Na CRO Commerce 2020 predstavljeni alati uz koje webshop omogućuje sigurnu, ali i jednostavnu kupovinu

Osim dobrog korisničkog iskustva, kvalitetnih opisa proizvoda i fotografija te izbora dostavne službe, važan aspekt svake online trgovine su dostupnost različitih načina plaćanja te sigurnost. Dubravko Kovačić iz tvrtke Monri Payments je na CRO Commerce 2020, a u sklopu predavanja Kako 3DS 2.0 i forma za unos kartičnih podataka utječu na konverziju, spomenuo kako se u posljednih nekoliko godina, a što pokazuju i KPMG istraživanja, uglavnom plaća bankovnim kreditnim karticama te nakon toga slijedi PayPal i debitne kartice.

Inače, Monri Payments je tvrtka specijalizirana za distribuciju uređaja SinglePOS, pružajući bankama i trgovcima korištenja sustava WebPay – sustav Saas eCommerce Payment Gateway. Uz to rade razvoj i prodaju naprednih rješenja za programsku opremu koja se rabi za elektronička plaćanja.

Važno je omogućiti sigurnu, ali i jednostavnu online kupovinu

Dubravko Kovačić napominje da se sve više koriste Card-not-present plaćanja, odnosno ona kod kojih kartica može i ne mora biti u rukama kupca. Nažalost, time se povećava broj sigurnosnih prijetnji. S jedne strane sigurnost plaćanja je iznimno važna, ali je nužan jednostavan te transparentan proces kupovine. Niz uvjeta koje postavljaju banka i GDPR odredbe može pokvariti korisničku iskustvo u zadnja dva ili tri koraka kupovine. Dodaje kako je još 2001. godine krenulo korištenje 3-D Secure (Three Domain Secure) pri online plaćanju te je taj sustav predstavljao ono što su PIN i čip na karticama. Time su spriječene potencijalne prevare, ali se sigurnost online plaćanja danas dodatno povećava te se pokušavaju unaprijediti postojeći alati.

Na Cro Commerce 2020 Dubravko Kovačić je govorio o tome da kartične kuće traže od banaka da rade analize rizika, a online trgovci mogu ipak sami imati utjecaj na sigurnost i korisničko iskustvo. Drugim riječima, ako samo transakcija nije rizična, od korisnika se ne mora tražiti autentifikacija i dodatni koraci. No, ako se već ustanovi da je rizik visok, predlaže se autenfikacija nekim naprednim metodama kao što su otisak prsta, druge biometrijske karakteristike i push, a ne autenfikacija putem PIN-ova, tokena i slično.

Merchant whitelist je jedan od alata koji trgovcu daje mogućnost da kupca koji često kupuje doda na listu te on tada ne treba kod idućih kupovina raditi autenfikaciju – jer online trgovac vjeruje kupcu, a kupac njemu. Sam alat ima niz mogućnosti za trgovca, ali i kupca. Neki od primjera plaćanja u kojima se ne traži dodatna autenfikacija je plaćanje Ubera i Netflixa. Trgovci na svojim webshopovima također mogu omogućiti kupcima da ne unose dodatnu autenfikaciju za neke manje iznose kupovine ili ako uz određene alate rade analizu rizika.

Kako Monri WebPay može pomoći trgovcima

Drugi dio predavanja je održao Ivan Rebrović iz iste tvrtke te pojasnio kako se Monri alati mogu vrlo jednostavno implementirati u webshopove, a plug-in ili dodatak za web je dostupan na platformama poput Magento, WooCommerce, WordPress, OpenCart ili Presta shop. Integracija je gotova u nekoliko dana, a imaju i ugrađenu komponentu za procjenu rizika kroz koju se može primjerice kontrolirati koliko puta isti kupac može kupovati u istom dana ili koliko puta se može kupovati s iste IP adrese. Banke pak mogu dodatno definirati za webshop koliki je maksimalan iznos koji se može potrošiti na webshopu u primjerice tjedan dana.

Govoreći o check out procesu, Rebrović savjetuje da bude što vidljiviji i što više informacija odmah prikazano, ali i da postoji dobra payment forma. U Monriji su razvili dvije forme, a jedna od njih je forma s embedded poljem. Riječ je o formi koja se prikazuje kao tri dodatna polja, zaštićena je i nalazi se na Monri serverima, ali se može implementirati te vizualno vrlo dobro prilagoditi svakom webshopu. Još jedan koristan alat je Pay by link, a online trgovcu može poslužiti za upselling. Rebrović je pojasnio kako ga se može koristiti na način da se na mail kupcu pošalje potvrda o kupnji te uz to link (Pay by link) za neki povezani proizvod.

Učlanite se i ostvarite 30 % popusta na prvih 6 mjeseci korištenja Payment Gateway platforme

About Author

Comments are closed.

Naše web stranice koriste kolačiće koji nam omogućavaju korištenje Google Analyticsa te oglašavanje prema našim posjetiteljima. Ako želite znati više, pročitajte našu Politiku Privatnosti ili nas kontaktirajte.

Privacy Settings saved!
Privacy Settings

When you visit any web site, it may store or retrieve information on your browser, mostly in the form of cookies. Control your personal Cookie Services here.

These cookies are necessary for the website to function and cannot be switched off in our systems.

In order to use this website we use the following technically required cookies
  • wordpress_test_cookie
  • wordpress_logged_in_
  • wordpress_sec

Decline all Services
Accept all Services
ecommerce

Prijavi se na newsletter i preuzmi vodič za online prodaju (PDF) 

54 stranice ekskluzivnog sadržaja za poboljšanje prodaje - BESPLATNO!