna nagrada i titula najboljeg webshopa godine pripala je Mobis.hr koji je uz to stari-novi pobjednik za najbolji UX i najbolji SEO.

Žiri je ove godine analizirao i ocjenjivao 58 web trgovina u pet kategorija – Legal, UX, Content, SEO te najnoviju Buyer’s journey.

Optimizacija stranice za tražilice i ostali faktori koji čine dobro optimiziranu online trgovinu dio su kategorije SEO koju je ocjenjivao Marko Pačar iz Granular Grupe. Kategorije bodovanja bile su tehnička optimizacija, optimizacija kategorija, optimizacija proizvoda, content, linkbuilding i on-page optimizacija. Najkvalitetnije optimizirani shop za potrebe dobrog pozicioniranja u rezultatima pretrage na Googleu je drugu godinu zaredom Mobis, s kojim su u finale SEO kategorije ušli Prima Farmacia, Lesnina, Kompare i Jysk.

U kategoriji UX webshopa, koju je analizirao Aron Stanić iz tvrtke Inchoo, ocjenjivala se naslovnica, zatim stranice kategorije, proizvodi, košarica, proces naplate i tražilica. Među finalistima su bili Tvornica snova, Jysk, Mobis, Cewe, Ljekarna Pablo, a stari-novi pobjednik je Mobis.hr.

Cjelokupni sadržaj webshopa i opisi proizvoda bili su među glavnim kriterijima content kategorije u kojoj je, prema ocjenama Nebojše Grbačića iz agencije Cvoke, najboljim proglašen Bima shop. Uz njih su finalisti bili Ljekarna Pablo, Mobis, Lonci i poklopci te ZOO City.

U kategoriji Legal odvjetnica Dijana Kladar ocjenjivala je usklađenost s GDPR-om, čuvanje podataka, opće uvjete poslovanja i općenita pravila koja moraju biti zakonski objavljena na stranicama online trgovine. Nagrada je treću godinu zaredom otišla online trgovini Lesnine.

Najnovija i peta po redu kategorija je Buyer’s journey s fokusom na poslovne procese i aktivnosti koje se događaju nakon što kupac kupi proizvod na webshopu. Business coach i predavač na eCommerce Akademiji, Goran Blagus, ocjenjivao je pritom kako trgovci potencijalnog kupca vode kroz svoj webshop, imaju li webshopovi korisničku stranicu, te abandoned card proceduru kada željeni proizvod ne ostaje u košarici, što se pokazao kao veliki izazov za veliki broj kompanija. Pobjednik najnovije kategorije Buyer’s Journey je Žuti klik koji je prevagnuo u tijesnoj borbi s tvrtkama Mikronis i Argentum.

SVE JE U POVJERENJU

Pridružite se Udruzi i pokažite kupcima da ste pouzdani web trgovac.

Punopravno članstvo uključuje besplatnu Trusted Shop certifikaciju

About Author

Comments are closed.

Naše web stranice koriste kolačiće koji nam omogućavaju korištenje Google Analyticsa te oglašavanje prema našim posjetiteljima. Ako želite znati više, pročitajte našu Politiku Privatnosti ili nas kontaktirajte.

Privacy Settings saved!
Privacy Settings

When you visit any web site, it may store or retrieve information on your browser, mostly in the form of cookies. Control your personal Cookie Services here.

These cookies are necessary for the website to function and cannot be switched off in our systems.

In order to use this website we use the following technically required cookies
  • wordpress_test_cookie
  • wordpress_logged_in_
  • wordpress_sec

Decline all Services
Accept all Services
ecommerce

Prijavi se na newsletter i preuzmi vodič za online prodaju (PDF) 

54 stranice ekskluzivnog sadržaja za poboljšanje prodaje - BESPLATNO!